Volgende ronde tegen Kiev. Kon beter (Gent), kon slechter (Benfica). Wel jammer voor ze dat het een uitwedstrijd is, maar AZ heeft patent op uitwedstrijden in Oost-Europa.
 
Ik realiseer me nu pas dat ze door deze loting ook Benfica ontlopen voor de volgende ronde (moeten ze wel winnen van Kiev), dat is toch wel extra goed nieuws!
 
De openingswedstrijd tussen FC Utrecht en AZ van zaterdag om 16.30 uur is op verzoek van AZ uitgesteld. Ze vonden de voorbereidingstijd tussen zaterdag en dinsdag (die avond spelen ze in Kiev) te kort.

Wel bijzonder... Ze probeerden hemel en aarde te bewegen om dat CL-ticket te bemachtigen, maar nu vinden ze op dinsdagavond voetballen te vroeg na een wedstrijd op zaterdagnamiddag...
 
De openingswedstrijd tussen FC Utrecht en AZ van zaterdag om 16.30 uur is op verzoek van AZ uitgesteld. Ze vonden de voorbereidingstijd tussen zaterdag en dinsdag (die avond spelen ze in Kiev) te kort.

Wel bijzonder... Ze probeerden hemel en aarde te bewegen om dat CL-ticket te bemachtigen, maar nu vinden ze op dinsdagavond voetballen te vroeg na een wedstrijd op zaterdagnamiddag...
Nou, een reisje naar Oekraïne gaat je ook in niet in de koude kleren zitten. Daarbij voor Ajax werd er ook van alles uitgesteld. Het probleem is ook niet het uitstel, maar het feit dat het "verzoek" pas gisteren kwam. Terwijl AZ zich al weken geleden kwalificeerde en vorige week maandag de loting al wist. De KNVB had vorige week maandag direct die wedstrijd moeten verzetten en niet moeten genieten van een weekje vakantie of zo.
 
AZ vindt aanvallende versterking in Zweden

link

AZ staat op het punt om zich te versterken met Jesper Karlsson. Als de 22-jarige aanvaller de medische keuring doorstaat, zal hij een meerjarig contract tekenen in Alkmaar.
 
Idrissi voor 12 miljoen naar Sevilla, lees ik net. Fijn voor AZ, zo net voor de deadline.
 
Idrissi voor 12 miljoen naar Sevilla, lees ik net. Fijn voor AZ, zo net voor de deadline.

Zo dat is een aderlating voor AZ.

In totaal speelde Idrissi 98 wedstrijden voor AZ. Daarin scoorde hij 37 keer. Hij leverde 25 assists. Idrissi is momenteel al in Sevilla voor de medische keuring. Hij wordt later vandaag gepresenteerd.

Oussama Idrissi voor 12 miljoen euro van AZ naar Sevilla​

link
 
Zo dat is een aderlating voor AZ.

In totaal speelde Idrissi 98 wedstrijden voor AZ. Daarin scoorde hij 37 keer. Hij leverde 25 assists. Idrissi is momenteel al in Sevilla voor de medische keuring. Hij wordt later vandaag gepresenteerd.

Oussama Idrissi voor 12 miljoen euro van AZ naar Sevilla​

link

Wow, da's een smak geld voor zulke middelmaat. Dat doet AZ toch maar weer even.
 
Zeggen dat t nog niet loopt bij AZ is n understatement. 3x gespeeld, 3x gelijk. Voortijdig uitgeschakeld in Europa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan