Binnenlandse Politiek

Ja, en ook die aanname kan jij niet hard maken. onderbuikgevoelens dat hij alleen voor mensen opkomt als ze 'het goede geloof' aanhangen, weet niet wat Knevel jou misdaan heeft dat je m zo aanvalt.
Daarbij, op het moment dat jij hier gaat smijten met termen als christenhond dan kom ik in verweer.
Christenhond??? Nou bewijs dat maar...
Hij heeft mij verder niets misdaan maar iemand die het zo goed kan vinden met Wilders, die jonge mensen in interviews zo manipuleert en woorden in de mond legt zodat ze toch zeggen van “als Wilders dood gaat, nee dat zou ik niet erg vinden”... en diegene vervolgens wordt vervolgd en het land moet ontvluchten... Nee, van mij steekt hij zijn zogenaamde naastenliefde en opkomen voor zwakkeren maar in zijn....
 
Misschien moet hij eerst bij zichzelf beginnen: hoe wordt zijn partij gefinancierd?
Nu jij.
Dat interesseert me totaal niet, ik vind hem over het algemeen eerlijk overkomen. Wordt ik nu in een verdomhoekje geduwd, dat interesseert me ook niets, even goeie vrienden.
 
Dat interesseert me totaal niet, ik vind hem over het algemeen eerlijk overkomen. Wordt ik nu in een verdomhoekje geduwd, dat interesseert me ook niets, even goeie vrienden.

Ik vind hem over het algemeen overkomen als een goedkoop scorende, populistische provocateur die op de onderbuikgevoelens van Henk en Ingrid probeert in te spelen. En dat een implosie van de PVV een zegen voor Nederland zou betekenen.
 
Dat interesseert me totaal niet, ik vind hem over het algemeen eerlijk overkomen. Wordt ik nu in een verdomhoekje geduwd, dat interesseert me ook niets, even goeie vrienden.
Niets verdomdhoekje, hoe kom je hier bij?? Kom op je doet gewoon mee:maniac:
 
Christenhond??? Nou bewijs dat maar...
Hij heeft mij verder niets misdaan maar iemand die het zo goed kan vinden met Wilders, die jonge mensen in interviews zo manipuleert en woorden in de mond legt zodat ze toch zeggen van “als Wilders dood gaat, nee dat zou ik niet erg vinden”... en diegene vervolgens wordt vervolgd en het land moet ontvluchten... Nee, van mij steekt hij zijn zogenaamde naastenliefde en opkomen voor zwakkeren maar in zijn....
Oei, ai, te snel gelezen. Mijn excuses, dat heb jij niet gezegd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja hallo ik heb dat helemaal niet gezegd... Jezus Christus zeg, oh sorry :grin:
Sorry, ik meen dat Jaufe dat zei, maar ik kon het zelf nergens vinden. Maar Jezus-zoon vind ik ook ongepast, maar ik geloof op zeker in je goede bedoelingen na alle posts die ik van je gelezen heb...;)
 
Sorry, ik meen dat Jaufe dat zei, maar ik kon het zelf nergens vinden. Maar Jezus-zoon vind ik ook ongepast, maar ik geloof op zeker in je goede bedoelingen na alle posts die ik van je gelezen heb...;)
Dank!
Als ik met de Jezus-zoon roepen jou of anderen heb gekwetste dan mijn oprechte excuses!
 
Wat een mooi forum toch. Even scherp zijn, zeker je mening geven, maar niet proberen elkaar kapot te maken. Als dat (misschien) gebeurt, worden excuses gemaakt en aanvaard. (Y)
 
Bij de laatste peiling van De Hond staan de PVV (15) en FVD (16) samen op 31 zetels. Oftewel, meer dan een op de vijf Nederlanders staan achter gedachtes zoals nexit, ontkenning van klimaatverandering, verbod op koran...
 
Bij de laatste peiling van De Hond staan de PVV (15) en FVD (16) samen op 31 zetels. Oftewel, meer dan een op de vijf Nederlanders staan achter gedachtes zoals nexit, ontkenning van klimaatverandering, verbod op koran...
Nog ongeveer een half jaartje en dan weten we hoe zo'n Brexit afloopt. De grootste en fanatiekste voorstanders ervan gaven recent aan dat het al na 50 jaar winstgevend zou worden...
 
Bij de laatste peiling van De Hond staan de PVV (15) en FVD (16) samen op 31 zetels. Oftewel, meer dan een op de vijf Nederlanders staan achter gedachtes zoals nexit, ontkenning van klimaatverandering, verbod op koran...
Zullen er nog veel meer zijn, alleen stemmen die op een ander.
 
Bij de laatste peiling van De Hond staan de PVV (15) en FVD (16) samen op 31 zetels. Oftewel, meer dan een op de vijf Nederlanders staan achter gedachtes zoals nexit, ontkenning van klimaatverandering, verbod op koran...
Het is zorgwekkend maar niet anders dan de rest van de wereld: overal winnen de gekken en onberekenbare idioten de verkiezingen, of het nou Turkije is, de VS, Engeland, Italië of Oostenrijk. Wat dat betreft viel het me nog erg mee dat Marcron, Rutte en Merkel in hun landen niet zo lang geleden de verkiezingen wonnen.
Wereldwijd gaan we die politieke tweedeling nog meer merken, zowel op nationaal als op internationaal niveau. Dat zie je economisch gezien ook. Steeds meer miljoenairs die er bij komen overal terwijl tegelijkertijd de armoede stijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan