Bart Ramselaar (M)

Kan iemand iets meer vertellen over die Zinchenko die ze misschien willen huren van Manchester City? (bron: bovenstaande artikel in ED)
 
Leuke speler voor de toekomst, maar ik wil graag dat Brands met een echte versterking voor dit seizoen komt. We gaan met deze selectie, met of zonder Ramselaar geen kampioen worden.
Als dit de namen zijn waar Cocu het in de persconferentie het over had dan gaan we een somber seizoen tegemoet.
 
Ramselaar vind ik heel interessante optie. Valt vaak op bij Utrecht, goed dribbel, goede pass en schot. Altijd in beweging. Vooral in dat laatste vind ik hem heel sterk. Verder traint hij bij Utrecht onder Ten Hag, een trainer die het een en ander doet met tactieken, iets wat hij ook lijkt te snappen. Al met al denk ik dat we hem er goed bij kunnen hebben.
 
Je wil Pröpper er naast zetten?

Niet persé. Maar Ramselaar wordt gehaald om de selectie te versterken, dus kan het zijn dat bij een blessure/schorsing/vormdip van Pröpper, het genoemde trio op het middenveld staat.
Kijkend naar het huidige middenveld, dan zou Ramselaar er gewoon naast staan.
 
Ja gecondoleerd? :confused:


Een leuk half jaartje gedraaid bij Utrecht. Vrij wendbaar en wat snelle voetbewegingen, maar ik zie hier de versterking niet in. Een beetje het niveau van Jens Toornstra destijds: een leuke speler voor Utrecht die het iedere tegenstander in de Eredivisie lastig kan maken, maar niet meer dan dat. Wil PSV kwaliteit hebben, dan moet het verder kijken.
 
Een leuk half jaartje gedraaid bij Utrecht. Vrij wendbaar en wat snelle voetbewegingen, maar ik zie hier de versterking niet in. Een beetje het niveau van Jens Toornstra destijds: een leuke speler voor Utrecht die het iedere tegenstander in de Eredivisie lastig kan maken, maar niet meer dan dat. Wil PSV kwaliteit hebben, dan moet het verder kijken.

In mijn ogen echt compleet ander type dan Toorsntra, de harde werker. Ramselaar is tecnhisch veel sterker.
 
Ben wel benieuwd wat Utrecht in gedachten heeft voor hem, 5/6 milj ?
Interessante speler om nu erbij te halen. Ook met beeld op de toekomst.

Ik las 8-10 miljoen...

Ik weet het niet. Ik denk dat dit een '10' is, daar spelen we niet mee. Krijg je een Maher 2.0, terwijl hij toen hij kwam meer had laten zien dan Ramselaar nu.
 
Een leuk half jaartje gedraaid bij Utrecht. Vrij wendbaar en wat snelle voetbewegingen, maar ik zie hier de versterking niet in. Een beetje het niveau van Jens Toornstra destijds: een leuke speler voor Utrecht die het iedere tegenstander in de Eredivisie lastig kan maken, maar niet meer dan dat. Wil PSV kwaliteit hebben, dan moet het verder kijken.

Het probleem is dat je bijna geen versterking uit de eredivisie kunt halen die er echt meteen staat. Pröpper was een uitzondering. Je investeert in een speler die het kan worden, want spelers als Vincent Janssen of Ziyech zijn simpelweg te duur.
 
Ik las 8-10 miljoen...

Ik weet het niet. Ik denk dat dit een '10' is, daar spelen we niet mee. Krijg je een Maher 2.0, terwijl hij toen hij kwam meer had laten zien dan Ramselaar nu.
8 -10 miljoen? Wat een grap! Dan moet Twente Ziyech voor niets minder dan 25 miljoen gaan verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is Ziyech meer waard dan Milik... ;)

Klopt maar dit zijn twee middenvelders van twee subtoppers (Twente niet meer maar toch). Milik was de spits van de topclub Ajax en van het Poolse Nationale Elftal.
 
Klopt maar dit zijn twee middenvelders van twee subtoppers (Twente niet meer maar toch). Milik was de spits van de topclub Ajax en van het Poolse Nationale Elftal.

En die had toch wel 1 (zegge: één) keer gescoord op dit EK...

Als we alle transfers langs de lat van Milik moeten leggen, dan is Pogba voor een prikkie verkocht.
 
Prima spelertje. Nog lang niet aan z'n top. Toch had ik ook nog graag wat meer stootkracht en scorend vermogen op het middenveld gezien.
Voorin blijft het ook zoeken. Hij zet zich echt in, maar Locadia vind ik op dit moment geen meerwaarde op die positie. Evenals Pereiro op rechts. Zet die man gewoon op 10. Of naast Luuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan