Binnenlandse Politiek

Dat is inderdaad mijn grootste probleem met zowel Baudet als Wilders. Het is alleen maar wijzen naar anderen en aantonen wat er fout is, zonder zelf met een goed plan te komen. Ja, blijkbaar is "grenzen dicht" de grote oplossing voor alle problemen. Populistische, kort-door-de-bocht-politiek om het kabinet/Rutte de schuld te geven van die aanslag in Utrecht.
Je zou bijna willen dat ze toch in de coalitie komen t.z.t., zodat ze het kunnen bewijzen (of mijn gelijk bewijzen).

Ja. En wie mag die puinhoop opruimen, als je er al vanuit gaat dat die puinhoop nog op te ruimen is?
 
Mijn stembiljet zat in het plastic. Ik dacht dat zit er tegenwoordig standaard omheen, maar meneer de PTT had dat gedaan met een briefje erbij met excuus voor de beschadiging. Vandaag pas opengemaakt en alles is goed te zien maar mijn geboortejaar niet, en dus keurde de 3 lieve Marokkaanse vrouwen in het stemlokaal hem af. Ik zei Baudet doet het super dus mijn stem zal hij niet missen. Over 4 jaar zullen jullie hier wel niet meer zitten kon ik nog inslikken ?
Bekijk bijlage 912
Karma Ralf karma:maniac:
 
Nederlanders zijn hardleers; dat is iets wat zeker is:
eerst stemden ze op een dode man en de debielen binnen zijn partij. Dat was in en al triestheid en schandalen.
Daarna op de PVV: overal geknald, van brievenbussen plassers binnen de partij tot debielen die later tot de islam zijn bekeerd of Hero de zero...
En nu op de leugens en fakenieuws van Baudet en die engerd Hiddema die de aanslag jammer vond voor de flow waarin ze in zaten... Gefeliciteerd met deze “historische uitslag”. Ik zie de NEXit al voor me. Baudet en zijn grote vriend Boris Johnson willen jullie hardwerkende Britten en Nederlanders wel helpen hoor. Later zeg ik: stik dan ook in je fake-leader!
 
Nederlanders zijn hardleers; dat is iets wat zeker is:
eerst stemden ze op een dode man en de debielen binnen zijn partij. Dat was in en al triestheid en schandalen.
Daarna op de PVV: overal geknald, van brievenbussen plassers binnen de partij tot debielen die later tot de islam zijn bekeerd of Hero de zero...
En nu op de leugens en fakenieuws van Baudet en die engerd Hiddema die de aanslag jammer vond voor de flow waarin ze in zaten... Gefeliciteerd met deze “historische uitslag”. Ik zie de NEXit al voor me. Baudet en zijn grote vriend Boris Johnson willen jullie hardwerkende Britten en Nederlanders wel helpen hoor. Later zeg ik: stik dan ook in je fake-leader!
Tsja, het is een beetje van: die heeft nog niet bewezen dat hij niets presteert, dus stemmen we erop. Zeg maar zoals de bankzitten/JongPSV-er ook altijd de verlosser is.
 
Nederlanders zijn hardleers; dat is iets wat zeker is:
eerst stemden ze op een dode man en de debielen binnen zijn partij. Dat was in en al triestheid en schandalen.
Daarna op de PVV: overal geknald, van brievenbussen plassers binnen de partij tot debielen die later tot de islam zijn bekeerd of Hero de zero...
En nu op de leugens en fakenieuws van Baudet en die engerd Hiddema die de aanslag jammer vond voor de flow waarin ze in zaten... Gefeliciteerd met deze “historische uitslag”. Ik zie de NEXit al voor me. Baudet en zijn grote vriend Boris Johnson willen jullie hardwerkende Britten en Nederlanders wel helpen hoor. Later zeg ik: stik dan ook in je fake-leader!
Je zou inderdaad zeggen dat het Brexit-echec het volk wel zou genezen van het dwepen met populisten en hun complottheorieën. Maar nee hoor...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens de exit poll is Forum van Democratie de grootste partij in Zuid-Holland. GroenLinks, Denk, 50Plus, ChristenUnie en PVDD winnen stemmen.
VVD, CDA, D66, PVV, PVDA en SP verliezen stemmen.

De kleine partijen verslaan in Zuid-Holland de grote partijen.
 
Volgens de exit poll is Forum van Democratie de grootste partij in Zuid-Holland. GroenLinks, Denk, 50Plus, ChristenUnie en PVDD winnen stemmen.
VVD, CDA, D66, PVV, PVDA en SP verliezen stemmen.

De kleine partijen verslaan in Zuid-Holland de grote partijen.

Er zijn nog maar 2 grote partijen daar. De 3e grootste partij (verrassend genoeg de PvdA) heeft maar 8,5% van de stemmen.
 
In Noord-Brabant is VVD ondanks verlies de grootste gebleven. De partijen die winnen en verliezen zijn vergelijkbaar met Zuid-Holland. Met Groenlinks en met name Forum van Democratie als grootste stijgers.
 
Leuk he, FvD heeft helemaal geen provinciaal programma gepresenteerd maar mensen hebben toch op hen gestemd. Lachen joh de Nederlandse kiezer...
 
Leuk he, FvD heeft helemaal geen provinciaal programma gepresenteerd maar mensen hebben toch op hen gestemd. Lachen joh de Nederlandse kiezer...
Nou lachen... t land gaat kapot aan onbestuurbaarheid. Mag hopen dat het serieuze deel van de oppositie en het kabinet zich constructief gaan opstellen voor de komende 2 jaren.
 
Jep, mensen zijn meer bezig met "verwoorden" hoe slecht ze het hebben of hoe kut n ander het leven voor hun maakt - dan dat ze beseffen dat stemmen indirect hun voorstel voor hoe het beter kan betekend.

En zoals in elke vergadering, iemand die enkel klaagt en anderen afzeikt en zelf niks constructiefs wil in inbrengen of naar oplossing zoekt helpt de boel enkel tegen. Goed provinciebeleid staat ons te wachten jongens, top gedaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is toch een drama... 14 procent stemt op een ijdeltuit, narcist en volksmenner, die geen klote geeft om wetenschappelijke consensus (klimaat), vrouwenhater, navelstaarder, zonder een echt politiek programma.
Ik troost me dan maar met de gedachte dat 86% dus niet op die volksmenner stemt. Daar zit dan nog wel een toefje PVV en Denk bij, maar goed...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
In Gelderland, zijn VVD, CDA, Forum en GroenLinks de grootste. ChristenUnie wint als enige regeringspartij in alle provincies tot nu toe.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jep, mensen zijn meer bezig met "verwoorden" hoe slecht ze het hebben of hoe kut n ander het leven voor hun maakt - dan dat ze beseffen dat stemmen indirect hun voorstel voor hoe het beter kan betekend.

En zoals in elke vergadering, iemand die enkel klaagt en anderen afzeikt en zelf niks constructiefs wil in inbrengen of naar oplossing zoekt helpt de boel enkel tegen. Goed provinciebeleid staat ons te wachten jongens, top gedaan.
Ach. Ergens wel grappig dat al die blaaskaken zich straks slechts kunnen bezighouden met RO en OV consessies...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is toch een drama... 14 procent stemt op een ijdeltuit, narcist en volksmenner, die geen klote geeft om wetenschappelijke consensus (klimaat), vrouwenhater, navelstaarder, zonder een echt politiek programma.
Ik denk dat de mensen juist gestemd hebben tegen wat ze niet willen.
Maar goed. De mensen die weten wat Nederland nodig heeft zitten niet bij Forum voor Democratie maar op het PSV Forum.
 
Als de exitpoll de einduitslag is dan heeft de regering maar 1 partij extra nodig voor een meerderheid in de 1e kamer. Of Groenlinks óf PvdA óf Baudet. Dus dat valt nog wel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan