Binnenlandse Politiek

Het beleid van dit kabinet is een schande.
We hebben geen vertrouwen meer in Rutte.

Oke, gaan we gewoon met dezelfde club door.
toch de makkelijkste manier denk ik.. je kan in principe zowat met de dezelfde club door, en heel veel andere opties zijn er ook weer niet..
 
toch de makkelijkste manier denk ik.. je kan in principe zowat met de dezelfde club door, en heel veel andere opties zijn er ook weer niet..
Er zijn geen of nauwelijks opties omdat ze allemaal vrijwel iedereen en alles onderling uitsluiten. Al voor de verkiezingen en ook nog meer uitsluitingen erna.
 
Toeslagenaffaire? Achterkamertjespolitiek? Een visieloze premier?
Ik heb geen kinderen, dus dat gaat mij eigenlijk niet echt aan. De laatste twee vind ik persoonlijk niet zo`n groot probleem. Buiten dat heb ik nog nooit VVD gestemd. Laatste keer strategisch, maar dat heeft dus niets geholpen :unsure:
 
Ik heb geen kinderen, dus dat gaat mij eigenlijk niet echt aan. De laatste twee vind ik persoonlijk niet zo`n groot probleem. Buiten dat heb ik nog nooit VVD gestemd. Laatste keer strategisch, maar dat heeft dus niets geholpen :unsure:
Hmmm, ik vind dat toch wel een asociale opmerking. Inmiddels is iedereen er van overtuigd dat er door de Belastingdienst/regering willens en wetens duizenden levens verwoest zijn door de Toeslagenaffaire. Waarbij de afwikkeling ook maar vertraagd en vertraagd wordt. Beschamend is het enige woord dat daarvoor past.

En dat jij en ik geen toeslagen ontvangen doet daar toch niets aan af?
 
Hmmm, ik vind dat toch wel een asociale opmerking. Inmiddels is iedereen er van overtuigd dat er door de Belastingdienst/regering willens en wetens duizenden levens verwoest zijn door de Toeslagenaffaire. Waarbij de afwikkeling ook maar vertraagd en vertraagd wordt. Beschamend is het enige woord dat daarvoor past.

En dat jij en ik geen toeslagen ontvangen doet daar toch niets aan af?
De problemen liggen dieper, namelijk het systeem zelf. Wat ooit tijdelijk zou zijn is een veelkoppig monster geworden. Overigens was er kamerbrede steun voor de fraudewet die daaraan gekoppeld is. Ik herinner me Wilders die daar groot voorstander van was.. en die nu hypocriet loopt te doen..

dat de ouders compensatie mogen krijgen is duidelijk, maar daarmee los je het probleem niet op..
 
dat zal wel `in het landsbelang` zijn.. en te bang voor nieuwe verkiezingen..
Niet zozeer bang, peilingen laten geen schokkende zaken zien, wat dat betreft realiteitszin dat het van verkiezingen niet veel beter wordt. Hooguit wat zetels naar partijen die op dit moment niet vertegenwoordigd zijn in de 1e kamer en dus weinig waarde hebben voor coalitievorming.
 
FAhrl4CWEAEmqaV


Maar ergens snap ik het wel dat men hier voor gaat (de coalitie bedoel ik).
 
Terug
Bovenaan Onderaan