Bayer Leverkusen - PSV | woensdag 1 oktober 21:00 | Eindstand 1-1

Olympiakos denk ik nog wel wat minder. Maar LFC, Atletico, Bayern en Newcastle zeker beter. Napoli ook denk ik inderdaad.

Blijft staan: puntjr hier is in principe prima. Misschien gezien het programma niet genoeg, maar maakt dit resultaat niet minder.
Napoli niet in hele briljante doen, toch?

Ik mis ook nog een echte patron op het middenveld met goals vanuit de 2e lijn. Maar goed, hier moeten we het mee doen nu.
Mauro heeft best wel een mooie trap. Kon mij een prachtige afstandsschot herinneren bij Jong psv buiten de 16. Als 6 komt ie er wel meer in de buurt. Hopen dat Wanner zijn 15 miljoen waar gaat maken. Wel apart dat hij niet inviel
Olympiakos denk ik nog wel wat minder. Maar LFC, Atletico, Bayern en Newcastle zeker beter. Napoli ook denk ik inderdaad.

Blijft staan: puntjr hier is in principe prima. Misschien gezien het programma niet genoeg, maar maakt dit resultaat niet minder.
Olympiakos was ik vergeten al kan dat ook nog een pittige pot worden. De rest is bijna ondoenlijk. Hopelijk kunnen de jongens die verkocht gaan worden zich in due wedstrijden laten zien zodat Stewart in ieder geval wat poet in handen krijgt om selectie te verbouwen

Napoli niet in hele briljante doen, toch?
Klopt afaik zeker. Maar Leverkusen ook niet. Zal elkaar niet gek veel ontlopen.

Zeker, maar die kan het maar tot een bepaald niveau. Gewoon een echte klasbak, min of meer wat Wanner moet gaan worden.

Ik hoop met je mee. Heb wel goeie hoop dat 't wat wordt, maar moeten het nog zien. Iig een technische, voetballende 10 met een goed linkerbeen.

Mauro heeft best wel een mooie trap. Kon mij een prachtige afstandsschot herinneren bij Jong psv buiten de 16. Als 6 komt ie er wel meer in de buurt. Hopen dat Wanner zijn 15 miljoen waar gaat maken. Wel apart dat hij niet inviel

Olympiakos was ik vergeten al kan dat ook nog een pittige pot worden. De rest is bijna ondoenlijk. Hopelijk kunnen de jongens die verkocht gaan worden zich in due wedstrijden laten zien zodat Stewart in ieder geval wat poet in handen krijgt om selectie te verbouwen
Napoli thuis schat in net zo in als deze. Andere moet je echt hier en daar een gelukje hebben idd.

Olympiakos uit is ook niet makkelijk idd, maar zou in principe moeten kunnen. Alleen zijn we gewoon moeilijk in te schatten dit seizoen.

Niet gekeken maar wel blij dat dit team geen nieuwe zeperd kreeg. Een mentale opsteker bij een pril begin.

Was het alleen pay per view?

Nou, 4.50 uur de wekker was vroeg, maar toch bij deze weer behoorlijke tweede helft gezien te hebben. Aan het einde leken de drie punten er ook nog in te zitten. Hopelijk neemt PSV deze tweede helft mee en bouwt het hierop verder. Dan wordt het misschien nog wat. Al was Bayer ook niet zo sterk, zo is het ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan