Balázs Dzsudzsák

Dzsudzsak heeft getekend bij Bursaspor. Weet niet wat ik er van moet vinden, had hij puur sportief gezien beter bij Herta kunnen tekenen. Zou wel een leuk koppeltje kunnen vormen met Necid daar, als ze überhaupt aan de bak komen daar. Toch wel jammer dat hij niet bij Herta getekend heeft, zou het wel vet vinden als hij nog één keer zou opleven in de Bundesliga.
 
Dzsudzsak heeft getekend bij Bursaspor. Weet niet wat ik er van moet vinden, had hij puur sportief gezien beter bij Herta kunnen tekenen. Zou wel een leuk koppeltje kunnen vormen met Necid daar, als ze überhaupt aan de bak komen daar. Toch wel jammer dat hij niet bij Herta getekend heeft, zou het wel vet vinden als hij nog één keer zou opleven in de Bundesliga.

Hij kijkt niet naar sportief.
 
*Het aanmaken van een account met als enig doel het genereren van traffic is op dit forum niet toegestaan*
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Nooit meer als speler terughalen. Had destijds vooral een hele goede vrije trap maar verder was het niet veel, al leek wel heel wat omdat het een van de slechtste periodes ooit van PSV was met een elftal, staf en bestuur vol droeftoeters. Heeft gepiekt bij PSV en is daarna weggezakt. Komt ie hier zit ie alleen maar onze aanstormende talenten in de weg. Kan me maar heel moeilijk voorstellen dat iemand liever een dure en oude Dzsudzsak ziet i.p.v. Lozano, Bergwijn, Malen en Gakpo, waar allemaal nog heel veel rek in zit.
 
Enkel wat flitsen gezien moet ik eerlijk bekennen.
En jij? Wat vindt je van hem momenteel?

Ik niet. Vandaar mijn vraag :maniac:

Ik vroeg me ook een beetje af of jouw wens hem terug te halen was gebaseerd op zijn huidige spel of zijn verleden bij PSV.
 
Ik weet niet waarom hij nu nergens onder contact staat. Je zou denken dat er een aantal teams liggen te slapen. Of mogelijk zijn zijn eisen te gortig.
 
Laatst bewerkt:
Fortuna tast mis: Dzsudzsák-deal van de baan

link

Niet Fortuna Sittard, maar Al-Ittihad Kalba is de nieuwe club van Balázs Dzsudzsák (31). De Hongaarse aanvaller heeft contact gehad met de Sittardse clubleiding, maar heeft toch voor de Verenigde Arabische Emiraten gekozen.

Ja daar kan Fortuna Sittard natuurlijk niet aan tippen. Daar zal hij wel veel geld vangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan