Binnenlandse Politiek

Zo loop je wel erg makkelijk weg voor een serieuze argumentatie waarom FvD de beste keuze zou zijn.
Ik kan mij vinden in bijna al zijn punten. Precies de reden dat een ander op de VVD zal stemmen. Voor mij is dat dus de beste keus. Volgens jullie niet, dat kan.
 
Dit dus.

Boos zijn. En dan stemmen op een partij die dermate extreme opvattingen heeft over de eu en het klimaat, Dat ze niet serieus kunnen worden genomen.


Dat wordt schreeuwen vanaf de zijlijn.

Totdat er weer een andere populistische partij komt Die niets klaar speelt (door haar onrealistische standpunten).

Niet gek dat mensen cynischer over de Politiek worden.
De leugens van Rutte, en het klimaatplan jagen mensen die richting op.
 
Jongens willen jullie mijn racistische vriend John even met rust laten met z’n allen? :grin:
Hoeft niet hoor. Jammer dat ik het niet zo kan verwoorden als.Baudet, mijn stem had hij gekregen vandaag.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met zijn 2en in 1 stemhokje is verboden, dacht ik.

Screenshot_20190320-223559_AD.jpg
 
De leugens van Rutte, en het klimaatplan jagen mensen die richting op.
Als land dat grotendeels onder de zeespiegel ligt, kunnen we klimaatverandering Toch niet negeren?

En de Brexit stress in Engeland laat Toch zien dat je terug trekken achter je eigen dijkje niet loont?

Twee fundamentele fouten in het programma van Baudet.


De illusie wekken dat een Nexit goed is en dat klimaatverandering genegeerd kan worden.
Dat is kansloos.

En dat maakt je ook kansloos in de politiek arena.

Dus een stem die leidt tot teleurstelling bij de kiezers die op FvD hebben gestemd.

Overigens, Ik ben ook geen fan van Rutte die Inderdaad liegt.
Maar dat terzijde.
 
FvD negeert klimaatverandering ook niet denk ik, maar het gaat er vooral om dat ze de rol van de mens verwaarloosbaar klein vinden.
Dat klopt.

Fascinerend om duizenden klimaatwetenschappers die dagelijks werken aan onderzoek naar de invloed van mensen als malloten weg te zetten.

Baudet liegt en bedriegt.

En hij komt daar mee weg.
Echt fascinerend.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
FvD negeert klimaatverandering ook niet denk ik, maar het gaat er vooral om dat ze de rol van de mens verwaarloosbaar klein vinden.
Op basis van? Naast bewijs dat het klimaat verandert is er meer dan voldoende bewijs dat wij met ons allen de oorzaak zijn. En dat wordt genegeerd.
 
Kijk dat vind ik dan weer zeiken om het zeiken. Waar maak je je nou druk om man? Hou op met je “ dat is verboden en dit is verboden”. Volksverlakkerij van Baudet is nog meer verboden dan dit. Maar daar hoor ik je niet over.

Als daar een ouder stelletje zou staan zonder hoofddoekje, dan zou het schattig zijn...

En dan is er nog de grote kans dat die man zijn lichaam heeft verkloot toen hij in de jaren zeventig en tachtig zwoegde als één van de anonieme arbeidskrachten in de een of andere klotefabriek. Opkomen voor de kleine man, ja ja... :unsure:
 
Overigens... Laten de uitslagen niet juist zien dat de elite heeft gewonnen? Klassieke volkspartij SP verliest aan grachtengordelpartij GroenLinks, en de PVV, lang de veilige haven van de witte Nederlandse onderbuik, verliest zetels aan de Leidse corpsballenpartij FvD… Ik zou zeggen: de provincie verliest, de Randstad wint…
 
Als de exitpoll de einduitslag is dan heeft de regering maar 1 partij extra nodig voor een meerderheid in de 1e kamer. Of Groenlinks óf PvdA óf Baudet. Dus dat valt nog wel mee.

De druk zit er toch wel enigszins op bij de PvdA en GL om de regeringsplannen te steunen, want er zal naast FvD toch geen enkele partij op nieuwe verkiezingen staan te wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan