Binnenlandse Politiek

Je begrijpt dit helemaal verkeerd. Dit is een demonstratie van het vrije woord. Een test. Kijken of het linkse Twitter (bron: Donald T.) ons ook de mond wil snoeren.

Het wordt tijd dat er een geluid komt van rechts in al het linkse media geweld. Ik voel me ongehoord in Nederland!
 
Ik kwam vandaag dit plaatje tegen op twitter. Inmiddels oudere tweets van hetFvD Amsterdam raadslid. Mocht je na tig andere voorbeelden er nog steeds niet van overtuig zijn dat de FvD een foute fascistische, ultra-rechtse enge club is, dan raad ik psychische behandeling aan.


EaJ1hBlU4AYLuSz
Dat is inmiddels wel erg oud nieuws. Maar schandelijke uitspraken. Vreemd dat er mensen nog met zo iemand willen omgaan / werken.
 
Ik kwam vandaag dit plaatje tegen op twitter. Inmiddels oudere tweets van hetFvD Amsterdam raadslid. Mocht je na tig andere voorbeelden er nog steeds niet van overtuig zijn dat de FvD een foute fascistische, ultra-rechtse enge club is, dan raad ik psychische behandeling aan.


EaJ1hBlU4AYLuSz
Zij is totaal gestoord. Maar daardoor niet automatisch heel FvD.

PSV is ook niet 'die gestoorde hooligan'.
 
Zij is totaal gestoord. Maar daardoor niet automatisch heel FvD.

PSV is ook niet 'die gestoorde hooligan'.

Nou, als je als bestuur van de FvD zo'n Adolf als Annabe, die belangrijke politieke posities inneemt niet publiekelijk afstand neemt van dit soort uitspraken en uit de partij flikkert, ben je wat mij betreft wel automatisch als gehele partij gestoord.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou, als je als bestuur van de FvD zo'n Adolf als Annabe, die belangrijke politieke posities inneemt niet publiekelijk afstand neemt van dit soort uitspraken en uit de partij flikkert, ben je wat mij betreft wel automatisch als gehele partij gestoord.
Ik ben geen fan van de club, maar ik kan me niet vinden in je vergelijk. Te kort door de bocht, naar mijn smaak.
No offence. ;)
 
Nee, maar als de FvD de grootste van het land zou worden word dat uiteraard hun speerpunt.
Ik snap nu pas je referentie naar de Nexit :maniac:.

Ik dacht dat je gewoon grappig wilde zijn vanwege de uitschakeling van Ajax tegen Getafe.
 
Zij is totaal gestoord. Maar daardoor niet automatisch heel FvD.

PSV is ook niet 'die gestoorde hooligan'.
Nou ja hun leider dineert ook met Jarod Taylor... Niet echt fris daar bij dat forum lijkt mij. En zij zit ook namens forum in de 1e Kamer. Dat is nog schandelijker. Afstand van deze tweets heeft ze overigens nooit echt gedaan.
 
Nou ja hun leider dineert ook met Jarod Taylor... Niet echt fris daar bij dat forum lijkt mij. En zij zit ook namens forum in de 1e Kamer. Dat is nog schandelijker. Afstand van deze tweets heeft ze overigens nooit echt gedaan.
Onze directeur dineert met die van ajaks.

I rest my case.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Wat wel raar is aan FVD, is dat ze zeggen dat ze 'onze' cultuur heel belangrijk vinden, maar vervolgens wel minder subsidie willen naar de cultuur sector. Daar snap ik echt niks van.
 
Wat wel raar is aan FVD, is dat ze zeggen dat ze 'onze' cultuur heel belangrijk vinden, maar vervolgens wel minder subsidie willen naar de cultuur sector. Daar snap ik echt niks van.
Dat is allemaal linkse cultuur natuurlijk, waarmee we allen zijn geindoctrineerd, gehersenspoeld, geofferd aan het altaar van de verraders van het boreale vaderland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan