IPF
Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
MeisjesMaar ook dat verschil neemt af, zo is de 3e generatie als ik t goed heb bovengemiddeld vertegenwoordigd op het VWO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
MeisjesMaar ook dat verschil neemt af, zo is de 3e generatie als ik t goed heb bovengemiddeld vertegenwoordigd op het VWO
Het was een retorische vraagDat is niet de vraag, ook daar zijn onderzoeken naar, verder kan ik weinig met een niet te controleren N=1 verhaaltje van een racist wat geen reet met de oorspronkelijke discussie te maken heeft
Nee, ook dat is gewoon racisme
Wederom n=1Ff mijn 2 laatste incidenten opnoemen die paar uur oud zijn; Nederlander met Tunesische afkomst, valt stewardess aan omdat die niet wilt betalen voor te grote handbagage. Nederlander van Marokkaanse afkomst mept een medepassagier in vliegtuig omdat zijn kinderen de ipad te hard aan hadden.. 1 is geweigerd van de vlucht en de ander zit nu nog tussen de tralies denk ik.
Die K*t stewardess moet hem gewoon laten gaan, wat doet ze moeilijk, en de ouders van da iPad kind moeten dat kind beter opvoeden of de ipad afnemen, waarom zoveel herrie maken.. Volkomen logisch dus dat de 2 heren weer slecht in het nieuws komen terwijl ze niks verkeerds doen toch, pure racisme gewoon....![]()
Ondanks dat ik het geheel met je eens ben, is de uitspraak 'wederom n=1' mathematisch erg lastig te verdedigenWederom n=1
Laat ik het dan anders zeggen het zijn de niet verifieerbare ervaringen van 1 individu. Ik kan mijn ervaringen er tegenover zetten uit mijn supermarkttijd, maar weet dan mijn persoonlijke ervaringen helemaal niets zeggen over het totaal.Ondanks dat ik het geheel met je eens ben, is de uitspraak 'wederom n=1' mathematisch erg lastig te verdedigen![]()
Behalve dan als het om twee verschillende kwesties gaat.Ondanks dat ik het geheel met je eens ben, is de uitspraak 'wederom n=1' mathematisch erg lastig te verdedigen![]()
Vraagje,: als je het prima vindt dat "wij in onze bubble zitten", waarom blijf je dan steeds herhalen dat we in een bubble zitten?Duizenden incidenten meegemaakt op mijn werk, in afgelopen 20 jaar, van simpel diefstal, gescheld tot intensive-care tripjes, dus ik spreek meer dan uit ervaring als ik dan benoem welke ''groepering'' met 90% wint? En dan bedoel ik niet asielzoekers, of buitenlanders ( toeristen ) maar puur van mensen met Nederlands paspoort, hier geboren of 2de of 38ste generatie mede-Nederlanders. En een Daan, Tim, Alexander of Dirk heb ik echt nog nooit gehad of gelezen die betrokken waren bij incidenten? Maar mag ik wel de namen opnoemen die je altijd wel ziet/leest? Of ben ik dan weer een racist ? Laat me niet lachen man![]()
Mensen willen discussiëren op gevoelige onderwerpen maar harde waarheid typen doet men niet, en als men het wel vertelt is men een racist, blijven jullie maar in je bubble zitten ik vind het prima. En zoals ik zei, ik ben zelf een buitenlander ( met vog uhu ) en nee niet elke is een crimineel of algemeen tuig, maar wie ontkent dat er een grote groep is die het verziekt voor iedereen en dat die grote groep haast bij alle incidenten betrokken is, leeft echt onder een steen.
Vraagje,: als je het prima vindt dat "wij in onze bubble zitten", waarom blijf je dan steeds herhalen dat we in een bubble zitten?
Dat is niet waar. Je bent alleen een racist, als je je racistisch uit. Niet omdat je een andere mening hebt.Er is geen tussenweg, men zit in z'n iedereen is lievv bubble of je bent een racist als je ander mening hebt. Dat fascineert me altijd om te reageren
Dat is voornamelijk de manier waarop jij de mensheid indeeld: deugers die lievvv zijn en helden die de waarheid verkondigen. Ik denk dat de meeste mensen een stuk genuanceerdere mening hebben.Er is geen tussenweg, men zit in z'n iedereen is lievv bubble of je bent een racist als je ander mening hebt. Dat fascineert me altijd om te reageren
Racisten verkondigen hun waarheid. Niet de waarheidDat is voornamelijk de manier waarop jij de mensheid indeeld: deugers die lievvv zijn en helden die de waarheid verkondigen. Ik denk dat de meeste mensen een stuk genuanceerdere mening hebben.
Iedereen verkondigd zijn eigen waarheid.Racisten verkondigen hun waarheid. Niet de waarheid
Ik zit nu al pagina's racistische onzin door te scrollen met een zogenaamde ervaring op een vliegveld waarvan ik me afvraag of dat verzonnen is om zn racisme goed te praten. Dat heeft met waarheid niet zoveel te maken. Dat is je racisme voeden..Iedereen verkondigd zijn eigen waarheid.
Veel onderzoeken van CBS laten zien dat jongeren van dezelfde, lees: lagere sociale klasse ongeveer net zo vaak in de fout gaan, allochtoon of autochtoon. Verschil is alleen dat de allochtone groep met een achterstand gewoon vele malen groter is.
Kunnen ze in Afrika het concept eigendom niet?Als je dorst hebt en je neemt een fles water mee zonder te betalen is dat voor hen logisch, want dat is het kader wat ze hebben
En lekker werken, waar Nederlands de voertaal is.
- Voor iedereen minimaal niveau B1 leren ipv A2.
- Ook alle Europeanen (en iedereen die niet inburgeringsplichtig is) moeten gedwongen worden om B1 te halen.
- Ipv de KNS (kennis Nederlandse samenleving), zou men gewoon een jaar lang 2 uur in de week maatschappijleer moeten krijgen zoals de kinderen dat krijgen op de middelbare school.
Lekker werken, waar Nederlands de voertaal is.
Kunnen ze in Afrika het concept eigendom niet?
Het ging om goed integreren. Dan lijkt me een baan met Nederlands als voertaal zeker wat toevoegen.Zullen we de hele Rotterdamse haven en maritieme industrie dan maar opdoeken?
Het ging om goed integreren. Dan lijkt me een baan met Nederlands als voertaal zeker wat toevoegen.
Ff mijn 2 laatste incidenten opnoemen die paar uur oud zijn; Nederlander met Tunesische afkomst, valt stewardess aan omdat die niet wilt betalen voor te grote handbagage. Nederlander van Marokkaanse afkomst mept een medepassagier in vliegtuig omdat zijn kinderen de ipad te hard aan hadden.. 1 is geweigerd van de vlucht en de ander zit nu nog tussen de tralies denk ik.
Die K*t stewardess moet hem gewoon laten gaan, wat doet ze moeilijk, en de ouders van da iPad kind moeten dat kind beter opvoeden of de ipad afnemen, waarom zoveel herrie maken.. Volkomen logisch dus dat de 2 heren weer slecht in het nieuws komen terwijl ze niks verkeerds doen toch, pure racisme gewoon....![]()