Binnenlandse Politiek

En al zouden er nieuwe verkiezingen komen, krijgt VVD als nog 30+ en Markie minimaal 1.5m stemmen, want dit is een incident, hij blijft de beste tot het volgende incident :cool:
 
Prima entertainment dit, hoor. Interessante theorieën ook. Fijne invalshoeken en prettig om over te filosoferen.

En toch komt er gewoon een Rutte IV.

Mark (pun intended) my words.

Laat ik zeggen dat als ik dat soort dingen plaats, ik redeneer vanuit een kader van politieke geloofwaardigheid. Dat is natuurlijk helemaal geen garantie en kan alsnog alle kanten op, en wie weet wordt het toch weer een Rutte 4, maar het kraakt mijns inziens wel degelijk. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Over een poosje kunnen we evalueren.
 
En al zouden er nieuwe verkiezingen komen, krijgt VVD als nog 30+ en Markie minimaal 1.5m stemmen, want dit is een incident, hij blijft de beste tot het volgende incident :cool:
Ik heb VVD gestemd en zou mijn stem inderdaad niet wijzigen. Ik stem niet op VVD vanwege Mark, maar vanwege de standpunten - en die zijn hetzelfde gebleven.
 
Het zijn allemaal leugenaars alleen bij Rutte komt het steeds uit.
Prima dat hij blijft. De enige die hem mag vervangen van mij is Dijkhof.
 
168875946_10226431181432103_1951911452617224569_n.jpg
Ik moest aan mijn vrouw vragen wie dit was.
Top, zet Rutte in de 2e kamer als kamerlid, daar stemmen we primair voor.

Daarnaast, hoeveel mensen hebben bewust op Rutte gestemd en hoeveel gewoon op de nr1 van de partij van hun keuze.
Gezien de spotjes van de VVD bijna iedereen.
 
Johan D. is mijn held van de eeuw, maar Rutte begint te klimmen naar plek 2, Ouwehand stelt hem net een heel simpele vraag en zijn antwoord is bijna 3 minuten lang met 0% relevantie op de vraag, draait er 100% omheen maar blijft dicht bij de gestelde vraag gedachte met 0% relevantie.. Dit is gewoon een masterclass politiek met Markie, geen seconde krijgt men hem in een hoek.

Als Mark een voetbalclub was die met 0-12 achter stond kon je er nog op rekenen dat die wint met 14-12, grote foei gehalte voor die man maar tegelijk ook enorme bewondering gewoon.
 
Johan D. is mijn held van de eeuw, maar Rutte begint te klimmen naar plek 2, Ouwehand stelt hem net een heel simpele vraag en zijn antwoord is bijna 3 minuten lang met 0% relevantie op de vraag, draait er 100% omheen maar blijft dicht bij de gestelde vraag gedachte met 0% relevantie.. Dit is gewoon een masterclass politiek met Markie, geen seconde krijgt men hem in een hoek.

Als Mark een voetbalclub was die met 0-12 achter stond kon je er nog op rekenen dat die wint met 14-12, grote foei gehalte voor die man maar tegelijk ook enorme bewondering gewoon.

Er is bij jou sprake van een zeer apart proces van helden selecteren ;)
 
Johan D. is mijn held van de eeuw, maar Rutte begint te klimmen naar plek 2, Ouwehand stelt hem net een heel simpele vraag en zijn antwoord is bijna 3 minuten lang met 0% relevantie op de vraag, draait er 100% omheen maar blijft dicht bij de gestelde vraag gedachte met 0% relevantie.. Dit is gewoon een masterclass politiek met Markie, geen seconde krijgt men hem in een hoek.

Als Mark een voetbalclub was die met 0-12 achter stond kon je er nog op rekenen dat die wint met 14-12, grote foei gehalte voor die man maar tegelijk ook enorme bewondering gewoon.
En toch als er nieuwe verkiezingen zouden komen zou die veel minder zetels behalen. Dan doe je toch iets niet goed lijkt me
 
En toch als er nieuwe verkiezingen zouden komen zou die veel minder zetels behalen. Dan doe je toch iets niet goed lijkt me
Maar de verkiezingen zijn net geweest. Over vier jaar zijn alle potentiële VVD-stemmers dit allang vergeten. Ik bedoel, wie had het vorige maand nog over de vergeten dividendbelasting-memo's? Niemand. Veel mensen hebben een korte horizon, da's het geluk van Mark.
 
Maar de verkiezingen zijn net geweest. Over vier jaar zijn alle potentiële VVD-stemmers dit allang vergeten. Ik bedoel, wie had het vorige maand nog over de vergeten dividendbelasting-memo's? Niemand. Veel mensen hebben een korte horizon, da's het geluk van Mark.
Klopt, maar het verschil is dat er nu nieuwe verkiezingen komen door aanleiding van dit incident met Rutte, nieuwe verkiezingen gebeuren niet zo maar. Denk dat mensen het niet zijn vergeten als ze opeens nog een keer moeten stemmen.
 
De 541 dagen gaan we nooit redden, daar zijn wij Nederlanders veel te nuchter voor.
De vorige formatie kwam al halverwege? Als er nu nieuwe verkiezingen georganiseerd moeten worden, komt er nog wel een tijd bij. De verkiezingen konden al niet verplaatst worden ivm Corona, want dat was allemaal zo moeilijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan