Benfica - PSV | Woensdag 18 augustus | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een onzin.. Als je niets zinnigs te melden hebt... zeg dan niets. Ik doel o.a. op volgens mij iets van een poging op doel van Proper die uiteindelijk de zijlijn haalde.
Heeft Orban je weer op de hielen gezeten? ;P :grin:
 
Raad je aan Opta analyse te bekijken ipv na papegaaien wat de zgn analisten doen. Gewoon een beest op het middenveld met 10 paar longen En zijn balverlies wordt zwaar overdreven zie Opta. Ik zag André PSV ers door het ijs zakken. Waaronder al een tijdje Max.

Haha ik zei het al tijdens de eerste elftal. En ik zeg het al sinds hij bij ons speelt. Je kunt het met mij oneens zijn maar je moet niet zeggen dat ik mijn mening baseer op die van anderen
 
Het probleem is dat Sangare te veel de bal krijgt van zijn ploeggenoten. Hij is gewoon niet de speler met een goede pass en het gaat voor dit niveau gewoon te vaak mis als hij moet opbouwen. Hij is heel goed in zijn onderscheppingen en helpen maar weet echt niet wat hij verder met de bal moet doen. Opta of geen Opta, je kan op dit niveau op het middenveld de bal geen 6 x naar het verkeerde shirt toespelen.
Niet alleen van z’n ploeggenoten, maar ook vn de tegenstander. Dat hadden ze goed gezien
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar ja, ik heb toch wat hoop gekregen voor volgende week na die 2e helft. Als Madueke het ook weer eens op z'n heupen krijgt..... Dan wordt t 3-1
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met een vol stadion thuis die Portugezen het in hun broek laten doen volgende week. Vol erop klappen.

Sangaré heeft me ondanks zijn vele balverlies in de eerste helft toch overwonnen in de tweede helft; wat een beest. Was echt genieten af en toe hoe hij bovenop de tegenstander zat en ze verpulverde. Ook betere distributie en meer overzicht in de tweede helft. Jammer van Madueke, wilde misschien te graag. Thuis zie ik hem wel schitteren, zolang ie maar wat eerder naar binnen trekt. Gakpo herstelde zich fenomenaal, was echt weer als vanouds. Benfica kwam er ondanks de aanwezigheid van Ramalho toch nog best vaak doorheen, werd wel iets beter met Obispo erbij. Volgende week zou ik het centrale duo Obeastpo-Ramalho doen.
Beste helft van Sangare. Madueke werd echt goed verdedigd: telkens rugdekking op naar binnen draaien. Dus bleef er weinig anders over dan buitenom. En dat lukte vaak.
Deze wedstrijd is voor mij een bevestiging dat PSV echt sterk is. Benfica zijn bepaald geen koekenbakkers. Maar werden 2e helft toch 'weggespeeld'. Gakpo weer oude niveau.
Schmidt goede opstelling en goed gewisseld.
75% kans op doorgaan.
 
Het probleem is dat Sangare te veel de bal krijgt van zijn ploeggenoten. Hij is gewoon niet de speler met een goede pass en het gaat voor dit niveau gewoon te vaak mis als hij moet opbouwen. Hij is heel goed in zijn onderscheppingen en helpen maar weet echt niet wat hij verder met de bal moet doen. Opta of geen Opta, je kan op dit niveau op het middenveld de bal geen 6 x naar het verkeerde shirt toespelen.
Oké hoeveel keer heeft hij verkeerd overgespeeld ? Framing van de media doe ik FF niet aan mee gewoon feiten. Opta cijfers geven een eerijk beeld met passing %.
 
Haha ik zei het al tijdens de eerste elftal. En ik zeg het al sinds hij bij ons speelt. Je kunt het met mij oneens zijn maar je moet niet zeggen dat ik mijn mening baseer op die van anderen
Mening staat iedereen vrij maar, ik zie het anders en kijk ook naar stats die Opta weergeven. En onderbouwen dat zijn passing % prima in orde is.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
About what? Bruma? We don't like him.
The game? Some fans are pessimistic others are confident but we're aware of the quality of PSV either way
We deserved the equalizer but it is what it is. Two good teams. Man I am happy to have a ticket! Stick in the nose and onwards to victory!! 😜
 
Mening staat iedereen vrij maar, ik zie het anders en kijk ook naar stats die Opta weergeven. En onderbouwen dat zijn passing % prima in orde is.
Dat kan wel, maar al die ‘goede’ passes waren terug/breed. De ballen naar voren waren de hele wedstrijd erbarmelijk, in de voeten van de tegenstander, bij een kansrijke aanval over de zijlijn. En dat zijn toch echt de belangrijke
 
Benfica is gewoon cl niveau, en we laten gewoon zien dat we mee kunnen. Voetballend waren we beter. Ik had het gevoel dat we de eerste helft wat onwennig waren met het niveau van de tegenstander, wat niet gek is natuurlijk. Nu weten ze wat ze moeten doen om mee te kunnen. Dus thuis winnen we met 4-1
 
Raad je aan Opta analyse te bekijken ipv na papegaaien wat de zgn analisten doen. Gewoon een beest op het middenveld met 10 paar longen En zijn balverlies wordt zwaar overdreven zie Opta. Ik zag André PSV ers door het ijs zakken. Waaronder al een tijdje Max.
Zo is het.
 
Dat kan wel, maar al die ‘goede’ passes waren terug/breed. De ballen naar voren waren de hele wedstrijd erbarmelijk, in de voeten van de tegenstander, bij een kansrijke aanval over de zijlijn. En dat zijn toch echt de belangrijke
dat is nou net wat er verkeerd beoordeeld wordt het is zijn Taak/Rol niet in het elftaL Loopvermogen,onderscheppin,kopkracht en de spelverdeler van tegenstanders uitschakelen is zijn taak. 11 Gotze’s in het elftal opstellen is kansloos.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan