Bart Ramselaar (M)

Goede investering zou ik dit vinden, er is niet per se een nieuwe middenvelder nodig voor de basis want Hendrix, Guardado en Pröpper zijn goed genoeg.
Ramselaar zou een goede investering zijn voor de toekomst.
 
Heb nog weinig speciaals van hem gezien, al moet ik zeggen dat ik nooit zo op hem gelet heb.
 
Stef de Bont meld al dat hij het onwaarschijnlijk acht dat Ramselaar naar Psv gaat komen.
Hoop er wel op, een hardwerkende getalenteerde jongen
 
Ben wel benieuwd wat Utrecht in gedachten heeft voor hem, 5/6 milj ?
Interessante speler om nu erbij te halen. Ook met beeld op de toekomst.
 
5/6 miljoen is toch veels te veel voor een speler als Ramselaar?

Lijkt me wel. Pröpper werd gehaald voor 5,5 miljoen, en dat was toch al een tijdje de man van Vitesse. Nadeel van Ramselaar vind ik trouwens zijn lichaamsbouw. Als hij samen met Guardado en Hendrix speelt, mis je wel wat lengte en body op het middenveld.
 
Lijkt me wel. Pröpper werd gehaald voor 5,5 miljoen, en dat was toch al een tijdje de man van Vitesse. Nadeel van Ramselaar vind ik trouwens zijn lichaamsbouw. Als hij samen met Guardado en Hendrix speelt, mis je wel wat lengte en body op het middenveld.

Je wil Pröpper er naast zetten?
 
Als het ten koste van Jorrit is hoeft het van mij niet. Die jongen verdient het om te spelen in PSV 1, jongen uit de eigen jeugd, echt PSV-hart en heeft ook maar een doel: Slagen in PSV 1. Ramselaar is welkom, maar dan maar afwisselen, genoeg wedstrijden. Niet weer net zoals afgelopen seizoen Hendrix op de bank ten koste van van Ginkel.
 
Als het ten koste van Jorrit is hoeft het van mij niet. Die jongen verdient het om te spelen in PSV 1, jongen uit de eigen jeugd, echt PSV-hart en heeft ook maar een doel: Slagen in PSV 1. Ramselaar is welkom, maar dan maar afwisselen, genoeg wedstrijden. Niet weer net zoals afgelopen seizoen Hendrix op de bank ten koste van van Ginkel.

Totaal andere speler, Ramselaar is nog lang niet op het niveau van Van Ginkel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan