Binnenlandse Politiek

Ex Volt diva Gundogun heeft een aangifte gedaan tegen Gideon van Meijeren (ophitser en buikspreekpop voor fuhrer B.) vanwege opruiing en bedreiging van o.m. Jaap van Dissel. Ik ben benieuwd. Mag de rechter beslissen of het 'pak de wapens op en verzet je' misschien toch over het randje is..
 
Zoveel likes voor deze achterlijke arrogante voorzitter? Gelegenheidsvoorzitters zitten er meer voornhub eigen ego. Die Bergkamp ook zo een drama.
Bergkamp is m.i. de gezellige moeder die nergens durft in te grijpen. In dit geval wijst hij op de regels waarna Marcusower nuanceert. Even kort houden..
 
Corrupte bananenmonarchie Nederland:


Heb zo'n gevoel dat die 15.000 dus betaald worden door de belastingbetaler.
(Maar goed gaat toch weer in de vestzak van de overheid, dus veel maakt het niet uit)
 
Niemand weet wat dat is. Zelfs de rechtse populisten hebben geen idee. Vd Plas kwam ermee, en die is ook lekker transparant qua lobbygeld wat er in haar partijtje wordt gestoken..
Dat een soort van schimmig partijtje niet duidelijk wil maken dat ze nogal gestuurd gefinancierd wordt dat lijkt me bijna logisch. Maar dat de overheid zegt, fuck de rechter, wij betalen wel om een twijfelachtige deal in het donker te houden. Dat is toch wel, uh, schandalig om het maar eens netjes te zeggen.
 
Dat een soort van schimmig partijtje niet duidelijk wil maken dat ze nogal gestuurd gefinancierd wordt dat lijkt me bijna logisch. Maar dat de overheid zegt, fuck de rechter, wij betalen wel om een twijfelachtige deal in het donker te houden. Dat is toch wel, uh, schandalig om het maar eens netjes te zeggen.
Het ging mij meer om de term nieuwe bestuurscultuur. Een hol vat m.i. iedere partij geeft daar zn eigen verhaal aan. Dat Rutte graag dingen onder de pet houdt is al 12 jaar helder. Ik heb overigens nooit op de vvd gestemd. Kijk wat 12 jaar marktwerking en kleine overheid heeft gedaan. Ik ben helemaal klaar met de vvd.
 
Corrupte bananenmonarchie Nederland:
Hoe kun je nu denken dat wij hier in een soort bananenrepubliek leven? ;)

Bij ons wordt nooit een archief of filmpje waar bij onderzoek om gevraagd wordt per ongeluk gewist.
Bij ons wordt nooit een duister zaakje in de doofpot gestopt.
Bij ons wordt nooit censuur toegepast op wie of wat dan ook.
Bij ons wordt nooit stiekem iemand een functie elders "aangeboden".
Bij ons wordt nooit een premier aangetroffen die "geen actieve herinnering" meer aan iets heeft.

Wij hebben toch sociale figuren rondlopen als een prins Bernhard junior of een Sywert van Lienden.
Wij vervangen oude bestuurscultuur toch regelmatig door een nieuwe.
Gaat u maar rustig slapen; de overheid zorgt goed voor u.
 
Is het de Tweede Kamer , onze volksvertegenwoordiging, inmiddels al gelukt om de top van VWS tot gehoorzaamheid aan de rechter te dwingen?
Of krijgen we hier ook een democratie die afglijdt naar Trumpiaans niveau?
 
Ik mis een topic over de Eindhovense gemeentepolitiek, zal er vast niet storm lopen, maar wel interessant.
Gemeentepolitiek an sich is zeer interessant. Maar lang niet alle forummers wonen in Eindhoven, voordat je t weet hebben we dan tig subfora voor alle gemeenten ;)

Las wel een mooi stukje over het lef wat Eindhoven jaren terug heeft gehad om de auto terug te dringen en meer ruimte te maken voor de voetganger in de binnenstad. Wat op dat moment redelijk tegen de denkwijze in ging maar steeds meer omarmd wordt.
 
Gemeentepolitiek an sich is zeer interessant. Maar lang niet alle forummers wonen in Eindhoven, voordat je t weet hebben we dan tig subfora voor alle gemeenten ;)

Las wel een mooi stukje over het lef wat Eindhoven jaren terug heeft gehad om de auto terug te dringen en meer ruimte te maken voor de voetganger in de binnenstad. Wat op dat moment redelijk tegen de denkwijze in ging maar steeds meer omarmd wordt.
Haha klopt. Maar de Eindhovense gemeentepolitiek zal ook weer het meeste impact hebben op PSV. Dus die rechtvaardiging is vast wel te vinden maar binnen dit topic snap ik hem ook wel :p.

Link naar het stukje? Ik vind nog wel altijd raar dat de kleine berg niet autovrij is. Ik volg ook veel bouwprojecten maar Eindhoven heeft echt een probleem als het niet in de breedte kan groeien.

Ik vond de discussie over Fellenoord in de gemeenteraad heel interessant.
 
Niemand weet wat dat is. Zelfs de rechtse populisten hebben geen idee. Vd Plas kwam ermee, en die is ook lekker transparant qua lobbygeld wat er in haar partijtje wordt gestoken..

Caroline van der Plas is een verschrikkelijk stuk mens, dat in de markt is gezet door de grote agrarische bedrijven. Ontransparant, 1 agenda (de boer en de rest mag kapot). Wat een walgelijk iemand is dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan