BATE Borisov - PSV | Dinsdag 21 augustus | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bate Borisov heeft met 1-1 gelijkgespeeld tegen de naaste concurrent Vitebsk.
De gelijkmaker werd door Bate Borisov gescoord in de 90e minuut.
 
ja en wat er vandaag gebeurde.. dat bewijst maar weer eens wat jij allemaal niet begrijpt aan het systeem van PSV.

Zoals eerder gezegd door mij in dit forum krijgt Luuk alle credits vandaag voor zijn doelpunten. 1 Zwaluw maakt nog geen zomer echter. Even afwachten wat de komende wedstrijden gaan brengen. Vooralsnog waren zijn prestaties hiervoor namelijk ver ondermaats. Nu scoort ie gewoon 2 prima doelpunten en ineens komen alle Luuk fans weer onder hun steen uit gekropen om hun gelijk aan te tonen??!! Ik kijk gewoon naar zijn prestaties de laatste 2 seizoenen en die waren gewoon zwak. En het blijft een redelijk beperkte spits technisch gezien. Wat heeft dat in godsnaam met het begrijpen van het systeem te maken????
 
Nou.. ik ben geen fan van het type spits als luuk.
Maar met een pereiro achter hem en 2 snelle buitenspelers is dit type spits wel zeer bruikbaar voornamelijk door zijn kopsterkte.
Alleen jammer dat hij als diepe spits zo goed als onbruikbaar is.
 
Blijft de vraag overeind hoe het toch komt dat zowel Cocu als MvB zoveel vertrouwen hebben in LdJ dat hij zelfs niet eens gewisseld wordt of gewoon 10 wedstrijden kan blijven staan zonder te scoren. Geen enkele andere speler heeft dat krediet. En dat komt echt niet door de wereldpartijen die hij de laatste 2 seizoenen gespeeld heeft (muv de laatste 9/10 wedstrijden van afgelopen seizoen toen hij redelijk speelde)...

Vandaar dat je het systeem niet begrijpt.. omdat je die niet wisselt zoń speler.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan