Binnenlandse Politiek

Nog maar eens een artikel over Baudet's: "Forumland" https://www.ad.nl/nieuws/baudet-wil...ing-eigen-munt-datingapp-en-scholen~acd387e8/

Klinkt leuk voor ons als forumers, maar ik denk toch dat ik maar oversla.
Ik weet niet aan welke drugs deze wappie zit, maar het is wel sterk spul. We krijgen dus een forumland met een eigen munt, een datingapp waarbij je lekkere FvD-chicks kan scoren (swipe extreemrechts), FvD-scholen, FvD-winkels, FvD-vakantiehuisjes, alles. Dat klinkt mij in de oren als een fysiek "land", maar blijkbaar is het "geen territoriaal land, maar een virtueel land". Want blijkbaar wil je dus bijvoorbeeld ook niet in een vakantiehuisje zitten van een links persoon (het idee alleen al... :sick: ). En die zielige minderheid die de FvDers vormen moet elkaar dus blijkbaar steunen.
Lekker allemaal in de FvD-bubbel en je afzetten tegen die kwaadaardige linkse elite. Het feit dat we sinds jaar en dag een overwegend rechtse regering hebben gehad is meneer Baudet blijkbaar ontgaan.

Zoals iemand uit de zelfde hoek ooit zei: die man is knettergek.
Dus als ik het goed begrijp hebben we straks een situatie waar je wil gaan uit eten met familie en aanhang, heeft er ergens eentje Forum gestemd, en gaat die dus niet mee uit eten omdat het geen FvD restaurant is? Ik vind het best. In sommige gevallen is een schoonmaak qua kennissenkring niet eens zo slecht..
 
Nog maar eens een artikel over Baudet's: "Forumland" https://www.ad.nl/nieuws/baudet-wil...ing-eigen-munt-datingapp-en-scholen~acd387e8/

Klinkt leuk voor ons als forumers, maar ik denk toch dat ik maar oversla.
Ik weet niet aan welke drugs deze wappie zit, maar het is wel sterk spul. We krijgen dus een forumland met een eigen munt, een datingapp waarbij je lekkere FvD-chicks kan scoren (swipe extreemrechts), FvD-scholen, FvD-winkels, FvD-vakantiehuisjes, alles. Dat klinkt mij in de oren als een fysiek "land", maar blijkbaar is het "geen territoriaal land, maar een virtueel land". Want blijkbaar wil je dus bijvoorbeeld ook niet in een vakantiehuisje zitten van een links persoon (het idee alleen al... :sick: ). En die zielige minderheid die de FvDers vormen moet elkaar dus blijkbaar steunen.
Lekker allemaal in de FvD-bubbel en je afzetten tegen die kwaadaardige linkse elite. Het feit dat we sinds jaar en dag een overwegend rechtse regering hebben gehad is meneer Baudet blijkbaar ontgaan.

Zoals iemand uit de zelfde hoek ooit zei: die man is knettergek.
Ik snap het idee, vanuit Baudet geredeneerd. Lekker in je eigen bubbel. Een beetje corona-achtig, bubbels. Compleet zot dat dan weer wel. Als buitenlanders niet integreren, vind ie het wel raar.

Ik vraag me wel af of dit echt heel veel mensen trekt en of die dat ook waarmaken.

Ik verbaas me ook over mensen die ergens een kwaadaardige linkse elite zien. Er zijn in Nederland een aantal kwaadaardige mensen, maar die behoren tot verschillende groepen en zijn uiteindelijk (gelukkig maar) een kleine groep. Waar zien die mensen dan dat kwaad allemaal? Bij de Groen Links stemmende buurman of zo?
 
Nog maar eens een artikel over Baudet's: "Forumland" https://www.ad.nl/nieuws/baudet-wil...ing-eigen-munt-datingapp-en-scholen~acd387e8/

Klinkt leuk voor ons als forumers, maar ik denk toch dat ik maar oversla.
Ik weet niet aan welke drugs deze wappie zit, maar het is wel sterk spul. We krijgen dus een forumland met een eigen munt, een datingapp waarbij je lekkere FvD-chicks kan scoren (swipe extreemrechts), FvD-scholen, FvD-winkels, FvD-vakantiehuisjes, alles. Dat klinkt mij in de oren als een fysiek "land", maar blijkbaar is het "geen territoriaal land, maar een virtueel land". Want blijkbaar wil je dus bijvoorbeeld ook niet in een vakantiehuisje zitten van een links persoon (het idee alleen al... :sick: ). En die zielige minderheid die de FvDers vormen moet elkaar dus blijkbaar steunen.
Lekker allemaal in de FvD-bubbel en je afzetten tegen die kwaadaardige linkse elite. Het feit dat we sinds jaar en dag een overwegend rechtse regering hebben gehad is meneer Baudet blijkbaar ontgaan.

Zoals iemand uit de zelfde hoek ooit zei: die man is knettergek.
Bijzonder, verzuiling 2.0, terug naar de katholieke bakker, sportvereniging etc.. En ja, hij plaatst zichzelf aardig in de slachtofferrol, en het is allemaal natuurlijk de schuld van links, die stiekem aan de touwtjes trekken in de centrum en rechtse kabinetten.
 
Bijzonder, verzuiling 2.0, terug naar de katholieke bakker, sportvereniging etc.. En ja, hij plaatst zichzelf aardig in de slachtofferrol, en het is allemaal natuurlijk de schuld van links, die stiekem aan de touwtjes trekken in de centrum en rechtse kabinetten.
Kun je nagaan hoe slim ze dat aanpakken dat ze jou laten geloven dat (centrum)rechts het al die jaren al voor het zeggen heeft!
 
Nog maar eens een artikel over Baudet's: "Forumland" https://www.ad.nl/nieuws/baudet-wil...ing-eigen-munt-datingapp-en-scholen~acd387e8/

Klinkt leuk voor ons als forumers, maar ik denk toch dat ik maar oversla.
Ik weet niet aan welke drugs deze wappie zit, maar het is wel sterk spul. We krijgen dus een forumland met een eigen munt, een datingapp waarbij je lekkere FvD-chicks kan scoren (swipe extreemrechts), FvD-scholen, FvD-winkels, FvD-vakantiehuisjes, alles. Dat klinkt mij in de oren als een fysiek "land", maar blijkbaar is het "geen territoriaal land, maar een virtueel land". Want blijkbaar wil je dus bijvoorbeeld ook niet in een vakantiehuisje zitten van een links persoon (het idee alleen al... :sick: ). En die zielige minderheid die de FvDers vormen moet elkaar dus blijkbaar steunen.
Lekker allemaal in de FvD-bubbel en je afzetten tegen die kwaadaardige linkse elite. Het feit dat we sinds jaar en dag een overwegend rechtse regering hebben gehad is meneer Baudet blijkbaar ontgaan.

Zoals iemand uit de zelfde hoek ooit zei: die man is knettergek.

Baudet ga full on Jim Jones met z'n sekte. Heerlijk. Laat ze een stukje land kopen, geen gebruik maken van voorzieningen, geen toegang tot de rest van Nederland, geen toegang tot medische zorg, geen toegang tot wat dan ook. Prachtig idee. Ik ben het voor het eerste met de Grote Führer eens . Opgeruimd staat netjes.
 
Baudet ga full on Jim Jones met z'n sekte. Heerlijk. Laat ze een stukje land kopen, geen gebruik maken van voorzieningen, geen toegang tot de rest van Nederland, geen toegang tot medische zorg, geen toegang tot wat dan ook. Prachtig idee. Ik ben het voor het eerste met de Grote Führer eens . Opgeruimd staat netjes.
Ik geloof niet dat ie dat bedoelt.
 
Baudet ga full on Jim Jones met z'n sekte. Heerlijk. Laat ze een stukje land kopen, geen gebruik maken van voorzieningen, geen toegang tot de rest van Nederland, geen toegang tot medische zorg, geen toegang tot wat dan ook. Prachtig idee. Ik ben het voor het eerste met de Grote Führer eens . Opgeruimd staat netjes.

Ik begreep dat z'n grote vriend Willem laatst al ergens een stukje grond gekocht had?
 
Ik begreep dat z'n grote vriend Willem laatst al ergens een stukje grond gekocht had?
Hé, 1 en 1 is 2. Niet gek gedacht. Een fijne gedachte, aangezien ze dan de Spanjaarden kunnen gaan lastig vallen en wij het hier rustiger krijgen.
 
Bijzonder, verzuiling 2.0, terug naar de katholieke bakker, sportvereniging etc.. En ja, hij plaatst zichzelf aardig in de slachtofferrol, en het is allemaal natuurlijk de schuld van links, die stiekem aan de touwtjes trekken in de centrum en rechtse kabinetten.

Uiteindelijk is het allemaal de schuld van zn ouders, lezen we ook.
Al dat gedoe, al die mafklapperij, al dat borstgeklop, al die op xonofobie gebaseerde onsmakelijke ideeen, komen uiteindelijk van een beschadigde ziel die de scheiding van zn ouders niet goed heeft verwerkt....

Verder gaan bij dat hele artikel mn haren overeind staan en draait mn maag zich om.
Deze man is een gevaar voor iedereen, incl zichzelf.
 
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van zn ouders, lezen we ook.
Al dat gedoe, al die mafklapperij, al dat borstgeklop, al die op xonofobie gebaseerde onsmakelijke ideeen, komen uiteindelijk van een beschadigde ziel die de scheiding van zn ouders niet goed heeft verwerkt....

Verder gaan bij dat hele artikel mn haren overeind staan en draait mn maag zich om.
Deze man is een gevaar voor iedereen, incl zichzelf.
Beweging, klinkt goed. Ook een belangrijk onderdeel lijkt me, nationaal. En conservatief. Hoe zullen we zijn Forum vervolgens noemen? De Nationaal Conservatieve Beweging, klinkt goed, alleen bestaat er al een NCB. Misschien dan maar NSB dopen, die bestaat nu niet.
 
Beweging, klinkt goed. Ook een belangrijk onderdeel lijkt me, nationaal. En conservatief. Hoe zullen we zijn Forum vervolgens noemen? De Nationaal Conservatieve Beweging, klinkt goed, alleen bestaat er al een NCB. Misschien dan maar NSB dopen, die bestaat nu niet.
Vernoemen naar de Noorse spoorwegmaatschappij. Niet logisch, want deze gasten sporen juist niet ;)
 

Explosief memo Omtzigt: ‘Ik zou lijsttrekker worden als Hugo opstapte’

link

CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt vindt dat de partijtop hem moedwillig heeft tegengewerkt in zijn poging om lijsttrekker te worden. In een intern memo haalt het stemmenkanon hard uit naar partijgenoten. Ook zet hij vraagtekens bij de lijsttrekkersverkiezing, de partijfinanciën en de CDA-cultuur. De onthulling legt opnieuw een bom onder het CDA én de formatie.

Ai Ai ... Dat wordt weer een hele heisa. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan