Bart Ramselaar (M)

robpsv11

Grammatifaler
De naam van Ramselaar zingt rond bij FC Groningen die nog op zoek zijn naar een versterking. Wie weet wat de dag vandaag nog gaat brengen

De naam van Ramselaar zingt rond bij FC Groningen die nog op zoek zijn naar een versterking. Wie weet wat de dag vandaag nog gaat brengen
Lijkt er dus meer op dat PSV Ramselaar gaat verhuren.

Tja, niemand wilt Ramselaar blijkbaar kopen. Het heeft voor Ramselaar ook geen zin, om het hele jaar op de bank te zitten. Is inmiddels vijfde keuze achter Gutierrez, Rigo, Rosario en Mauro JR.

We hebben zometeen veel spelers nodig
er komen veel wedstrijden
hij kan sowieso spelen tegen excelsior op 26 september.. een lastige uitwedstrijd.. en het is erop of eronder

Kronos

Assistent Bondscoach
Verhuren aan een club als Groningen lijkt me een goede oplossing. Die jongen moet gewoon lekker spelen. Als Van Bommel blijft vraag ik me af of hij er de seizoenen daarna wel aan te pas komt, in het systeem blijft hij niet passen. Maar voor zijn positie in de markt is een verhuur dan nog steeds de beste keuze.

Ramselaar zal zich toch wel gaan afvragen hoe het komt dat hij zo slecht in de markt ligt.
Presteren Bartje, PSV een hoger rendement brengen Bartje. Daar komt het door.

Keer op keer valt Ramselaar door de mand. Ik ben er helemaal klaar mee. Nadat Lozano eruitging voor hem stokte de sneltrein. Later kwam diezelfde trein gelukkig weer op gang maar zeker niet door de inbreng van Bart. Rare wissel van Bommel.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Keer op keer valt Ramselaar door de mand. Ik ben er helemaal klaar mee. Nadat Lozano eruitging voor hem stokte de sneltrein. Later kwam diezelfde trein gelukkig weer op gang maar zeker niet door de inbreng van Bart. Rare wissel van Bommel.
Ja, snap ik ook niet. Misschien toch om hem voor zijn inzet te belonen?

IPF

Forummer van het jaar 2015
Om kampioen te worden heb je al je 23-24 spelers nodig. Als je met 3-0 voor staat, dan geef je een teleurgestelde speler die altijd zijn best blijft doen en nooit klaagt a la Lukassen, het gevoel dat hij er ook bij hoort en zijn bijdrage heeft. MvB is een slimme coach.

Om kampioen te worden heb je al je 23-24 spelers nodig. Als je met 3-0 voor staat, dan geef je een teleurgestelde speler die altijd zijn best blijft doen en nooit klaagt a la Lukassen, het gevoel dat hij er ook bij hoort en zijn bijdrage heeft. MvB is een slimme coach.
Dat laatste over Bommel is absoluut waar, enkel als Lozano erin bleef had je meer goals gemaakt wat wel eens belangrijk kan zien op het einde van het seizoen.