Binnenlandse Politiek

De AVG vindt hier ook iets van: niet doen!

Vragen om een kopie ID-bewijs :zien:

Misschien kan de FVD met deze gegevens ook wat id fraude gaan opzetten. Dan hebben ze wat meer budget.
 
Sterker nog, het is bijna een 1 op 1 kopie van de door hun zo aangevallen QR code. Je zou bijna denken dat het een cynisch grapje is.
Dat kan best de stunt wel eens zijn, ophef alom, land boos, afkeur overal, media duikt erop, en dan tijdens de vast en zeker komende kamervragen hierover; "precies! Dat vinden wij zelf ook volstrekt onaanvaardbaar! Daarom zijn wij dus ook tegen die Corona-QR." Bam, vol in de picture. Handjes op elkaar bij velen, koekje eigen deeg.

Ik zie t ze zo doen.
 
Dat kan best de stunt wel eens zijn, ophef alom, land boos, afkeur alom, media duikt erop, en dan tijdens de vast en zeker komende kamervragen hierover; "precies! Dat vinden wij zelf ook volstrekt onaanvaardbaar! Daarom zijn wij dus ook tegen die Corona-QR." Bam, vol in de picture. Handjes op elkaar bij velen, koekje eigen deeg.

Ik zie t ze zo doen.

Ik denk dat het in dit geval gewoon het Trumpisme in Amerika nadoen is. Suggereren dat er op grote schaal verkiezingsfraude plaatsvindt. Hebben ze al eerder over geetterd in navolging op de verkiezingen in de VS.
 
Ik denk dat het in dit geval gewoon het Trumpisme in Amerika nadoen is. Suggereren dat er op grote schaal verkiezingsfraude plaatsvindt. Hebben ze al eerder over geetterd in navolging op de verkiezingen in de VS.
Yups, en je hebt maar een enkele gek nodig om zaken te laten ontsporen. Met het gegeven dat afgelopen week weer adreslijsten van politici gedeeld zijn in dubieuze chatgroepen baart mij wel eens zorgen.
 
Mag ik vragen om beweegredenen / belangrijke punten? Heel lokaal gekeken en trouw aan landelijk etc?
Uiteraard vind ik klimaat en natuur heel belangrijk en omdat het zo lokaal is, is wonen ook wel iets wat zwaar weegt.

Moet wel bekennen dat ik me niet heel erg verdiept heb, maar gewoon een kieskompas heb ingevuld en goed gekeken wat de partijen vonden van de stellingen. Er was één partij met wie ik het praktisch alles eens was. Ik had van tevoren bedacht dat ik GroenLinks zou stemmen, maar omdat dit ook een lokale partij was, ben ik toch daarvoor gegaan.
 
Ik zag m al live.. Omtzigt doet dit meesterlijk... heeft ie trouwens eerder bij Baudet gedaan.. gewoon op de inhoud ingaan, en die is er niet..
Dit is wellicht toch het beste. Alleen de volgelingen zullen deze beelden natuurlijk nooit zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan