Binnenlandse Politiek

Die arme Blok: straks ligt ie weer onder vuur na de uitzending van gisteren (Nieuwsuur) over de financiering van de terroristen in Syrië door NL. Dat heeft weliswaar zijn voorganger gedaan maar hij moet verantwoording afleggen. Wat een vloek rust er op de VVD.
vanavond gaat de uitzending verder. Het is een groepering die executies, verkrachtingen en diverse aanslagen op zijn kerfstok heeft staan.
En het bijkomende probleem is dat het OM de uit Syrië teruggekomen jihadisten niet meer kan vervolgen voor de daden die door de NLse overheid zijn medegefinancierd.............

Daarom is het ook lastig om je te mengen in zo'n binnenlandse aangelegenheid... de helden van vandaag zijn de schurken van morgen.
 
Daarom is het ook lastig om je te mengen in zo'n binnenlandse aangelegenheid... de helden van vandaag zijn de schurken van morgen.

En omgekeerd.
Heb niets met Knevel, maar dit vind ik een mooie tweet. Dat half correct Nederland weer over elkaar heen tuimelt en meeloopt om te laten zien hoe braaf ze zijn, vind ik van een beduidend lager niveau.
Als de kruitdampen rond de Armeniërs opgetrokken zijn, blijft de tweet van Knevel gewoon staan.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2543253/andries-knevel-afgemaakt-na-lili-en-howick-tweet
 
En omgekeerd.
Heb niets met Knevel, maar dit vind ik een mooie tweet. Dat half correct Nederland weer over elkaar heen tuimelt en meeloopt om te laten zien hoe braaf ze zijn, vind ik van een beduidend lager niveau.
Als de kruitdampen rond de Armeniërs opgetrokken zijn, blijft de tweet van Knevel gewoon staan.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2543253/andries-knevel-afgemaakt-na-lili-en-howick-tweet
Hij verwoord precies wat ik niet vind kloppen aan de situatie, liegen, dreinen en traineren loont kennelijk.
 
Jammer dat het niet meer mogelijk is om een genuanceerde mening te hebben, zonder daarvoor afgemaakt of bedreigd te worden. Het weerleggen van feiten lijkt mij dan zinniger.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht dat de moeder van die kinderen niet Gristelijk genoeg is... Anders had de charlatan Andries wel 10 keer in de bres gesprongen voor ze. Hypocriete Jezus-zoon.
 
Hypocriete Jezus-zoon of niet, er zit wel iets in wat hij plaatst...
Er zit heel vaak iets in wat men roept, dat heb ik ook soms bij Wilders... Maar omdat ik weet wie dat zegt en welke intenties diegene altijd heeft, dan is het goede effect bij mij dan gelijk nihil. De charlatan Knevel had het voor die leugens opgenomen als ze hadden laten zien zwaar christelijk te zijn, maar die moeder droeg gewoon een spijkerbroek....
 
Er zit heel vaak iets in wat men roept, dat heb ik ook soms bij Wilders... Maar omdat ik weet wie dat zegt en welke intenties diegene altijd heeft, dan is het goede effect bij mij dan gelijk nihil. De charlatan Knevel had het voor die leugens opgenomen als ze hadden laten zien zwaar christelijk te zijn, maar die moeder droeg gewoon een spijkerbroek....

Populistisch gebral, zo ken ik je niet. Kan je uit betrouwbare bron (ikzelf) melden dat Knevel met regelmaat in n kerk te vinden is waar t gros van dr vrouwen in een spijkerborek loopt.
 
Populistisch gebral, zo ken ik je niet. Kan je uit betrouwbare bron (ikzelf) melden dat Knevel met regelmaat in n kerk te vinden is waar t gros van dr vrouwen in een spijkerborek loopt.
Oh gelukkig maar....
Je weet toch hopelijk wat de strekking van het verhaal was?
 
Oh gelukkig maar....
Je weet toch hopelijk wat de strekking van het verhaal was?
Ja, en ook die aanname kan jij niet hard maken. onderbuikgevoelens dat hij alleen voor mensen opkomt als ze 'het goede geloof' aanhangen, weet niet wat Knevel jou misdaan heeft dat je m zo aanvalt.
Daarbij, op het moment dat jij hier gaat smijten met termen als christenhond dan kom ik in verweer.
 
Misschien moet hij eerst bij zichzelf beginnen: hoe wordt zijn partij gefinancierd?
Nu jij.
Daar liegt ie niet, daarin geeft hij geen openheid van zaken. Maar d'r zijn zat andere punten te noemen. Neem alleen al de financiële 'onderbouwing' van zijn 'partij-programma'.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan