Binnenlandse Politiek

.

Ik zie serieus niet hoe je het file probleem wil oplossen. Alles is al geprobeerd. Misschien moeten we de lucht maar in dan met drones. Op een gegeven moment heb je daar weer file. Verder vind ik Nederland de infrastructuur goed geregeld. Ik heb geen klachten.
Veel thuiswerken lost wel veel op.

het gaat niet om naaien, wegen en onderhoud ed zijn niet gratis. Zij die meer rijden zorgen voor meer onderhoud. Daarbij, niemand verplicht je om zo ver bij je werk vandaan te wonen, daar kies je zelf voor.
In de huidige woning markt vind ik dit niet helemaal juist. Genoeg mensen die niet dichterbij kunnen wonen door tekort of dat ze het niet kunnen betalen.

• Leuk
Reactions: DrJ
Maar weer niet goed voor de verbinding op werk. Ik werk graag op kantoor!
Ik werk graag thuis, maar dat ligt ook wel aan de afstand die ik moet overbruggen. Als je per dag 3-5 uur moet reizen voor je werk....vind ik dat gewoon zo zonde van mijn vrije tijd.

Formatie dreigt vast te lopen volgens informateur Buma. Voor zowel meerderheidsvariant als minderheidsvariant is te weinig steun.

Een impasse dreigt in Den Haag.

De huidige banenmarkt daarentegen....
Wel veel banen in centrum of industrie gebieden.
Als ik kijk naar omgeving zijn mensen toch wel verder van de stad gaan wonen (omdat betaalbaarder en een kans). Hierdoor hebben ze niet per se super OV verbinding maar ook relatief weinig banen op fietsafstand.

Formatie dreigt vast te lopen volgens informateur Buma. Voor zowel meerderheidsvariant als minderheidsvariant is te weinig steun.

Een impasse dreigt in Den Haag.
Die impasse is er al veel langer. Samenwerking schijnt heel lastig te zijn. Plannen maken en ze uitvoeren ook.

Dus:
- D66 en CDA komen met een tussenverslag
- PVDA/GL ziet het als een goede basis om verder te praten
- VVD vindt het helemaal niks
- Resultaat: VVD mag vanaf nu meepraten en PVDA niet

Schiet mij maar lek.
Het scheelt in de zetels. Dat is de enige verklaring. Het scheelt wel dat ook de achterban van GL-PVDA voor een minderheidskabinet is zonder de partij volgens de poll die bij Tim de Wit voorbij kwam. Ze hebben een uitstekende positie ook in de 2e kamer dus wat mij betreft perfect. Je vangt de klappen van regeringsdeelname niet op maar kan ondertussen veel voor elkaar krijgen. Winwin

Terug
Bovenaan Onderaan