Bart Ramselaar (M)

Ramselaar gaat toch wel zijn kansen krijgen nu Thomas geblesseerd is geraakt.
 
Geen idee. Blijkbaar staan Rosario, Rigo en Sadilek hoger op de lijst bij Van Bommel. En misschien komt er dan toch nog een extra middenvelder?

Als PSV de CL haalt, wat vrij reeel is, kunnen ze misschien toch beter voor Guti gaan.
 
Ramselaar gaat toch wel zijn kansen krijgen nu Thomas geblesseerd is geraakt.

Nee ook niet. Als Dante Rigo tegen Utrecht en Fortuna mocht invallen, en je zat op de tribune tegen BATE terwijl een Mauro JR mocht invallen en zelfs Sadilek op de bank zat. Dan lijkt het me duidelijk dat Mark je niet ziet zitten.

Hopelijk vertrekt die. Als die Amrabat na een jaar, naar alle waarschijnlijkheid naar Club Brugge vertrekt, dan zal er vast wel clubs zijn die Ramselaar best willen hebben.

Dan maar je verlies pakken.
 
Blijft toch wel zonde dat dit soort spelers het niet redden bij ons, wat is dat toch dat de stam van subtop naar top bijna niet te maken is. Vind dat PSV dat voor zichzelf ook wel goed mag evalueren. Ik weet nog dat ik blij was dat we Ramselaar haalde, mooie technische speler met veel loopvermogen en creativiteit, maar toch heeft hij het nooit over een langere periode kunnen laten zien terwijl hij wel de kansen heeft gehad.

We hebben nu in mijn ogen teveel middenvelders die het net (nog) niet zijn. Ik vind het altijd prettig als je een duidelijke basis hebt met daarachter een aantal grote talenten. Daarom zou het voor beide partijen prima zijn om Ramselaar en Luckassen te verkopen en 1 echte basisspeler te halen voor het middenveld. In Nederland zag ik alleen Thomas geschikt, dus zal het een buitenlandse speler gaan worden. Hoop wel dat het een investering wordt en geen huurspeler.
 
Blijft toch wel zonde dat dit soort spelers het niet redden bij ons, wat is dat toch dat de stam van subtop naar top bijna niet te maken is.
Kijk naar bijna de gehele selectie van Feyenoord: het is voor velen heel moeilijk om die stap te maken en velen falen dan ook.
 
Blijft toch wel zonde dat dit soort spelers het niet redden bij ons, wat is dat toch dat de stam van subtop naar top bijna niet te maken is. Vind dat PSV dat voor zichzelf ook wel goed mag evalueren. Ik weet nog dat ik blij was dat we Ramselaar haalde, mooie technische speler met veel loopvermogen en creativiteit, maar toch heeft hij het nooit over een langere periode kunnen laten zien terwijl hij wel de kansen heeft gehad.


Eens, PSV heeft maar weinig subtopspelers écht goed gemaakt. Dat mag toch wel een aandachtspunt zijn voor de technische leiding.
 
Eens, PSV heeft maar weinig subtopspelers écht goed gemaakt. Dat mag toch wel een aandachtspunt zijn voor de technische leiding.
Bij Ajax en Feyenoord is het bijna niet anders. Ook daar weinig subtoppers die geslaagd zijn. Bij Feyenoord hebben sommigen eerst een mislukte tussenstap gemaakt naar het buitenland voordat ze slaagden bij Feyenoord ( El Ahmadi en Berghuis). En bij Ajax zijn de Duartes en Gudeljs van deze wereld gewoon niet goed genoeg gebleken. PSV haalde vroeger de echte toptalenten van de Eredivisie naar Eindhoven, met veel geld wel te verstaan ( Bommel, Robben, Stam, Nistelrooij, Cocu). Die tijd is allang voorbij waardoor je terecht komt bij de c-garnituur. Ajax had toen zelf genoeg toptalenten en hoefden niet per sé. Tegenwoordig halen zij veel makkelijker een De Jong of Schuurs binnen omdat ze de reputatie hebben de jeugd een eerlijke kans te geven. De Jong zou dan ook geen spijt hebben van het feit dat PSV niet wilde voldoen aan de transfersom die Willen II eiste.
 
PSV staat niet open voor een vertrek van Bart Ramselaar, zo maakte hoofdtrainer Mark van Bommel vrijdag duidelijk. Van Bommel maakte duidelijk dat de 'rol van Ramselaar niet is uitgespeeld.' 'In Europa mag je ook maar achttien spelers op het wedstrijdformulier zetten, anders had je die discussie niet gehad.'

Ramselaar blijft dus. :unsure: De blessure van Ryan Thomas zal hierin ook wel meespelen.
 
PSV staat niet open voor een vertrek van Bart Ramselaar, zo maakte hoofdtrainer Mark van Bommel vrijdag duidelijk. Van Bommel maakte duidelijk dat de 'rol van Ramselaar niet is uitgespeeld.' 'In Europa mag je ook maar achttien spelers op het wedstrijdformulier zetten, anders had je die discussie niet gehad.'

Ramselaar blijft dus. :unsure: De blessure van Ryan Thomas zal hierin ook wel meespelen.
Prijs opdrijven. Als PSV Gutierrez aantrekt, mag Ramselaar gewoon gaan.
 
Ramselaar wil ook gaan staat overal in de media.
Eigenlijk best sneu. Aantal weken geleden met hem zo”n interview waarin hij stelt dat er meer van hem verwacht wordt dit seizoen als speler. Hierna was t bankzitten. Weinig verwachtingen dus.
Maar prima dat hij gaat. Open van Brands zijn matige NLse aankopen.
 
Ramselaar wil ook gaan staat overal in de media.
Eigenlijk best sneu. Aantal weken geleden met hem zo”n interview waarin hij stelt dat er meer van hem verwacht wordt dit seizoen als speler. Hierna was t bankzitten. Weinig verwachtingen dus.
Maar prima dat hij gaat. Open van Brands zijn matige NLse aankopen.

Wel jammer had bij de aankoop een Mertens ontwikkeling verwacht maar verder dan hard werken en nuttig zijn zat er niet in
 
Terug
Bovenaan Onderaan