Beleggen & Investeren

Goksite ? Like wtf, je kan hun site zo profesioneel gebruiken als je zelf wilt. Ben je een domme kip dan kan je in problemen komen, wat ook met toto of krasloten even makkelijk kan. Als jij verstand van zaken hebt en kan uitlezen/voorspellen dat de koers over 5,30,60 minuten of x-uur omhoog/laag gaat zakt het gokgehalte grotendeels. Wil je snel binnen 60 seconde rijk of arm worden dan is het gokken. Dus goksite is bullshit. 110e winst op de 2 en 5 minuten, tradingview er naast en puur de trends volgen, geen garantie wel verhoogde kansen op succes, met maar 10e inzet

a67a064c46c13dcfbbe6a1483d426b03.png
Misschien moet je eens wat forumregels lezen ipv jezelf tegen te praten.
Links worden verwijderd.
 
Anders delete je zijn account en al zijn berichten voor de zekerheid? Maar ja, dan zal hij wel weer beweren dat hij gecanceld wordt en brabbelen over censuur of zo. :grin:
Als dit Een eerste post zou zijn, dan wordt er idd op de knop “wis spammert” gedrukt.
 
Volgens mij zijn de linkjes weggehaald.
Nope, alles wat nog als rode tekst staat is n hyperlink die nog functioneert en de naam word meermaals herhaalt, maar die bal ligt bij jullie hoe belangrijk t is. Ik ben zowieso geen fan van t promoten van gokken of beleggen in t algemeen maar goed, ieder zijn eigen zwaktes. :)
 
Nope, alles wat nog als rode tekst staat is n hyperlink die nog functioneert en de naam word meermaals herhaalt, maar die bal ligt bij jullie hoe belangrijk t is. Ik ben zowieso geen fan van t promoten van gokken of beleggen in t algemeen maar goed, ieder zijn eigen zwaktes. :)

Ik zie niks roods?
 
Goksite ? Like wtf, je kan hun site zo profesioneel gebruiken als je zelf wilt. Ben je een domme kip dan kan je in problemen komen, wat ook met toto of krasloten even makkelijk kan. Als jij verstand van zaken hebt en kan uitlezen/voorspellen dat de koers over 5,30,60 minuten of x-uur omhoog/laag gaat zakt het gokgehalte grotendeels. Wil je snel binnen 60 seconde rijk of arm worden dan is het gokken. Dus goksite is bullshit. 110e winst op de 2 en 5 minuten, tradingview er naast en puur de trends volgen, geen garantie wel verhoogde kansen op succes, met maar 10e inzet

a67a064c46c13dcfbbe6a1483d426b03.png
Als het zo makkelijk is moet je misschien eens grotere bedragen gaan inzetten.
 
Als het zo makkelijk is moet je misschien eens grotere bedragen gaan inzetten.

Nee, dit is gewoon lerende/experimenterend cashen. Mijn doel is nu 20e per dag en dan kappen, x20 werkdagen is 400e.
Met inzet van 5 of 10e per keer, dus moet dan +- 3x goed hebben achter elkaar en ben dan klaar. Geduld en discipline heet dat, ipv huilen dat het gokken is :)
 
2 weken verder, 300 uur youtube filmpjes kijken en googlen, experimenteren met de demo, falen en leren, en het mooiste is, men noemt het dom gokken, ander verdiept zich er in en die heeft vandaag gratis de distributieriem van zijn auto vervangen er mee :fb:

7abe23b9a255754ecce9bb6fc8d41b4e.png
 
2 weken verder, 300 uur youtube filmpjes kijken en googlen, experimenteren met de demo, falen en leren, en het mooiste is, men noemt het dom gokken, ander verdiept zich er in en die heeft vandaag gratis de distributieriem van zijn auto vervangen er mee :fb:

7abe23b9a255754ecce9bb6fc8d41b4e.png
Forex?
 
Ik begin nu wat effecten van mijn spreiding te zien. Ben pas recent ingestapt (onhandig moment) en leg elke maand wat bij. Probeer te spreiden in zowel branche, werelddeel en moment van instappen. Door de spreiding wordt de amplitude aardig wat gedempt.
 
300 uur werken voor een distributieriem. Kan je nog beter bij Schiphol gaan werken...
Eh je snapt hem niet, '300 uur educatie' heet dat, onder werktijd en in mijn vrijetijd, voor je begint met echt geld te werken en echt winst maakt. Heb ik me extreem in verdiept. Ben de tel al kwijt van alle zogenaamde 90% winchance strategieën en shizzle wat in praktijk amper boven de 55% uitkwam, alles getest en op papier gezet en daarna pas 150e ingezet als echt geld. Om nu op 661 euro te staan qua echte winst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan