Binnenlandse Politiek

Ik begrijp je helemaal baas, echt. Maar je maakt jezelf echt boos om iets waar je niets aan kunt veranderen. Je gelooft toch niet dat er ook maar één PVV'er of één FvD'er is die zich iets aantrekt van jou? Ben je gek, die hebben oogkleppen op. En dat geldt voor eenieder die zich bezig houdt met zaken liks of rechts van het midden. En daar kun je best tegen praten, maar ide ga je niet van gedachten doen veranderen.

Dikke tip van een voorheen heel bozeervaringsdeskundige; Maak je je boos? Stel jezelf dan de volgende vraag: Kan ik er iets aan veranderen of doen?
Is het antwoord ja, doe er dan wat aan. Is het antwoord nee, laat het gaan, het scheelt je zo ontzettend veel stress.
Duurt een tijdje, maar je kunt het leren. Ik ben er ook nog niet helemaal, maar het gaat met mij al een heel stuk beter dan een paar jaar geleden toen ik nog het idee had dat ik iets kon veranderen.

*knikt driftig ja*.
 
Ik begrijp je helemaal baas, echt. Maar je maakt jezelf echt boos om iets waar je niets aan kunt veranderen. Je gelooft toch niet dat er ook maar één PVV'er of één FvD'er is die zich iets aantrekt van jou? Ben je gek, die hebben oogkleppen op. En dat geldt voor eenieder die zich bezig houdt met zaken liks of rechts van het midden. En daar kun je best tegen praten, maar die ga je niet van gedachten doen veranderen.

Nounou.. om van eenieder die niet voor een middenpartij gaat te zeggen dat die oogkleppen op heeft is wel een vorm van oogkleppen op hebben hoor :rolleyes:
 
Je hebt zo enorm gelijk. Ik heb er alleen zo'n moeite mee. Ik laat de viruswaanzineikels inmiddels al lopen, maar dit is precies waar het vlak voor de 2e wereldoorlog misging: wegkijken. En dat wil ik niet. Het is al erg genoeg dat de huidige coalitiepartijen niet publiekelijk afstand nemen van dit soort beelden.

Is alles goed geregeld in Nederland? Een driewerf neen. Hebben we problemen die terug te voeren zijn op immigratie. Ja. Hebben we problemen die terug te voeren zijn op gebrek aan investeringen in onderwijs, gezondheid, politie? Ja. Moet er wat gebeuren in Nederland? Absoluut! Maar niet op de aard en wijze waar Baudet en Wilders voor staan. Dat is namelijk nooit het antwoord.

*brengt hartslag weer terug door ademhalinstechniek*. Dank u voor het luisteren.
Lastige is dat viruswaanzin en FvD ondertussen naar elkaar toegroeien, Baudet die zegt dat Forum meneer Engel steunt.
Mogelijk een stunt van Baudet omdat FvD wegzakt in de peilingen en Viruswaanzin een deel van de bevolking aanspreekt? We wachten af.
 
Lastige is dat viruswaanzin en FvD ondertussen naar elkaar toegroeien, Baudet die zegt dat Forum meneer Engel steunt.
Mogelijk een stunt van Baudet omdat FvD wegzakt in de peilingen en Viruswaanzin een deel van de bevolking aanspreekt? We wachten af.

Uiteraard.
 
Typische boomer humor inderdaad.
Dat jij nog nog steeds niet begrijpt wat een boomer is.. Dat is toch wel erg treurig, Markje.
Ken je wél de uitdrukking 'de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt'? (Ruim pre-boomer tijdperk overigens) Zoek 'm anders eens op. :D (Y)
 
Wat is dat toch met dat witte straattuig dat onze agenten aanvalt? Misschien wordt het tijd dat we ook naar culturele oorzaken gaan kijken.

 
Dat jij nog nog steeds niet begrijpt wat een boomer is.. Dat is toch wel erg treurig, Markje.
Ken je wél de uitdrukking 'de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt'? (Ruim pre-boomer tijdperk overigens) Zoek 'm anders eens op. :D (Y)

OK, boomer.

:cool:
 
Ga nou niet doen alsof jij niet ook, net als ik, met alle herhalingen bent opgegroeid, net als met The A-team dat tot op de dag van vandaag kinderzieltjes corrumpeert.
Blijft geweldig!
:geek:

Ssst, het is één van de weinige grapjes die altijd een reactie krijgen van mijn grote vriend.
 
Wat is dat toch met dat witte straattuig dat onze agenten aanvalt? Misschien wordt het tijd dat we ook naar culturele oorzaken gaan kijken.


Wat een sneu volk, pfff.

Ik vraag me zomaar even af, hoeveel procent van de aanvallers zou zich met felle bewoordingen uitgelaten hebben over de blm demonstraties die uit de hand lopen?
Of over de schilderswijk rellen?
Met andere woorden, wat is het percentage hamiltons in deze groep?
 
Waarom zouden we trouwens de rellen in Knokke in juli niet etnisch of religieus duiden? Hollandse, protestantse corpsballen gaan rellen in het katholieke Vlaanderen. Maar doorgaans is 'etnisch' alleen gereserveerd voor mocro's. Dan is het opeens ook een religieuze kwestie, en zit het 'in de islam, of 'de islamitische opvoeding'.

Misschien zit Viruswaanzin wel in de typische, Hollands-protestantse opvoeding van ik heb gelijk en grote bek.
 
Waarom zouden we trouwens de rellen in Knokke in juli niet etnisch of religieus duiden? Hollandse, protestantse corpsballen gaan rellen in het katholieke Vlaanderen. Maar doorgaans is 'etnisch' alleen gereserveerd voor mocro's. Dan is het opeens ook een religieuze kwestie, en zit het 'in de islam, of 'de islamitische opvoeding'.

Misschien zit Viruswaanzin wel in de typische, Hollands-protestantse opvoeding van ik heb gelijk en grote bek.

Viruswaarheid*
 
Waarom zouden we trouwens de rellen in Knokke in juli niet etnisch of religieus duiden? Hollandse, protestantse corpsballen gaan rellen in het katholieke Vlaanderen. Maar doorgaans is 'etnisch' alleen gereserveerd voor mocro's. Dan is het opeens ook een religieuze kwestie, en zit het 'in de islam, of 'de islamitische opvoeding'.

Misschien zit Viruswaanzin wel in de typische, Hollands-protestantse opvoeding van ik heb gelijk en grote bek.
Ik zie daar geen religieuze vete in.

Wel asociaal gedrag, wat wellicht verbonden is aan etniciteit. Maar goed, als je dat vindt zijn alle Marokkanen ook crimineel.
 
Ik zie daar geen religieuze vete in.

Wel asociaal gedrag, wat wellicht verbonden is aan etniciteit. Maar goed, als je dat vindt zijn alle Marokkanen ook crimineel.
Tja, en als we die lijn doortrekken zijn alle blanke mannen van middelbare leeftijd pedofiel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zie daar geen religieuze vete in.

Wel asociaal gedrag, wat wellicht verbonden is aan etniciteit. Maar goed, als je dat vindt zijn alle Marokkanen ook crimineel.

Dat is precies mijn punt. Etniciteit, afkomst, cultuur, religie... Het ligt niet voor de hand, maar wordt er bij sommige groepen kwistig bijgesleept, en bij andere groepen niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan