Binnenlandse Politiek

E15SN1VXIAIZxNT


Bijzonder, Denk voor, PVV voor, iedereen voor, behalve een klein lavendeldorpje.
 
Brabant koploper op het gebied van kernenergie? Ligt Borsele tegenwoordig in Brabant?
Voor de rest de bekende LPF-PVV-FvD taferelen. De VVD en CDA blijven maar hopen, tegen beter weren in.
Ze zijn koploper geld uitgeven aan haalbaarheidsonderzoek en adviesrapporten. In overvloedde want t rijk doet dit landelijk. :FP:
 
Ik hoop niet dat dit een relatie heeft met het lopende conflict in Israël?
Ik vind de timing ook wat opmerkelijk. Waarom antisemitisme als expliciet aandachtsveld en niet een algemenere formulering als alle uitingen van haat, vernedering en geweld tegenover andersdenkenden harder afwijzen en/of bestraffen.
 
Laatst bewerkt:
T stemgedrag kan natuurlijk ook te verklaren zijn met de zienswijze van Baudet, het gewoon zoveel mogelijk ophef maken, en ik trap er weer met open ogen in :confused:
 
Opvallend. (overgins niet dat de PVV voor stemt, die worden gesteund door partijen in Isreal). Weet je toevallig ook de reden waarom?
Als je anti-EU bent kom je met sommige wetsvoorstellen in een spagaat. Je kunt voor iets zijn, maar als je tegen de EU bent, wl je niet alles aan de EU overlaten. Kan best lastig zijn soms.

Een stevig immigratiebeleid moet je bijvoorbeeld wel als EU regelen. En zo zijn er wel meer dingen. Maar als je alles bij de EU legt, dan raakt "van de EU verlost raken" natuurlijk steeds verder uit beeld.
 
Als je anti-EU bent kom je met sommige wetsvoorstellen in een spagaat. Je kunt voor iets zijn, maar als je tegen de EU bent, wl je niet alles aan de EU overlaten. Kan best lastig zijn soms.

Een stevig immigratiebeleid moet je bijvoorbeeld wel als EU regelen. En zo zijn er wel meer dingen. Maar als je alles bij de EU legt, dan raakt "van de EU verlost raken" natuurlijk steeds verder uit beeld.
Van de EU verlost raken is net zo realistisch als de auto volledig uit het straatbeeld verdrijven. Heb wat dat betreft meer met partijen die het logge-EU-schip proberen bij te sturen dan met partijen die denken dat ze het schip kunnen tegenhouden.
 
Van de EU verlost raken is net zo realistisch als de auto volledig uit het straatbeeld verdrijven. Heb wat dat betreft meer met partijen die het logge-EU-schip proberen bij te sturen dan met partijen die denken dat ze het schip kunnen tegenhouden.
Ik zie dat ook niet gebeuren, maar als het je voornaamste punt is, dan kom je daar niet dichterbij door meer dingen bij de EU neer te leggen. Moties zijn binaire vragen. Beetje hetzelfde als met 'n referendum.
 
Ik zie dat ook niet gebeuren, maar als het je voornaamste punt is, dan kom je daar niet dichterbij door meer dingen bij de EU neer te leggen. Moties zijn binaire vragen. Beetje hetzelfde als met 'n referendum.
Tja, op dat moment is de vraag wat je belangrijker vind, je hondenfluitjes voor de bruinhemden in je partij, sorry ik bedoel natuurlijk het anti-eu standpunt of een anti-racisme-standpunt
 
Tja, op dat moment is de vraag wat je belangrijker vind, je hondenfluitjes voor de bruinhemden in je partij, sorry ik bedoel natuurlijk het anti-eu standpunt of een anti-racisme-standpunt

Je kunt ook tegen anti-semitisme zijn, maar geen Europese coordinator, om anti-semitisme te bestrijden, willen. Persoonlijk lijkt me dat ook 'n vrij nutteloze functie.

Er zijn nu ook voldoende middelen om op te treden tegen strafbare uitingen in demonstraties of (anti-semitisch) geweld. Je kunt beter de regels die er zijn handhaven, i.p.v. ze naast je neer te leggen en nieuwe regels te bedenken of allerlei nieuwe functionarissen beleidsnotities laten tikken en full-time laten vergaderen.
 
Je kunt ook tegen anti-semitisme zijn, maar geen Europese coordinator, om anti-semitisme te bestrijden, willen. Persoonlijk lijkt me dat ook 'n vrij nutteloze functie.

Er zijn nu ook voldoende middelen om op te treden tegen strafbare uitingen in demonstraties of (anti-semitisch) geweld. Je kunt beter de regels die er zijn handhaven, i.p.v. ze naast je neer te leggen en nieuwe regels te bedenken of allerlei nieuwe functionarissen beleidsnotities laten tikken en full-time laten vergaderen.
Of tegen bestrijding van anti-semitisme zijn, omdat:
a) dingen vaak anti-semitisme genoemd worden, maar dat niet zijn
b) je beter discriminatie in het algemeen moet aanpakken dan specifiek op 1 groep gericht
 
Wauw! In drie maanden gebouwd! Dat gaat echt snel...

totdat er vermeld werd dat er al in 2007 gediscussieerd werd en in 2009 de eerste plannen werden gepresenteerd.


De kans dat er genoeg woningen in Nederland zijn is wel ongeveer 0
 
Wauw! In drie maanden gebouwd! Dat gaat echt snel...

totdat er vermeld werd dat er al in 2007 gediscussieerd werd en in 2009 de eerste plannen werden gepresenteerd.


De kans dat er genoeg woningen in Nederland zijn is wel ongeveer 0
Daar hebben we de paarse krokodil weer.
 
Nog maar eens een artikel over Baudet's: "Forumland" https://www.ad.nl/nieuws/baudet-wil...ing-eigen-munt-datingapp-en-scholen~acd387e8/

Klinkt leuk voor ons als forumers, maar ik denk toch dat ik maar oversla.
Ik weet niet aan welke drugs deze wappie zit, maar het is wel sterk spul. We krijgen dus een forumland met een eigen munt, een datingapp waarbij je lekkere FvD-chicks kan scoren (swipe extreemrechts), FvD-scholen, FvD-winkels, FvD-vakantiehuisjes, alles. Dat klinkt mij in de oren als een fysiek "land", maar blijkbaar is het "geen territoriaal land, maar een virtueel land". Want blijkbaar wil je dus bijvoorbeeld ook niet in een vakantiehuisje zitten van een links persoon (het idee alleen al... :sick: ). En die zielige minderheid die de FvDers vormen moet elkaar dus blijkbaar steunen.
Lekker allemaal in de FvD-bubbel en je afzetten tegen die kwaadaardige linkse elite. Het feit dat we sinds jaar en dag een overwegend rechtse regering hebben gehad is meneer Baudet blijkbaar ontgaan.

Zoals iemand uit de zelfde hoek ooit zei: die man is knettergek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan