Bart Ramselaar (M)

Andy van der Meijde ;)

Andy was een ajakser.
Andy zag er niet uit.
Andy voelde zich geen PSV'er en is dat ook nooit geweest.
Maar Andy legde de bal -die paar minuten dat hij speelde- wel gewoon op de stropdas van een medespeler en niet op de stropdas van een willekeurige ober op de sponsoretage.
 
Manolevje alweer vergeten? Nuttelozer vulling van een PSV-shirt heb ik nog nooit gezien.

:D

Ik zou Ramselaar niet meteen afschrijven. Die jongen zou mits op de juiste positie, een zeer bruikbare speler kunnen zijn voor PSV. Veel spelers mislukken onder Cocu, spelers die veelbelovender waren dan Ramselaar. Spelers die met veel meer bombarie werden binnen gehaald. En andere spelers halen hun niveau niet, of het nu Guardado was (vorig jaar en deels het jaar ervoor) of Pröpper, Willems, Zoet, de Jong of nu ook van Ginkel, Brenet, Locadia of .......
 
Dus alle goede acties in 95(!!!) wedstrijden van Clown Stani passen in een filmpje 1 minuut en 25 seconden... En dan zitten er dubbele beelden bij én slowmo's!
Ja, dan zou die 1:25 zomaar eens kunnen kloppen. :D
 
Andy was een ajakser.
Andy zag er niet uit.
Andy voelde zich geen PSV'er en is dat ook nooit geweest.
Maar Andy legde de bal -die paar minuten dat hij speelde- wel gewoon op de stropdas van een medespeler en niet op de stropdas van een willekeurige ober op de sponsoretage.

Vander Meyden heeft toch geen enkele minuut in PSV1 gespeeld?
 
:lol:

Wat is dit toch een bizar slechte aankoop geweest, om te janken gewoon... Achterlijke Eredivisie clubs. Als je zelf je veters kan strikken kost je al 6 miljoen euro.
 
Ik zat gister in het stadion en heb af en toe op hem zitten letten, verreweg met afstand de slechtste man van het veld. Werkelijk alles ging fout. Het lijkt alsof zijn zelfvertrouwen naar het nulpunt is gevallen. Dit wordt een Maher 2.0 zo lijkt het helaas...
 
Ik zat gister in het stadion en heb af en toe op hem zitten letten, verreweg met afstand de slechtste man van het veld. Werkelijk alles ging fout. Het lijkt alsof zijn zelfvertrouwen naar het nulpunt is gevallen. Dit wordt een Maher 2.0 zo lijkt het helaas...

Toch knap dat Brands dergelijke spelers steeds weer weet te scouten. :D
 
  • Leuk
Reactions: IPF
:lol:

Wat is dit toch een bizar slechte aankoop geweest, om te janken gewoon... Achterlijke Eredivisie clubs. Als je zelf je veters kan strikken kost je al 6 miljoen euro.

Moet eens een keer afgelopen zijn dat we spelers van Utrecht, AZ, Heerenveen etc halen die iedere week gehypt worden.

Bizar slecht was deze Ramselaar gisteren. Kapot aan geërgerd gisteren, niet normaal. Werkelijk alles ging fout bij hem.
 
Moet eens een keer afgelopen zijn dat we spelers van Utrecht, AZ, Heerenveen etc halen die iedere week gehypt worden.

Bizar slecht was deze Ramselaar gisteren. Kapot aan geërgerd gisteren, niet normaal. Werkelijk alles ging fout bij hem.

Dit roep ik al jaren, maar Brands blijft gehypte spelers als Narsingh, Maher, Ramselaar en Luckassen voor veel geld binnenhalen. Die vier samen hebben 22 miljoen euro gekost... :lol:​​​​​​

En dan is er geen geld voor de verdediging. Hou toch op.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit roep ik al jaren, maar Brands blijft gehypte spelers als Narsingh, Maher, Ramselaar en Luckassen voor veel geld binnenhalen. Die vier samen hebben 22 miljoen euro gekost... :lol:​​​​​​

En dan is er geen geld voor de verdediging. Hou toch op.

Zou Brands aandelen DSB bank hebben?
 
Dit roep ik al jaren, maar Brands blijft gehypte spelers als Narsingh, Maher, Ramselaar en Luckassen voor veel geld binnenhalen. Die vier samen hebben 22 miljoen euro gekost... :lol:​​​​​​

En dan is er geen geld voor de verdediging. Hou toch op.

Iedereen is toch altijd ergens gehypt? Dat hou je altijd.
Of het nu Romario in Brazilië of Vanenburg bij Ajax of Pröpper bij Vitesse of Lozano in Mexico was.

Met Pröpper, Lozano en Pereiro zit je trouwens ook al aardig in de buurt van de 22 miljoen euro, denk ik. Soms zit het mee.

Het is veel erger dat sommige spelers binnen PSV gehypt blíjven; noem verder geen namen.

Neemt niet weg dat de verdediging wel wat extra aandacht verdient.
 
Terug
Bovenaan Onderaan