Beleggen & Investeren

Ik ben in ieder geval benieuwd naar morgen. Ik heb er nog maar eentje puur voor de lol en het interesseert me echt geen fluit welke kant ie op gaat. Bij nog belachelijkere bedragen ga ik weer eens nadenken of ie de verkoop in gaat.
 
Ehhh, wtf. Ik zit heel erg te twijfelen of ik uit moet cashen nu.
 
Welke?

Ik heb het met AMC. Maar ik denk ergens dat er weer zoveel gekte is veroorzaakt, dat dit nog wel paar dagen doorzet.
GME en AMC, voor de lol laten staan in de veronderstelling dat ze dood en begraven waren -_-
 
Kwam deze tegen: “Jim Cramer makes faces like there's a tiny cat in his pants that's biting his asshole”

Hardop gelachen. Jim Cramer, kots.
 
Kwam deze tegen: “Jim Cramer makes faces like there's a tiny cat in his pants that's biting his asshole”

Hardop gelachen. Jim Cramer, kots.

Beetje vreemd dat ie Reddit dingen kwalijk lijkt te nemen wat ie zelf in z'n eigen programma doet. Maar da's vast "anders".

Ik heb in ieder geval geen illusies over gisteren. Er gaan een boel mensen weer cashen en er komt weer een grote groep die op het verkeerde moment koopt. Ik heb nog maar 1 GME aandeel over, dan is het vrij makkelijk de emotie uit te schakelen. Ik heb al eerder gepaperhand.

Bij AMC heb ik wel m'n twijfels. Alle lol ten spijt, geloof ik niet in de raketjes naar $1000 per aandeel. Het aandeel is eigenlijk al overpriced, maar heb gegokt op volatiliteit (meme stock, WSB paradepaardje) en post COVID sentiment (heropening, de plannen nu in NY hadden ook al positief effect). Het was een lange termijn gokje en ik wilde het laten staan. En nu weet ik niet of ik winst moet pakken op $15, $20 of $30, want de gekte lijkt weer terug. Of $10000000. ;)
 
Kwam deze tegen: “Jim Cramer makes faces like there's a tiny cat in his pants that's biting his asshole”

Hardop gelachen. Jim Cramer, kots.
Jim Cramer, de man die bij een daling van 0,3% roept dat de wereld vergaat en dat dit DE dip is om te kopen. Bij een stijging van 0,3% is het ook hoogste tijd om te kopen en weet je wat, eigenlijk moet je altijd kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan