Bart Ramselaar (M)

Zal me niks verbazen als hij bij FC Utrecht weer helemaal opbloeit!
Ik gun hem een club waar hij weer lekker vaak kan spelen, goede jongen, doorzetter, goede mentaliteit. Vind het ergens wel jammer dat we afscheid gaan nemen, maar het is voor beide partijen beter.
 
Tsja, We kunnen het beste gewoon in de halve finale instromen, als we zelfs al van een RKC verliezen,
Ging mij dr meer om dat Ramselaar zijn beste wedstrijd in EHV speelde toen Utrecht ons uitschakelde in de beker.
 
Ging mij dr meer om dat Ramselaar zijn beste wedstrijd in EHV speelde toen Utrecht ons uitschakelde in de beker.
Pfff, wat een wedstrijd was dat toen der tijd van Ramselaar. Speelde nagenoeg in zijn eentje heel PSV aan flarden.

Jammer dat het daarna bij PSV er niet uit is gekomen. Het is hem gegund nu om terug naar Utrecht te gaan. Simpelweg gewogen en te licht bevonden. Zijn type voetballer ben ik altijd wel gecharmeerd van, hetzij op een hoger niveau uitgevoerd. Het is treurig om steeds op van Ginkel terug te grijpen maar eigenlijk zou Ramselaar deze rol hebben moeten vervullen bij PSV. Hij scoorde echter gewoon te weinig en kon het spel te weinig naar zijn hand zetten.

PSV is hopelijk zo slim geweest om een doorverkoop clausule te bedingen. Ramselaar zou in Utrecht zomaar eens kunnen opbloeien en naar een buitenlandse middenmoter kunnen overstappen voor enkele miljoenen.
 
Win-win situatie dit.
Ramselaar heeft zich altijd en ondanks de moeilijke positie voor 100% ingezet. Zeurde nooit en heeft zich in de media nooit negatief uitgelaten over zijn situatie. Het traject is voor beide partijen erg teleurstellend geweest. Veel succes bij Utrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan