Beleggen & Investeren

Pump and dump, pluck de dumb.

 
Pump and dump, pluck de dumb.

"Bulls make money, bears make money, pigs get slaughtered".
 
Bitcoin op -11% 19% Alleen tot ik het geld had gestort op Bitvavo en ze het hadden verwerkt was het weer -8%
 
Laatst bewerkt:
Héérlijke correctie van Bitcoin vandaag!!

Eindelijk een mooie mogelijkheid om in te kopen op nieuwe projecten. Solana, Utrust, Uniswap en Reef naar de sterren en beyond :star:

Bitcoin op -11% 19% Alleen tot ik het geld had gestort op Bitvavo en ze het hadden verwerkt was het weer -8%
Nog Bitcoin ingekocht?
 
He verdomme. Hij was op een gegeven moment zelfs boven de 20%, dacht ik wacht nog heel effe af. Inmiddels is hij weer richting de oude prijs aan het gaan.
 
Om maar even een serieuze reactie te plaatsen, snap de negatieve reacties op Binance niet. Ik vond het in eerste instantie niet gebruikersvriendelijk en wist eigenlijk niet waar ik moest beginnen. Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt om Binance uit te vinden en heb eerlijk gezegd geen seconde spijt. Het plaatsen van orders is echt ideaal en hun candle graphs zijn echt fantastisch. Veel makkelijker om resistance levels te spotten en 's avonds kun je slapen zonder dat je correcties misloopt. Daarnaast heeft Binance natuurlijk ook wel veel meer leuke coins à la Reef en Solana waarbij je bij Bitvavo toch redelijk beperkt bent. Ook ontbreekt de koersgeschiedenis van de recent toegevoegde munten aan Bitvavo, wat ontzettend hinderlijk is. Ik heb nog geen geld teruggestort naar mijn rekening via Binance, dus dat kan mogelijk wel een flink struikelpunt worden in de toekomst. Voor nu wil ik het liefst zoveel mogelijk coins van Bitvavo naar mijn Binance wallet overzetten zodat alles centraal en overzichtelijker wordt. Ik wil namelijk mijn inleg uit Enjin, Ethereum en Stellar halen en bereid zijn dit bij de volgende correctie in een nieuw project te stoppen.
 
Pump and dump, pluck de dumb.

En, is Elon Musk schuldig aan pump and dump?
 
Ben ik even blij dat ik tijdje terug tesla heb verkocht en vorige week alles van Nio, wat een correcties vandaag
Het is vandaag uitverkoop op alle financiele markten, vooral Tech. Hoogste tijd ook. Ben benieuwd of dit een tijdelijke correctie is of een diepere correctie van tegen de 20%. Kan alleen maar zeggen, doe geen overhaaste verkopen. Can't catch a falling knife.
 
Persoonlijk denk ik dat er nog wel meer correcties gaan komen.
Denk ik ook, de vraag is of dat nu gaat zijn. Vanavond Jay Powell (voorziitter FED) getuigenis in het congres. Die lult de boel waarschjjnlijk weer naar boven met de beloftes van meer en langer gratis geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan