Binnenlandse Politiek

The Lord works in mysterious ways. ;)
Ach, t is vooral t grondpersoneel dat loopt te kloten. Heb mij net ook weer zitten opvreten bij n aflvering van de Keuringsdienst. Aangaande uitbuiting in Spanje voor onze sinaasappelen, zelfde geldt voor t gros van groente en ander fruit uit die hoek. Zelfde geldt voor t gros van de blikken gepelde tomaten, uitbuiting in Italië. En t CBL verschuilt zich achter certificaten waarmee de bedrijven werken.
 
Ach, t is vooral t grondpersoneel dat loopt te kloten. Heb mij net ook weer zitten opvreten bij n aflvering van de Keuringsdienst. Aangaande uitbuiting in Spanje voor onze sinaasappelen, zelfde geldt voor t gros van groente en ander fruit uit die hoek. Zelfde geldt voor t gros van de blikken gepelde tomaten, uitbuiting in Italië. En t CBL verschuilt zich achter certificaten waarmee de bedrijven werken.
In hoeverre kun je als branche anders? Ik zou zeggen dat het probleem bij de CI's en de controle daarop ligt?
 
In hoeverre kun je als branche anders? Ik zou zeggen dat het probleem bij de CI's en de controle daarop ligt?
De branches in NL hebben een convenant ondertekend dat zij hun best doen om uitbuiting te voorkomen. Als weldenkend mens kan je dan geen tomaat in blik voor een habbekrats verkopen.
 
De branches in NL hebben een convenant ondertekend dat zij hun best doen om uitbuiting te voorkomen. Als weldenkend mens kan je dan geen tomaat in blik voor een habbekrats verkopen.
In Noord-Italië schijnen ze alles machinaal te doen en dan voor dezelfde prijs? Dus hoever moet je controle gaan? Er zijn juist certificaten uitgevonden, zodat je als bedrijf niet alles zelf hoeft te controleren. Dit certificaat of de controle erop voldoet klaarblijkelijk niet en daar zou dan wat aan gedaan moeten worden.
 
In Noord-Italië schijnen ze alles machinaal te doen en dan voor dezelfde prijs? Dus hoever moet je controle gaan? Er zijn juist certificaten uitgevonden, zodat je als bedrijf niet alles zelf hoeft te controleren. Dit certificaat of de controle erop voldoet klaarblijkelijk niet en daar zou dan wat aan gedaan moeten worden.
Nou, dan is t heel simpel, check (supermarkt, niet consument, waar je tomaten vandaan komen, met herkomst uit Zuid Italië neem je een groot risico. En met checken bedoel ik niet dat je blind vaart op certificaten. Neem als Jumbo, AH of Superunie 1 of 2 personen aan die continue de boel checken, op de totaalomzet van die bedrijven is dat een schijntje, maar geeft veel meer zekerheid.
 
Nou, dan is t heel simpel, check (supermarkt, niet consument, waar je tomaten vandaan komen, met herkomst uit Zuid Italië neem je een groot risico. En met checken bedoel ik niet dat je blind vaart op certificaten. Neem als Jumbo, AH of Superunie 1 of 2 personen aan die continue de boel checken, op de totaalomzet van die bedrijven is dat een schijntje, maar geeft veel meer zekerheid.
Ik denk dat je wel ff bezig bent met uitzoeken van alle duizenden (?) producten die er in de supermarkt liggen. Als het zo makkelijk was, zou het vast gebeuren.
 
Ik denk dat je wel ff bezig bent met uitzoeken van alle duizenden (?) producten die er in de supermarkt liggen. Als het zo makkelijk was, zou het vast gebeuren.
Ene prodyct is gevoeliger dan t andere. Als je als bedrijf begint gaat daar ook n preventieve werking vanuit gaan.
 
Deze man tweet vaak zinvolle dingen. Nu wordt de FvD afgebrand (ja, dat vind ik altijd prima, maar het is echt de moeite waard om het draadje te lezen)

Kwam gister een draadje tegen over hoe de Wiki van Baudet met regelmaat 'opgeschoond' wordt en bewezen uitspraken en werkbezoeken die zijn volgers niet welgevallig zijn worden verwijderd..

Maar t mondkapjesverhaal is ook mooi, regelt er een lading van het soort dat al op voorraad is, goed man.
 
Ondertussen loopt er wel wat gespuis rond bij JFvD bericht HP de Tijd
Natuurlijk maakt dat de FvD niet direct antisemitisch en/of fascistisch. Maar je kan je wel afvragen waarom dit soort jongeren ogenschijnlijk lijken te worden aangetrokken door deze partij.
 
De vraag stellen is hem beantwoorden
Tja, dat is het makkelijke antwoord. Je kan ook zeggen dat het sterke betoog van Baudet om weer trots te worden op NL hen meer aanspreekt dan de retoriek van GL of PvdD. Kort gezegd, zij zijn extremer dan de denkbeelden van de partij maar het wel de partij die het dichts bij hun denkbeeld staat.
 
Tja, dat is het makkelijke antwoord. Je kan ook zeggen dat het sterke betoog van Baudet om weer trots te worden op NL hen meer aanspreekt dan de retoriek van GL of PvdD. Kort gezegd, zij zijn extremer dan de denkbeelden van de partij maar het wel de partij die het dichts bij hun denkbeeld staat.
Inderdaad een wat moeilijker en vriendelijker antwoord. Alleen vermoed ik dat ik dichter bij de waarheid zit. We zullen het hopelijk nooit te weten komen.
 
Inderdaad een wat moeilijker en vriendelijker antwoord. Alleen vermoed ik dat ik dichter bij de waarheid zit. We zullen het hopelijk nooit te weten komen.
Hoezo hopelijk. Als Baudet zich morgen hier keihard tegen uitspreekt zie ik daar geen probleem in (denk ook dat jij dichter bij de waarheid zit)
 
Hoezo hopelijk. Als Baudet zich morgen hier keihard tegen uitspreekt zie ik daar geen probleem in (denk ook dat jij dichter bij de waarheid zit)
Dat zou inderdaad prima zijn, maar ik bedoelde eigenlijk iets in de trand van dat we erachterkwamen in de vorm zoals in de oorlog de NSB, dat viel ook allemaal wel mee, dacht men, die bedoelden het ook niet zo kwaad.
 
Tja, dat is het makkelijke antwoord. Je kan ook zeggen dat het sterke betoog van Baudet om weer trots te worden op NL hen meer aanspreekt dan de retoriek van GL of PvdD. Kort gezegd, zij zijn extremer dan de denkbeelden van de partij maar het wel de partij die het dichts bij hun denkbeeld staat.

Daarbij: Baudet spreekt zich niet uit tegen de mensen die een stap verder gaan. De tekst "iedereen is gelijk, ondanks ras, geloof of geslacht" komt niet over zijn lippen.
 
Daarbij: Baudet spreekt zich niet uit tegen de mensen die een stap verder gaan. De tekst "iedereen is gelijk, ondanks ras, geloof of geslacht" komt niet over zijn lippen.
Nee het is eerder: „Iedereen moet gelijk zijn, ons ras, ons geloof, ons geslacht“
 
Ik sprokkel wat tweets bij elkaar die de ware aard van FvD netjes in kaart brengen.
De eerste serie tweets zijn van Amsterdams gemeenteraadslid Annabel Nanninga (als die geen Hitler opblaaspop thuis heeft weet ik het niet mee). DIT LATEN WIJ DUS TOE ALS DEMOCRATIE).
EWzXIwUWkAI9c2X


vervolgens wat copy paste tweets:

Sidney Smeets
@advocaatsmeets


Je zal maar zoveel pech hebben. Gebruik je een doodnormaal woord, noemen ze het fascistisch. Maak je grappen over Russische samenwerking, snappen ze de ironie niet. Leg je uit dat transgenders en genderdrammers niet normaal zijn, noemen ze je transfoob. Maak je holocaustgrappen..
...denkt iedereen dat je antisemitisch bent.
Steun je cultuur onder vuur en framen ze het als homofobie. Grol je een beetje over dat vrouwen nee zeggen maar ja bedoelen zeggen ze dat je vrouwonvriendelijk bent.
En die grap over dat ze goed gen**kt moeten worden snappen ze...
...over een trein, begrijpen ze niet dat het waar had kunnen zijn.
Deel je wat fantasieën over het Derde Rijk doen ze net of je dat écht denkt. En dan te bedenken dat het juist alle andere partijen zijn die Nederland willen vernietigen en FvD geleid wordt door de belangrijkste...
...intellectueel van Nederland.
Het lijkt wel een complot waarin iedereen Thierry probeert te demoniseren met zijn eigen woorden. Zo flauw.
Wil je Europa gewoon ‘dominant blank’ en vrij van ‘Afrikanisering’ door ‘dobbern*g*rs’ houden, roepen ze dat je racistisch bent. En dat terwijl racisme echt een moeilijk begrip is en je eigenlijk niet weet wat het betekent, sommige ‘rassen’ zijn nu eenmaal intelligenter dat is...
...wetenschappelijk allang bewezen. Altijd weer dat demoniseren door de linkse deugmensen en de diversiteitsmaffia, de genderdrammers en de oikofoben die zich schamen voor een beetje slavernij in ons verleden terwijl het zoveel goeds heeft gebracht.


Hier de link en het draadje:
Als je FvD stemt, stem je bewust op een racistische, fascistische partij die alles en iedereen die niet in hun (zeer smalle, nazistische straatje past) afbranden (liefst letterlijk). Leraren, journalisten, wetenschappers, vrouwen met een carrière, mensen die zich richten op milieu, allemaal moeten ze weg, (mond)dood gemaakt worden. Om over niet-blanke mensen, homo's maar te zwijgen.

Ik denk te weten dan niemand van m'n vrienden op deze partij stemt, maar mochten ze dat doen, is daarmee de vriendschap of wel volledig over, of wordt sterk bekoeld. (wat eigenlijk hetzelfde is).
 
Terug
Bovenaan Onderaan