Benfica - PSV | Woensdag 18 augustus | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als ik zo allebei de helften zie, dan zit ik nog steeds zitten. Ik zou gewoon met Vertessen starten en Zahavi in de tweede helft inbrengen. Gewoon omdat het kan
 
Met een vol stadion thuis die Portugezen het in hun broek laten doen volgende week. Vol erop klappen.

Sangaré heeft me ondanks zijn vele balverlies in de eerste helft toch overwonnen in de tweede helft; wat een beest. Was echt genieten af en toe hoe hij bovenop de tegenstander zat en ze verpulverde. Ook betere distributie en meer overzicht in de tweede helft. Jammer van Madueke, wilde misschien te graag. Thuis zie ik hem wel schitteren, zolang ie maar wat eerder naar binnen trekt. Gakpo herstelde zich fenomenaal, was echt weer als vanouds. Benfica kwam er ondanks de aanwezigheid van Ramalho toch nog best vaak doorheen, werd wel iets beter met Obispo erbij. Volgende week zou ik het centrale duo Obeastpo-Ramalho doen.
 
Met een vol stadion thuis die Portugezen het in hun broek laten doen volgende week. Vol erop klappen.

Sangaré heeft me ondanks zijn vele balverlies in de eerste helft toch overwonnen in de tweede helft; wat een beest. Was echt genieten af en toe hoe hij bovenop de tegenstander zat en ze verpulverde. Ook betere distributie en meer overzicht in de tweede helft. Jammer van Madueke, wilde misschien te graag. Thuis zie ik hem wel schitteren, zolang ie maar wat eerder naar binnen trekt. Gakpo herstelde zich fenomenaal, was echt weer als vanouds. Benfica kwam er ondanks de aanwezigheid van Ramalho toch nog best vaak doorheen, werd wel iets beter met Obispo erbij. Volgende week zou ik het centrale duo Obeastpo-Ramalho doen.
Verdedigend ben ik helemaal bij Armanalho, maar die paar keer dat Boscagli het balletje zo panklaar achter de verdediging legt en Madueke / Cody in stelling brengt ... Lastige keus.
 
Beste aan onze kant:Drommel,Ramalho,Obispo,Sangare,Gakpo,Madueke
gewoom goed : Gotze,Ginkel,Teze,Propper
slecht: Max,Boscagil,Bruma,Mwene,
 
Sangare en Gakpo drie standen beter de tweede helft!

Manmanman. Als we dadelijk 1-0 voor staan bij rust wordt het een compleet gekkenhuis in het stadion!
 
Met een vol stadion thuis die Portugezen het in hun broek laten doen volgende week. Vol erop klappen.

Sangaré heeft me ondanks zijn vele balverlies in de eerste helft toch overwonnen in de tweede helft; wat een beest. Was echt genieten af en toe hoe hij bovenop de tegenstander zat en ze verpulverde. Ook betere distributie en meer overzicht in de tweede helft. Jammer van Madueke, wilde misschien te graag. Thuis zie ik hem wel schitteren, zolang ie maar wat eerder naar binnen trekt. Gakpo herstelde zich fenomenaal, was echt weer als vanouds. Benfica kwam er ondanks de aanwezigheid van Ramalho toch nog best vaak doorheen, werd wel iets beter met Obispo erbij. Volgende week zou ik het centrale duo Obeastpo-Ramalho doen.
Obeastpo😁
 
Met een vol stadion thuis die Portugezen het in hun broek laten doen volgende week. Vol erop klappen.

Sangaré heeft me ondanks zijn vele balverlies in de eerste helft toch overwonnen in de tweede helft; wat een beest. Was echt genieten af en toe hoe hij bovenop de tegenstander zat en ze verpulverde. Ook betere distributie en meer overzicht in de tweede helft. Jammer van Madueke, wilde misschien te graag. Thuis zie ik hem wel schitteren, zolang ie maar wat eerder naar binnen trekt. Gakpo herstelde zich fenomenaal, was echt weer als vanouds. Benfica kwam er ondanks de aanwezigheid van Ramalho toch nog best vaak doorheen, werd wel iets beter met Obispo erbij. Volgende week zou ik het centrale duo Obeastpo-Ramalho doen.
De kansen zijn van 60-40 voor Benfica naar 48-52 vor PSV verschoven. Reken maar dat Benfica er niet gerust op is.
 
Verdedigend ben ik helemaal bij Armanalho, maar die paar keer dat Boscagli het balletje zo panklaar achter de verdediging legt en Madueke / Cody in stelling brengt ... Lastige keus.
Zelfs verdedigend zat Boscagli er een paar keer goed tussen, maar Obispo is ook wel echt heel goed. Lastige keuze.
 
Beetje moeizame 1e helft. 2e helft top.
Pröpper viel me tegen, verder zonde dat je weinig opties hebt voorin. Madueke eraf betekent Gakpo of Bruma naar rechts en dat kunnen ze allebei niet echt.

Maar bovenal, we hebben echt wel een lekker team om naar te kijken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan