Bart Ramselaar (M)

In de tijd dat Zoet (gewoon de 2de keeper van het no elftal) in de goal stond zijn we best vaak kampioen geworden hoor, Hendrix op t middenveld, Ramselaar in de selectie idem dito. Ik bedoel eigenlijk dat er nu een groep voetballers wordt afgesleten voor slecht terwijl dat meevalt.
Het gaat er natuurlijk wel om wat je er rondomheen zet.
Als je naast deze spelers ook namen als Lozano, Guardado, Wijnaldum enzovoort zet is er niks aan de hand want.
Als je ze aanvult met spelers als Ayoub, Kramer, Haps dan mag je blij zijn als je 3de wordt.

ja met een selectie (die blijkbaar volgens sommigen ) amper tegen een bal kunnen stampen toch 3 x kampioen de laatste 5 seizoenen .........
Pessimisme troef blijkbaar nog voor er één bal getrapt is (het gras is nu eenmaal veel groener in Amster...........)
 
ja met een selectie (die blijkbaar volgens sommigen ) amper tegen een bal kunnen stampen toch 3 x kampioen de laatste 5 seizoenen .........
Pessimisme troef blijkbaar nog voor er één bal getrapt is (het gras is nu eenmaal veel groener in Amster...........)
Ja, toen waren spelers als Luckassen en Ramselaar vaak invaller, en geen basisspeler, daar wringt de schoen vriend.
 
Ja, toen waren spelers als Luckassen en Ramselaar vaak invaller, en geen basisspeler, daar wringt de schoen vriend.
Ach zelfs met Michael Reiziger als basisspeler kan je de CL winnen dus ik schrijf Bartje nog niet af.
 
Ramselaar, Viergever, Luckassen, Hendrix, Zoet... Ik zie nou al op tegen aankomend seizoen. ?
Ik ook, en daarbij komt ook nog een Rosario die het momenteel totaal laat afweten. Oh, en Sainsbury hebben we ook nog...:sleep:
Ik hoor Gerbrands en JDJ al zeggen na sluiting van de transfermarkt, dat ze voor de 2e plaats gaan, omdat er helaas niet meer inzit, nu ze keer op keer achter het net hebben gevist bij het halen van topspelers...:sad:
 
Zelfs Bart krijgen wij niet verkocht.....dit is toch echt schandalig te noemen.....en intussen blijven wij gegijzeld door het beleid van PSV: eerst verkopen en dan kopen....en over nauwelijks 3 weken moeten we klasrstaan voor het grote werk....:cry:
 
Zelfs Bart krijgen wij niet verkocht.....dit is toch echt schandalig te noemen.....en intussen blijven wij gegijzeld door het beleid van PSV: eerst verkopen en dan kopen....en over nauwelijks 3 weken moeten we klasrstaan voor het grote werk....:cry:
Dat komt vooral omdat het Van Bommel niet lukt om alle spelers van de selectie tevreden te houden. Geef ze allemaal speeltijd, zodat zij een beetje het idee krijgen dat ze erbij horen. Zo zou ik het aanpakken als coach, beseffend dat ik een topclub mag trainen. Wat een eer !
 
Dat komt vooral omdat het Van Bommel niet lukt om alle spelers van de selectie tevreden te houden. Geef ze allemaal speeltijd, zodat zij een beetje het idee krijgen dat ze erbij horen. Zo zou ik het aanpakken als coach, beseffend dat ik een topclub mag trainen. Wat een eer !
Het is profvoetbal hè. Er hoeft niet eerlijk gedeeld te worden.
 
Dat kan niet, krijg je nooit vastigheid en nog meer ontevreden spelers.
Ik bedoel als je 3-0 voorstaat kun je ene week 3 spelers wisselen en de week erop wanneer je wéér een dergelijke stand voorstaat, een paar anderen. Uit het zicht, uit het hart, uit de gedachten, .en weg eventuele begeestering voor die spelers die alleen maar banken. Er wel vanuitgaande, dat de basis 11 een sterk collectief vormen.
 
Dat komt vooral omdat het Van Bommel niet lukt om alle spelers van de selectie tevreden te houden. Geef ze allemaal speeltijd, zodat zij een beetje het idee krijgen dat ze erbij horen. Zo zou ik het aanpakken als coach, beseffend dat ik een topclub mag trainen. Wat een eer !

Dat is leuk bij de F-jes. Hier miet gewonnen worden, de sterksten spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan