AZ dus niet langer door met AFAS. Er zal wel een gokbedrijf of (crypto)belegger voor terug komen, zoals Etoro bij Vitesse. Die zijn momenteel hot en hebben financiële stootkracht. Een mogelijke manier voor AZ om wat meer structureel aan te haken bij de top.
doen ze toch al? Alleen net als vorig seizoen beginnen ze weer eens wisselvallig.
 


BAM! Wat een rotnaam is het ook. De enige manier hoe ik 'm kan lezen. BAM! Zunne grote vuurbal jonge!
 


BAM! Wat een rotnaam is het ook. De enige manier hoe ik 'm kan lezen. BAM! Zunne grote vuurbal jonge!
Een bedrijf met een hele mooie, grote historie. Beataafsche AannemingsMaatschappij. Uit 18zoveel..... mooi toch.
 
2 keer een gescheurde kruisband, operatie aan de knie en dan vorig seizoen een tijd lang aan de kant met knieklachten. Dan vraag je jezelf toch af, hoe lang hou je het nog vol.
 

AZ zorgt voor verrassing: Bazoer tekent in Alkmaar tot 2025​

link

Bazoer gaat transfervrij naar AZ.
 

AZ zorgt voor verrassing: Bazoer tekent in Alkmaar tot 2025​

link

Bazoer gaat transfervrij naar AZ.
Leuke transfer voor AZ. Maar tegenwoordig is het altijd een verassing. Als PSV, Ajax en Feyenoord niet doorhappen en nog steeds transfervrij is vind ik niet direct een echte verassing(anders is iedere transfer wel verassend).

Maar zeker sterk van AZ.
 
Leuke transfer voor AZ. Maar tegenwoordig is het altijd een verassing. Als PSV, Ajax en Feyenoord niet doorhappen en nog steeds transfervrij is vind ik niet direct een echte verassing(anders is iedere transfer wel verassend).

Maar zeker sterk van AZ.
Het is denk ik vooral verrassend omdat de transfer uit het niets komt. Geen geruchten, het kondigt zich niet al dagen/weken aan.
 
Leuke transfer voor AZ. Maar tegenwoordig is het altijd een verassing. Als PSV, Ajax en Feyenoord niet doorhappen en nog steeds transfervrij is vind ik niet direct een echte verassing(anders is iedere transfer wel verassend).

Maar zeker sterk van AZ.
Verassing doen ze doorgaans in een crematorium. :cautious: ;)
 
Die Kerkez is weer eens een geweldig talent, en voor 2m opgepikt bij de u19 van AC Milan. Scouten kunnen ze wel in Alkmaar. Had bij ons ook niet misstaan.
Ik voorspel alvast dat de wedstrijden tegen AZ ook geen makkie gaan worden. Staat weer een leuk aanval, met erg goede talenten (Kerkes, Van Brederode), goede spelers als Pavlidis, Sugawara, Evjen, Bazoer en Reijnders en dan behouden ze Karlsson misschien ook nog.
 
Laatst bewerkt:
Die Kerkez is weer eens een geweldig talent, en voor 2m opgepikt bij de u19 van AC Milan. Scouten kunnen ze wel in Alkmaar. Had bij ons ook niet misstaan.
Ik voorspel alvast dat de wedstrijden tegen AZ ook geen makkie gaan worden. Staat weer een leuk aanval, met erg goede talenten (Kerkes, Van Brederode), goede spelers als Pavlidis, Sugawara, Evjen, Bazoer en Reijnders en dan behouden ze Karlsson misschien ook nog.
Scouten kunnen ze wel maar het doorverkopen valt dan toch wel vaak vies tegen.

Edit: qua hoe de spelers zich daarna ontwikkelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan