Bart Ramselaar (M)

:lol:

Wat is dit toch een bizar slechte aankoop geweest, om te janken gewoon... Achterlijke Eredivisie clubs. Als je zelf je veters kan strikken kost je al 6 miljoen euro.

Ik zou als ik Brands was standaard hem syamdaard meenemen bij toekomstige onderhandelingen met Nederlandse clubs over een supertalent. Gewoon als statement. Wie weet kan Ramselaar een deel van zijn transfersom nog terugverdienen voor PSV.
 
Ik zou als ik Brands was standaard hem syamdaard meenemen bij toekomstige onderhandelingen met Nederlandse clubs over een supertalent. Gewoon als statement. Wie weet kan Ramselaar een deel van zijn transfersom nog terugverdienen voor PSV.

:D

Iedere cent is meegenomen, dus goed idee!
 
Iedereen is toch altijd ergens gehypt? Dat hou je altijd.
Of het nu Romario in Brazilië of Vanenburg bij Ajax of Pröpper bij Vitesse of Lozano in Mexico was.

Met Pröpper, Lozano en Pereiro zit je trouwens ook al aardig in de buurt van de 22 miljoen euro, denk ik. Soms zit het mee.

Het is veel erger dat sommige spelers binnen PSV gehypt blíjven; noem verder geen namen.

Aan welke spelers denk jij dan?
 
Aan welke spelers denk jij dan?

PSV heeft wat moeite met doorselecteren en als ze dat doen zijn het er in mijn ogen weer wat veel en niet de juiste personen.
Guardado (doet het echt goed bij Betis!), Pröpper, Willems en Moreno allemaal tegelijk is pittig.
Terwijl daarbij m.i. Maher, Ramselaar en LdJ ook hadden moeten zitten.

Kortom als antwoord op je vraag: Ramselaar en de Jong.
De vervangers heb je tenslotte al in je team (eventueel een systeem zonder 9) of in de jeugd (Lammers/Rosario/Gudmundsson).
 
PSV heeft wat moeite met doorselecteren en als ze dat doen zijn het er in mijn ogen weer wat veel en niet de juiste personen.
Guardado (doet het echt goed bij Betis!), Pröpper, Willems en Moreno allemaal tegelijk is pittig.
Terwijl daarbij m.i. Maher, Ramselaar en LdJ ook hadden moeten zitten.

Kortom als antwoord op je vraag: Ramselaar en de Jong.
De vervangers heb je tenslotte al in je team (eventueel een systeem zonder 9) of in de jeugd (Lammers/Rosario/Gudmundsson).

Lastige is wel dat een interesse moet zijn, voor een bepaalde prijs, in de spelers die je kwijt wilt raken.
 
Deze geweldige move is het delen wel waard denk ik :)

Ik weet dat de meesten hier niet stuk zijn van hem, maar de laatste maanden lijkt hij wel goed bezig, en hij is toch nog maar 21 jaar oud.

Ooh, de move is op 57 seconden. Getimed Youtube link werkt schijnbaar niet hier...
 
Laatst bewerkt:
Deze geweldige move is het delen wel waard denk ik :)

Ik weet dat de meesten hier niet stuk zijn van hem, maar de laatste maanden lijkt hij wel goed bezig, en hij is toch nog maar 21 jaar oud.

Ooh, de move is op 57 seconden. Getimed Youtube link werkt schijnbaar niet hier...

Der Muzikant let je op?
 
Ach, het is een goeie move, maar de aandacht die het krijgt, vind ik ook weer overdreven.

Wel vind ik dat hij zich de laatste paar wedstrijden prima staande houdt, moet gezegd worden. Hij doet mij toch een klein beetje denken aan Gini.
 
Ach, het is een goeie move, maar de aandacht die het krijgt, vind ik ook weer overdreven.

Wel vind ik dat hij zich de laatste paar wedstrijden prima staande houdt, moet gezegd worden. Hij doet mij toch een klein beetje denken aan Gini.

Gini was ook dikwijls onzichtbaar inderdaad. :shifty:
 
Ik vrees dat n generatiekloof hier fnuikend is voor de grap...

Hoezo? Je "binden" aan een club omdat het "de mooiste" club is, en dan hopen dat ze het goed gaan doen is ten diepste altijd dromen en hopen. Vroegere successen hebben daar niet zoveel mee te maken.
 
Lijkt het wel op ja. Maar ach, als bij 1 forumbezoeker de mondhoeken lichtjes omhoog zijn gegaan is het al de moeite waard geweest.


Ik bedacht me wel, maar te laat, dat de timing niet handig is, precies op de dag van de zaak tegen Michael P
 
Lijkt het wel op ja. Maar ach, als bij 1 forumbezoeker de mondhoeken lichtjes omhoog zijn gegaan is het al de moeite waard geweest.

Ik bedacht me wel, maar te laat, dat de timing niet handig is, precies op de dag van de zaak tegen Michael P

Ach, bij mij gingen ze omhoog :) en de timing, tja d'r gebeurd iedere dag wel iets.
 
Lijkt het wel op ja. Maar ach, als bij 1 forumbezoeker de mondhoeken lichtjes omhoog zijn gegaan is het al de moeite waard geweest.


Ik bedacht me wel, maar te laat, dat de timing niet handig is, precies op de dag van de zaak tegen Michael P

Heb je er toch minimaal twee te pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan