Binnenlandse Politiek

In het kader, commotie om de motie

EJ4v2VTW4AA_Pyv


Gaat dus om een bovengrens stellen aan huurstijging in de vrije sector, niet het maximaliseren van die stijging.
Misschien hebben ze m wel verkeerd begrepen bij de PVV en FvD en zijn ze er wel voor de gewone burger maar zijn ze te stom om de motie te begrijpen..
 
Arno Karstens heeft een nieuwe beweging opgezet genaamd “ongehoord NL”. Hij vindt dat niemand durft iets te zeggen over de massamigratie.:lmao::lmao::lmao:
 
Arno Karstens heeft een nieuwe beweging opgezet genaamd “ongehoord NL”. Hij vindt dat niemand durft iets te zeggen over de massamigratie.:lmao::lmao::lmao:

Dat is meneer Karstens goede recht.

Volgens mij heeft de beste man meer speerpunten, hij wil een ander geluid laten horen dan de gevestigde orde.
Niks mis mee en ik denk dat als hij zorgvuldig en grondig te werk gaat en niet alleen gaat roeptoeteren het best eens groot kan gaan worden.
 
Dat is meneer Karstens goede recht.

Volgens mij heeft de beste man meer speerpunten, hij wil een ander geluid laten horen dan de gevestigde orde.
Niks mis mee en ik denk dat als hij zorgvuldig en grondig te werk gaat en niet alleen gaat roeptoeteren het best eens groot kan gaan worden.
Volgens mij zeg ik niet dat het niet zijn goed recht is....
Bovendien doe jij en doet hij alsof dat zogenaamd andere geluid niet te horen was of is in NL en alsof de “gevestigde orde” niet genoeg schreeuwlelijkerds tegenover zich heeft gehad de afgelopen 20 jaar... Volgens mij begon het al met Fortuyn, daarna kwa Leefbaar Rotterdam op komst, later de PVV, op TV had je de POW nieuws en nu sinds 2 jaar Baudet en op gemeentelijk en provinciaal niveau allerlei lokale geluiden. Maar Arno heeft kennelijk al die jaren in Afghanistan echt in de grotten geleefd.
Dat hij zogenaamd ook andere “speerpunten” heeft, ja dat zal allemaal wel. Dat heeft Baudet ook....
 
Volgens mij zeg ik niet dat het niet zijn goed recht is....
Bovendien doe jij en doet hij alsof dat zogenaamd andere geluid niet te horen was of is in NL en alsof de “gevestigde orde” niet genoeg schreeuwlelijkerds tegenover zich heeft gehad de afgelopen 20 jaar... Volgens mij begon het al met Fortuyn, daarna kwa Leefbaar Rotterdam op komst, later de PVV, op TV had je de POW nieuws en nu sinds 2 jaar Baudet en op gemeentelijk en provinciaal niveau allerlei lokale geluiden. Maar Arno heeft kennelijk al die jaren in Afghanistan echt in de grotten geleefd.
Dat hij zogenaamd ook andere “speerpunten” heeft, ja dat zal allemaal wel. Dat heeft Baudet ook....

Het is mijn bedoelong niet om te suggereren dat jij zegt dat het zijn recht niet is, excuses als dit zo overkomt.

De namen die je opnoemt zijn op POW (Die hebben na Castricum mijn inziens 0 kwalitatief goede politieke uitzendingen gehad) na allemaal politieke figuren.

Fortuyn/LPF/LR leek destijds de mensen te raken en probeerde ook nog te onderbouwen, ze verzanden echter na zijn dood.
Wilders/PVV roept een hoop maar voert niet veel uit.
Baudet/FvD spreekt een taal uit lang vervlogen tijden.

Dat bedoelde ik meer met als hij zorgvuldig en grondig te werk gaat en hij laat het geluid op een normale manier horen dit groot kan worden. In ieder geval groter dan het kan worden als hij gaat schreeuwen en roepen zonder echt onderbouwd met iets te komen.

Zo vind ik bijvoorbeeld Jensen ook iemand die dat geluid goed laat horen, hij maakt ook items vanuit de andere kant (bijvoorbeeld over Trump).
Ik deel niet altijd zijn mening maar hij laat dat geluid wel onderbouwd horen en dat is iets goeds.
 
Veel haarkloverij en herhaling in t debat vanavond, wat vooral opvalt is dat t lijkt alsof Baudet a. niet weet hoe het in de kamer en op de ministeries werkt
b. het af en toe lijkt alsof ie niet nuchter is. Komt warrig en halfslachtig over bij vlagen.

Voor de rest zie ik t kabinet hierover niet vallen, veel vermoedens, weinig bewijzen.

Overigens gaat, naar mijn mening, Rutte te vaak mee in de emotie achter de vragen ipv bij de 'feiten' te blijven.
 
Veel haarkloverij en herhaling in t debat vanavond, wat vooral opvalt is dat t lijkt alsof Baudet a. niet weet hoe het in de kamer en op de ministeries werkt
b. het af en toe lijkt alsof ie niet nuchter is. Komt warrig en halfslachtig over bij vlagen.

Voor de rest zie ik t kabinet hierover niet vallen, veel vermoedens, weinig bewijzen.

Overigens gaat, naar mijn mening, Rutte te vaak mee in de emotie achter de vragen ipv bij de 'feiten' te blijven.

Dat kan allemaal binnen een uur besproken worden. Het lijkt een spel om zo lang mogelijk te praten en alles tig keer blijven herhalen. :sleep:
 
Kijk mensen, zeg ik als radicaal links element, dit - dit is onze echte vijand. Niet Sylvana Simons, migranten, islam in Nederland, of al die andere spoken die FvD of PVV ons voorschotelen - maar dit. En dan bedoel ik niet eens het oliebedrijf an sich, maar de stuitende mentaliteit...

https://www.nu.nl/economie/6014404/...ting-maar-strijkt-wel-milieusubsidies-op.html

O zo eens. Dit is amper niet uit te leggen en hetzelfde is er aan de hand in veel andere landen (Amazon in Amerika bijvoorbeeld).
 
Gaat dus om een bovengrens stellen aan huurstijging in de vrije sector, niet het maximaliseren van die stijging.
Misschien hebben ze m wel verkeerd begrepen bij de PVV en FvD en zijn ze er wel voor de gewone burger maar zijn ze te stom om de motie te begrijpen..

Heb jij de tekst van de motie ergens?
 
Link: ik moet zeggen dat ik diep respect heb voor Timmermans. Ik hoop echt dat hem dit gaat lukken, zou eindelijk getuigen van Europees beleid dat n goede toekomstvisie heeft en de aarde ook graag voor de generaties na ons leefbaar wil houden.
 
Dit soort Twittereikels willen het land gaan besturen, willen een nieuwe omroep (ongehoord Nederland) oprichten "omdat ze geen podium hebben". On-ge-lo-fe-lijk!

EKuy0ZbX0AM5nl_
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit soort Twittereikels willen het land gaan besturen, willen een nieuwe omroep (ongehoord Nederland) oprichten "omdat ze geen podium hebben". On-ge-lo-fe-lijk!

Afgezien van het feit dat het idioten zijn, snap ik zijn punt wel. We moeten anderen nooit uitsluiten op basis van een mening of afkomst. Degene die dit heeft opgeschreven kan zijn eigen plek niet meer in, want hij is asshole door anderen uit te sluiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan