Binnenlandse Politiek

Zijn nieuwe regels rondom de WW premie bij personeel. Kleine push om mensen in vaste dienst te krijgen. Weet overigens niet of een verschil van ca. €1.800 per jaar voldoende stimulans is voor de werkgevers.
bericht
Maar waarom dan juist overheden, die m.i. een voorbeeldfunctie hebben, een uitzondering vormen op deze regel is wel weer om te janken.
 
Zijn nieuwe regels rondom de WW premie bij personeel. Kleine push om mensen in vaste dienst te krijgen. Weet overigens niet of een verschil van ca. €1.800 per jaar voldoende stimulans is voor de werkgevers.
bericht
Maar waarom dan juist overheden, die m.i. een voorbeeldfunctie hebben, een uitzondering vormen op deze regel is wel weer om te janken.
Die uitzondering voor overheid is inderdaad vreemd.
 
Zijn nieuwe regels rondom de WW premie bij personeel. Kleine push om mensen in vaste dienst te krijgen. Weet overigens niet of een verschil van ca. €1.800 per jaar voldoende stimulans is voor de werkgevers.
bericht
Maar waarom dan juist overheden, die m.i. een voorbeeldfunctie hebben, een uitzondering vormen op deze regel is wel weer om te janken.

Andersom wordt het weer makkelijker en goedkoper om werknemers met een vast contract te ontslaan. Lood om oud ijzer, dus.
Overheden hebben een overschot aan oud personeel met vaste contracten waar ook bij niet-functioneren nauwelijks kwijt te raken zijn. Wat dat betreft vind ik het niet geheel vreemd dat ze uitgezonderd zijn.
 
ENhnojZXkAAJVIe


Boeren vinden Thierry een heule goede woordvoerder voor de landbouw. Dat meneer zelden aanwezig is bij debatten over landbouw maakt niet uit. Begin toch t gevoel te krijgen dat de kreet 'domme boer' niet helemaal uit de lucht is gegrepen.

Overigens leuk om te zien dat niet iedere boer per definitie anti PvdD is!
 
ENhnojZXkAAJVIe


Boeren vinden Thierry een heule goede woordvoerder voor de landbouw. Dat meneer zelden aanwezig is bij debatten over landbouw maakt niet uit. Begin toch t gevoel te krijgen dat de kreet 'domme boer' niet helemaal uit de lucht is gegrepen.

Overigens leuk om te zien dat niet iedere boer per definitie anti PvdD is!
En maar protesteren.......
 
Zou dit geen deepfake zijn? Kan me eerlijk gezegd niks anders voorstellen. Laat ik duidelijk zijn, ik vind dit een partij met veelal debiele standpunten en dito partijleider. Maar dit.....
Nope, bij goed zoeken is ook de gehele speech terug te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan