Beto Da Silva (A)

Sonde dat zo'n gast geen kans heeft gekregen, ik quote iemand op VI waar ik het best mee eens ben:

Geen kans voor Beto omdat er steeds wordt vastgehouden aan luik de jong
En als Beto strax elders gaat schitteren zullen ze hier schrijven ". De ex PSV'er "
Zo gaan alle talenten weg

@Bob D Inderdaad. De jonge spelers moeten 300% beter zijn en 200% meer trainingsinzet hebben dan de gevestigde orde. En zo'n Luuk de Jong mag blijven falen. Dat zit structureel fout, bij PSV.

Het is nog maar de vraag of we hier moeten gaan klagen over weer een zogenaamd talent dat is gehaald of het feit dat PSV zulke gasten geen kans geeft. De tijd zal het leren.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat Beto geen echte kans van slagen heeft gehad bij PSV. Nu Narsingh vertrokken is en Jozefzoon in mijn ogen niet echt meer in aanmerking komt voor een basisplaats, had ik Beto graag zien komen op deze positie. Benieuwd hoe Cocu deze positie gaat invullen de komende tijd.
 
Jammer dat Beto geen echte kans van slagen heeft gehad bij PSV. Nu Narsingh vertrokken is en Jozefzoon in mijn ogen niet echt meer in aanmerking komt voor een basisplaats, had ik Beto graag zien komen op deze positie. Benieuwd hoe Cocu deze positie gaat invullen de komende tijd.

Die positie wordt niet ingevuld. Of er moet nog een nieuwe speler komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan