Benfica - PSV | Woensdag 18 augustus | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
1xWBVuM.jpg
De laatste horde!

Klik voor informatie mbt de wedstrijd

Eerdere duels​

Benfica - PSV4 - 1
UEFA Europa League, 07 april 2011
Benfica - PSV2 - 1
UEFA Champions League, 30 september 1998
Benfica - PSV1 - 2
Europa Cup II, 19 maart 1975
 
Laatst bewerkt:
Benfica.png
Het 'Portugese clubs liggen ons niet sentiment' kan ik even niet plaatsen. Daar waar t knock-out betrof hebben we vaker aan het langste dan aan het kortste eind getrokken
 
Laatst bewerkt:
1xWBVuM.jpg
De laatste horde!

Klik voor informatie mbt de wedstrijd

Eerdere duels​

Benfica - PSV4 - 1
UEFA Europa League, 07 april 2011
Benfica - PSV2 - 1
UEFA Champions League, 30 september 1998
Benfica - PSV1 - 2
Europa Cup II, 19 maart 1975
21 uur? Kuttijd. Mensen bij de UEFA werken zeker alleen 's middags of zo. Ik vond die 20 uur wel fijn.
Bekijk bijlage 3689
Het 'Portugese clubs liggen ons niet sentiment' kan ik even niet plaatsen. Daar waar t knock-out betrof hebben we vooralsnog altijd aan t langste eind getrokken.
Estoril niet meegeteld heeft PSV deze eeuw alleen Sporting een keer gewonnen en daar dus dik van verloren. In de vorige eeuw lagen de verhoudingen heel anders. Daarbij ook gevoel dat Nederlandse teams in het algemeen niet goed presteren tegen Portugezen.
 
Bekijk bijlage 3689
Het 'Portugese clubs liggen ons niet sentiment' kan ik even niet plaatsen. Daar waar t knock-out betrof hebben we vooralsnog altijd aan t langste eind getrokken.
De ontmoeting in 2010/11 in de Europa League tegen Benfica is alweer verbannen uit je geheugen, zie ik. Uit vrijwel kansloos verloren (4-1), thuis nog één helft hoop gehad (2-0 ruststand), maar uiteindelijk toch genoegen moeten nemen met een 2-2 gelijkspel. Was toch echt in de knock-out fase.
 
De ontmoeting in 2010/11 in de Europa League tegen Benfica is alweer verbannen uit je geheugen, zie ik. Uit vrijwel kansloos verloren (4-1), thuis nog één helft hoop gehad (2-0 ruststand), maar uiteindelijk toch genoegen moeten nemen met een 2-2 gelijkspel. Was toch echt in de knock-out fase.
Ja, ik lijk wat te missen ja. Ik ga maar ff de boel bijwerken, en controleren of ik niet heel 2010/2011 mis in de sheets.
 
De ontmoeting in 2010/11 in de Europa League tegen Benfica is alweer verbannen uit je geheugen, zie ik. Uit vrijwel kansloos verloren (4-1), thuis nog één helft hoop gehad (2-0 ruststand), maar uiteindelijk toch genoegen moeten nemen met een 2-2 gelijkspel. Was toch echt in de knock-out fase.

Was dat niet het Benfica met good old Saviola (wanneer komt hij nou!?!?!)?
 
Zahavi is echt zo een speler die die Portugezen helemaal kansloos kan maken.
 
Ik zou in deze wedstrijd trouwens liever Obispo zien al LCV. Sangaré zal hard nodig zijn…
 
Ik denk dat tegen Heracles wel eens een tegenvallende wedstrijd kan worden. alles voor deze wedstrijd. PSV kan zomaar verrassen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan