Aziz Behich, (V)

Een cheap-ass Australische Turk...
PSV scoutingsysteem blijft me altijd verbazen, hoe ze bij zulke figuren uitkomen
 
PSV heeft dat ontkent maar ze zijn daar zeker wel mee bezig
en die speler is mij ook al zeker opgevallen

dat is geen cheap ass turk

bekijk maar eens wat wedstrijden van bursaspor
 
PSV heeft dat ontkent maar ze zijn daar zeker wel mee bezig
en die speler is mij ook al zeker opgevallen

dat is geen cheap ass turk

bekijk maar eens wat wedstrijden van bursaspor

En waar haal je vandaan dat ze hier zeker mee bezig zijn?
 
Update 11.57: Het Eindhovens Dagblad en De Telegraaf ontkennen dat PSV een akkoord heeft bereikt over de transfer van Behich. En als zelfs de Telegraaf zegt dat het niet waar is...
 
Waarom zou dit niet waar kunnen zijn?
Bursaspor, Aziz Behich'in transferi için PSV ile 4 milyon Euro'ya anlaştı.
Bursaspor ging met PSV akkoord voor de overdracht van Aziz Behich voor 4 miljoen euro.

ilkaycamlar@windowslive.com22.08.2018 17:23:26
Dit is 6 uur later na de ontkenning van PSV.
4 m iyi para yaşı genç değil.
4 m is niet goed jonge kinderen jong.

Oh hebben ze het hier over LDJ...:sleep:
 
Mijn gok is dat PSV wel degelijk met hem bezig is maar dat we wachten totdat Isimat is verkocht voordat men doorpakt (voor het geld). Dit zou ook de bevestiging zij dat PSV Viergever absoluut niet als Back ziet.
 
Mijn gok is dat PSV wel degelijk met hem bezig is maar dat we wachten totdat Isimat is verkocht voordat men doorpakt (voor het geld). Dit zou ook de bevestiging zij dat PSV Viergever absoluut niet als Back ziet.

een speler die je als CV gebruikt in de basis die zie je niet als back.. die heb je namelijk al in het centrum staan in de basis..
 
een speler die je als CV gebruikt in de basis die zie je niet als back.. die heb je namelijk al in het centrum staan in de basis..
Dat klopt tenzij je geen goede CV hebt. Ook werd er eerder gezegd dat Viergever goed op de LB positie zou kunnen spelen. Met Angelino en wellicht deze Aziz is die positie goed bezet en zal er dus geen sprake meer zijn dat hij daarvoor in aanmerking komt.
 
Is vier miljoen voor een back-up niet veel te veel? (Ik neem aan dat Angeliño in de basis zou beginnen.)
 
Lijkt mij dat het middenveld nu echt de prioriteit heeft. Voeg die 4 miljoen aan het bedrag wat je over had voor een goede middenvelder en ga de laaste dagen nog de markt op.
 
Lijkt mij dat het middenveld nu echt de prioriteit heeft. Voeg die 4 miljoen aan het bedrag wat je over had voor een goede middenvelder en ga de laaste dagen nog de markt op.

Volgens transfermarkt kan hij ook centraal op het middenveld spelen. Een multifunctionele speler die op die twee plekken uit de voeten kan is dan weer wel begrijpelijk. Centraal achterin zie ik hier in ieder geval niet terug.
 
Volgens transfermarkt kan hij ook centraal op het middenveld spelen. Een multifunctionele speler die op die twee plekken uit de voeten kan is dan weer wel begrijpelijk. Centraal achterin zie ik hier in ieder geval niet terug.
Zijn het dan meestal niet de controleurs, dit soort verdedigers die ook op het middenveld kunnen spelen? We hebben een creatieve middenvelder a la Frenkie de Jong nodig die daarnaast ook verdedigend goed is, of zoals De Bondscoach het zei: een offensief verdedigende middenvelder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan