Benfica - PSV | Woensdag 18 augustus | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
E9GsAjNXEAQKSVT
 
dat is nou net wat er verkeerd beoordeeld wordt het is zijn Taak/Rol niet in het elftaL Loopvermogen,onderscheppin,kopkracht en de spelverdeler van tegenstanders uitschakelen is zijn taak. 11 Gotze’s in het elftal opstellen is kansloos.

En daarom moet hij niet a la Götze zoveel risico in zijn spel leggen en het simpel houden. Hij heeft minsten 3 counters ingeleid die slechter hadden kunnen aflopen.
 
Max stelde me de eerste helft teleur. Postte al voor de wedstrijd dat veel van hem af zou hangen. Maar de tweede helft deed hij veel goed.
 
Benfica is gewoon cl niveau, en we laten gewoon zien dat we mee kunnen. Voetballend waren we beter. Ik had het gevoel dat we de eerste helft wat onwennig waren met het niveau van de tegenstander, wat niet gek is natuurlijk. Nu weten ze wat ze moeten doen om mee te kunnen. Dus thuis winnen we met 4-1
Onwennig is het goede woord voor het begin. Maar ze kunnen het wel :)
 
Dat is dus 10x balverlies. Das heel veel voor een cvm
Volgensmij heeft een cmv van Barca, man city etc kan wel 10x balverlies. Denk dat we wellicht wat te hoge eisen hebben.

Wil niet zeggen dat die de eerste helft niet matig was en de tweede helft stukken beter.
 
Dat is een van de weinige keren waar ik het echt niet eens ben met je cijfers. Het lijkt er op of we naar twee totaal andere wedstrijd hebben zitten kijken. Bruma was echt een 4! En Götze hoger dan Cody waar zoveel gevaar van af ging maar ook daarnaast zoveel verdedigend werk?
Madueke was de slechtste aanvaller van ons, zijn harde voeten waren weer eens zichtbaar omdat hij niet meer op zijn snelheid kon gaan leunen. Totale offday. Dat had weinig met Benfica te maken.
En Max vond ik ook geen 7.
 
Dat verwacht ik ook niet, maar hopelijk geeft het onze ploeg wel een enorme boost.
Had namelijk het idee dat PSV wel een beetje onder de indruk was van Benfica het 1e kwartier.
Viel ook wel mee toch, een kans na 10 min en gelijk n goal, maar ook die eerste 10 min ging t behoorlijk gelijk op voor mijn gevoel? Heb geen moment t gevoel gehad overklast te worden, wel n sterk team dat gewoon gevaarlijk kan worden bij een bal die goed valt of n individuele actie en dat positioneel ook weinig weggeeft. (Ben overigens ook niet eens dat we hun overklastten voor grote delen van de pot, vond de teams zeer aan elkaar gewaagd,).
 
Laatst bewerkt:
Viel ook wel mee toch, een kans na 10 min en gelijk n goal, maar ook die eerste 10 min ging t behoorlijk gelijk op voor mijn gevoel? Heb geen moment t gevoel gegad overklast te worden, wel n sterk team dat gewoon gevaarlijk kan worden bij een bal die goed valt of n individuele actie en dat positioneel ook weinig weggeeft.
Bedoelde het meer in de zin van dat er aardig wat spanning in de benen zat. Zag er allemaal een beetje nerveus uit.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
This result and game doesn't change the fact that I still think we're slightly favorite but will be very difficult for sure. Whatever team can go through.

This game could have been a draw easily.
 
This result and game doesn't change the fact that I still think we're slightly favorite but will be very difficult for sure. Whatever team can go through.

This game could have been a draw easily.
Disappointed with the result but not of the performance. Bar the first ten minutes.
 
Het speler van de week topic liet me denken dat we hadden gewonnen maar helaas. Dit trekt Benfica wel over de streep.
 
Het speler van de week topic liet me denken dat we hadden gewonnen maar helaas. Dit trekt Benfica wel over de streep.
Omdat er spelers stemmen gekregen hadden?

Eerst helft typisch Nederlands Europees voetbal. Denken dat je leuk meedoet, maar gewoon met 2-0 achter aan de thee.

Tweede helft was PSV veel sterker. Kwam Benfica er nauwelijks aan te pas en was een gelijkmaker terecht geweest. Die viel niet en dat maakt het lastig volgende week.

Echt negatieve uitschieter vond ik Bruma. Die was na 2 aardige wedstrijden op zijn eigen niveau.

Obispo gaat het Boscagli moeilijk maken. Toch wel verrassend na het vorige seizoen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan