Binnenlandse Politiek

E0Zi3QRXMAQYN-2


Forum, gekozen via vrije verkiezingen doet t voorkomen alsof onze vrijheid al een jaar geleden ten grave is gedragen :braak::braak::braak: vol los op t wappie-orgel.
 
Droevig??? Das wel mild.
Tsja. Ik kan er weinig mee. Ik deel het gevoel niet en je hoopt eigenlijk dat mensen door die kerel heen prikken met deze domme stellingen. Misschien moet hij eens een tijdje in Rusland in de oppositie gaan zitten. Eens kijken hoe vrij hij zich dan voelt.
 
E0Zi3QRXMAQYN-2


Forum, gekozen via vrije verkiezingen doet t voorkomen alsof onze vrijheid al een jaar geleden ten grave is gedragen :braak::braak::braak: vol los op t wappie-orgel.
Deze club wordt met de week wanhopiger in hun pogingen gezien en gehoord te worden. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n afkeer te hebben gehad van een politieke klup. Herstel, ik zou bijna de satelietclub van Erdo vergeten. Denk is de Turkse versie van deze mafklappers
 
Deze club wordt met de week wanhopiger in hun pogingen gezien en gehoord te worden. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n afkeer te hebben gehad van een politieke klup. Herstel, ik zou bijna de satelietclub van Erdo vergeten. Denk is de Turkse versie van deze mafklappers

Het is ongelofelijk. Ik word zo onwijs kwaad bij alles wat die Baudet doet. En vooral dat hij overal mee wegkomt. Ik snap het gewoon niet.
 
Deze club wordt met de week wanhopiger in hun pogingen gezien en gehoord te worden. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n afkeer te hebben gehad van een politieke klup. Herstel, ik zou bijna de satelietclub van Erdo vergeten. Denk is de Turkse versie van deze mafklappers
LPF??? Dat was echte chaos in het centrum van de politiek
 
Terug
Bovenaan Onderaan