Beste PSV-elftal van deze eeuw-verkiezing.

DrJ

Routinier
Het leek mij wel eens leuk om een Beste Elftal van deze eeuw verkiezing te houden door de ogen van de supporters. Dit kan even gaan duren.
Hoe wil ik het aanpakken?
Per positie komt er uiteindelijk 1 speler uit die door jullie gekozen is. Daarnaast krijgen we ook een reservespeler op die positie (de speler met de tweede meeste stemmen)
Waarom niet allertijden? Omdat de meeste forumleden een v/d kuijlen en een Dillen niet mee hebben gemaakt. Deze eeuw heeft bijna iedereen meegemaakt.
Wie doen er mee in de verkiezing?
Elke speler die minstens 1 wedstrijd in PSV-1 heeft gespeeld.
Elke speler komt maar voor 1 positie in aanmerking. Dus een Cocu kan je niet voor de 8 en 10 positie kiezen, maar alleen voor de 8 positie.
Ik heb geprobeerd om ze zo te sorteren op de plek waar ze het vaakst in in PSV-1 hebben gespeeld. Robben heeft bij PSV dus vooral op linksbuiten gespeeld.
We gaan in rondes stemmen.
Dus ik begin met Keepers ronde 1, daarna Linksbacks ronde 1, LCV ronde 1, RCV ronde 1.....enz enz.
Bij elke ronde gaan er meestal 2 door. beetje afhankelijk van hoe het uitkomt per positie, maar dat geef ik wel aan.
Ik denk dat 3 dagen stemmen per ronde wel genoeg moet zijn.(vooral in het begin).
Als alle posities in de 1e ronde zijn geweest, gaan we door met ronde 2 en beginnen we weer met keepers. Net zo lang tot er 2 overblijven ... eentje wordt basisspeler en de 2e beste reservespeler.
Vragen of opmerkingen zijn welkom.
Ik heb alvast een loting gemaakt voor keepers ronde 1.

Iedereen mag per groep hun 2 favoriete keepers uitkiezen die door moeten naar ronde 2. De 2 keepers die uiteindelijk de meeste stemmen hebben gaan door. Mocht er een gelijkspel zijn, dan laten we de 3e keeper ook gewoon door.

Groep 1: :
Bertrams
Tyton
Benitez
Waterreus

Groep 2:
Mvogo
Roorda
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh
Waterman
Lenaerts
Ruiter

Groep 4:
Moens
Lodewijks
Gomes
Castro

Groep 5:
Zoetebier
Unnerstall
Room
Pasveer

Groep 6:
Kooiman
Ten Rouwelaar
Van Dijk
Cassio

Groep 7:
Kralj
Drommel
Zoet
Coutinho

Kies voor elke groep jouw 2 favoieten.

1. Waterreus, Benitez
2. Kovar, Mvogo
3.Sinouh, Waterman
4. Moens, Gomes
5. Zoetebier, Unnerstall
6. Van Dijk, Cassio
7. Zoet, Drommel

1. Waterreus, Benitez
2. Kovar, Mvogo
3.Sinouh, Waterman
4. Moens, Gomes
5. Zoetebier, Unnerstall
6. Van Dijk, Cassio
7. Zoet, Drommel
Deze ook voor mij.

Denk wel dat dit veel te veel stemrondes zijn. Moet bijna 30 keer stemmen om een team compleet te krijgen. Zal dus zeker wel wat rondes overslaan.

Groep 1:
Benitez
Waterreus

Groep 2:
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh
Waterman

Groep 4:
Lodewijks
Gomes

Groep 5:
Zoetebier
Unnerstall

Groep 6:
Van Dijk
Cassio

Groep 7:
Drommel
Zoet

Benitez
Waterreus

Groep 2:
Mvogo

Kovar

Groep 3:
Sinouh
Waterman

Groep 4:

Lodewijks
Gomes

Groep 5:

Unnerstall
Pasveer

Groep 6:
Ten Rouwelaar
Van Dijk

Groep 7:

Drommel
Zoet
Hierbij mn selectie

Deze ook voor mij.

Denk wel dat dit veel te veel stemrondes zijn. Moet bijna 30 keer stemmen om een team compleet te krijgen. Zal dus zeker wel wat rondes overslaan.
Ja, maar het heeft ook geen haast. Eerste ronde is op bepaalde positie wel makkelijk. In het begin is het gewoon kaf van het koren scheiden, maar ook wel eens leuk om te zien wie ook alweer allemaal wedstrijden hebben gespeeld deze eeuw bij PSV.

Het is nu nog makkelijk. :grin:

1. Waterreus, Benitez
2. Kovar, Mvogo
3. Sinouh, Waterman
4. Lodewijks, Gomes
5. Zoetebier, Unnerstall
6. Van Dijk, Cassio
7. Zoet, Drommel

Het leek mij wel eens leuk om een Beste Elftal van deze eeuw verkiezing te houden door de ogen van de supporters. Dit kan even gaan duren.
Per positie komt er uiteindelijk 1 speler uit die door jullie gekozen is. Daarnaast krijgen we ook een reservespeler op die positie (de speler met de tweede meeste stemmen)
Waarom niet allertijden? Omdat de meeste forumleden een v/d kuijlen en een Dillen niet mee hebben gemaakt. Deze eeuw heeft bijna iedereen meegemaakt.
Elke speler komt maar voor 1 positie in aanmerking. Dus een Cocu kan je niet voor de 8 en 10 positie kiezen, maar alleen voor de 8 positie.
Ik heb geprobeerd om ze zo te sorteren op de plek waar ze het vaakst in in PSV-1 hebben gespeeld. Robben heeft bij PSV dus vooral op linksbuiten gespeeld.
Dus ik begin met Keepers ronde 1, daarna Linksbacks ronde 1, LCV ronde 1, RCV ronde 1.....enz enz.
Bij elke ronde gaan er meestal 2 door. beetje afhankelijk van hoe het uitkomt per positie, maar dat geef ik wel aan.
Ik denk dat 3 dagen stemmen per ronde wel genoeg moet zijn.(vooral in het begin).
Als alle posities in de 1e ronde zijn geweest, gaan we door met ronde 2 en beginnen we weer met keepers. Net zo lang tot er 2 overblijven ... eentje wordt basisspeler en de 2e beste reservespeler.

Iedereen mag per groep hun 2 favoriete keepers uitkiezen die door moeten naar ronde 2. De 2 keepers die uiteindelijk de meeste stemmen hebben gaan door. Mocht er een gelijkspel zijn, dan laten we de 3e keeper ook gewoon door.

Bertrams
Tyton
Benitez
Waterreus

Groep 2:
Mvogo
Roorda
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh
Waterman
Lenaerts
Ruiter

Groep 4:
Moens
Lodewijks
Gomes
Castro

Groep 5:
Zoetebier
Unnerstall
Room
Pasveer

Groep 6:
Kooiman
Ten Rouwelaar
Van Dijk
Cassio

Groep 7:
Kralj
Drommel
Zoet
Coutinho

Kies voor elke groep jouw 2 favoieten.
Dat houdt ons weer even van de straat!

Je kan ook met nomineren werken natuurlijk. Heb je alle keepers uit deze eeuw opgesomd?

Groep 1:
Benitez
Waterreus

Groep 2:
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh
Waterman

Groep 4:
Lodewijks
Gomes

Groep 5:
Zoetebier
Unnerstall

Groep 6:
Ten Rouwelaar
Cassio

Groep 7:
Drommel
Zoet

Benitez
Waterreus

Groep 2:
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh
Waterman

Groep 4:
Lodewijks
Gomes

Groep 5:
Zoetebier
Unnerstall

Groep 6:
Ten Rouwelaar
Van Dijk

Groep 7:
Drommel
Zoet

Dat houdt ons weer even van de straat!

Je kan ook met nomineren werken natuurlijk. Heb je alle keepers uit deze eeuw opgesomd?

Groep 1:
Benitez
Waterreus

Groep 2:
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh
Waterman

Groep 4:
Lodewijks
Gomes

Groep 5:
Zoetebier
Unnerstall

Groep 6:
Ten Rouwelaar
Cassio

Groep 7:
Drommel
Zoet
Yes alle keepers die minstens 1 wedstrijd gespeeld hebben.

Tussenstand:
Groep 1: 9x Benitez 9x Waterreus
Groep 2: 9x Kovar 6x Mvogo 3x Isaksson
Groep 3: 9x Sinouh 9x Waterman
Groep 4: 9x Gomes 5x Moens 4x Lodewijks
Groep 5: 9x Zoetebier 9x Unnerstall
Groep 6: 8x Van Dijk 8x Cassio 2x Ten Rouwelaar
Groep 7: 9x Drommel 9x Zoet

1. Benitez, Waterreus
2. Kovar, Isaksson
3. Sinouh, Waterman
4. Gomes, Lodewijks
5. Unnerstall, Room
6. Ten Rouwelaar, Cassio
7. Zoet, Drommel

Groep 1:
Benitez
Waterreus

Groep 2:
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh
Waterman

Groep 4:
Lodewijks
Gomes

Groep 5:
Zoetebier
Room

Groep 6:
Ten Rouwelaar
Cassio

Groep 7:
Drommel
Zoet

Bertrams
Tyton
Benitez
Waterreus

Groep 2:
Mvogo
Roorda
Kovar
Isaksson

Groep 3:
Sinouh