Ze hebben zelfs geprobeerd om de KNVB om te kopen! :ROFL:

AZ, AZ, AZ... Jullie maken het er alleen maar erger op.

Omhooggevallen clubje; verschrikkelijk :sick::braak:
Net als FC Twente worden zij toevallig een keer kampioen en gaan vervolgens arrogant doen alsof ze historisch gezien bij de top 3 horen of er gelijkwaardig aan zijn. Kijk, als je arrogant gaat doen, prima, maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn.
 
Ik stel, speciaal voor AZ, een compromis voor. Heeft een beetje van alles wat.

  • Startbewijzen worden verdeeld op basis van huidige UEFA ranglijst. De stand in de ranglijst wordt aangepast om dit te reflecteren.
  • Startgelden voor de diverse competities worden op 1 hoop gegooid. 25% wordt verdeeld over alle clubs, als solidariteitsbijdrage.
  • De rest wordt op basis van UEFA coëfficiënten verdeeld over de deelnemende clubs.
  • Alle verdere inkomsten mag een club helemaal zelf houden.

Als AZ dan heel hard hun best doet in de EL houden ze nog meer over dan nu het geval is. Dus ze hebben het nog in eigen hand ook.

Daar kan toch niemand het mee oneens zijn?
 
AZ dus gewoon doodleuk genegeerd door de UEFA. Geen reactie op hun sneaky gecalimero en gewoon ingedeeld in de potten voor de voorrondes. Het schijnt dat Eenhoorn al een ALM (Alkmaar Lives Matter) beweging heeft opgezet. Ondertussen zijn ze bij de UEFA nog steeds aan het Googlen waar AZ ligt.

Man, man. Wat heeft deze kneuzenclub zichzelf belachelijk gemaakt :FP:
 
AZ dus gewoon doodleuk genegeerd door de UEFA. Geen reactie op hun sneaky gecalimero en gewoon ingedeeld in de potten voor de voorrondes. Het schijnt dat Eenhoorn al een ALM (Alkmaar Lives Matter) beweging heeft opgezet. Ondertussen zijn ze bij de UEFA nog steeds aan het Googlen waar AZ ligt.

Man, man. Wat heeft deze kneuzenclub zichzelf belachelijk gemaakt :FP:
Jezus jij laat je wel heel erg kennen he. Ga lekker genieten van je gegeven CL plek
 
AZ dus gewoon doodleuk genegeerd door de UEFA. Geen reactie op hun sneaky gecalimero en gewoon ingedeeld in de potten voor de voorrondes. Het schijnt dat Eenhoorn al een ALM (Alkmaar Lives Matter) beweging heeft opgezet. Ondertussen zijn ze bij de UEFA nog steeds aan het Googlen waar AZ ligt.

Man, man. Wat heeft deze kneuzenclub zichzelf belachelijk gemaakt :FP:

Nee hoor, Ajax had precies hetzelfde gedaan als ze 2de waren geworden. Ik denk ook menig andere ploeg in de eredivisie. Het gaat wel over 40 miljoen.
 
Nee hoor, Ajax had precies hetzelfde gedaan als ze 2de waren geworden. Ik denk ook menig andere ploeg in de eredivisie. Het gaat wel over 40 miljoen.

Wellicht, maar het ging vooral om de manier waarop. Zal niet de hele tijdlijn uiteenzetten, maar het was eufemistisch uitgedrukt niet netjes.
 
Nee hoor, Ajax had precies hetzelfde gedaan als ze 2de waren geworden. Ik denk ook menig andere ploeg in de eredivisie. Het gaat wel over 40 miljoen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het betwijfel of Ajax hetzelfde had gedaan als ze 2e waren geworden op basis van doelsaldo. Maar dat zullen we nooit weten.
Als Ajax nu tweede was geworden omdat AZ het betere onderling resultaat heeft, waren ze 100% in beroep gegaan. Maar ook dan denk ik dat de uitkomst niet was veranderd.
 
Ze moeten thuis tegen Plzen. Prima loting lijkt me zo

Aii, lastige tegenstander wel hoor. Hele stugge ploeg die het vorig jaar verdienstelijk deed in de groep met Barcelona, Inter en Borussia. Denk dat Rapid Wien de gunstigste zou zijn geweest.

Edit; grapje, ik ben in de war met Slavia Praag.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het betwijfel of Ajax hetzelfde had gedaan als ze 2e waren geworden op basis van doelsaldo. Maar dat zullen we nooit weten.
Als Ajax nu tweede was geworden omdat AZ het betere onderling resultaat heeft, waren ze 100% in beroep gegaan. Maar ook dan denk ik dat de uitkomst niet was veranderd.

Ik denk dat ook Ajax bij op doelsaldo half afgesloten seizoen zich niet had neergelegd bij een tweede plek. Het gaat wel om 40 miljoen euro wat je daar even door de neus wordt geboord. En ik had ze nog gelijk gegeven ook. De KNVB had gewoon een beslissingsduel moeten opzetten. Ajax - AZ en Willem II - Utrecht op neutraal terrein. Winnaar krijgt de tickets, geld wordt verdeeld. Klaar met het gezeik.
 
Ik denk dat ook Ajax bij op doelsaldo half afgesloten seizoen zich niet had neergelegd bij een tweede plek. Het gaat wel om 40 miljoen euro wat je daar even door de neus wordt geboord. En ik had ze nog gelijk gegeven ook. De KNVB had gewoon een beslissingsduel moeten opzetten. Ajax - AZ en Willem II - Utrecht op neutraal terrein. Winnaar krijgt de tickets, geld wordt verdeeld. Klaar met het gezeik.

Dat ben ik wel met je eens. Mijn zure opmerkingen tov AZ komen vooral doordat ik de hele soap heb gevolgd en ik vind dat ze daar simpelweg achterbaks hebben gehandeld. Ik denk dat het land te klein zou zijn geweest wanneer Ajax op dergelijke wijze had gehandeld. Verder is het hun goed recht om het alsnog te proberen, maar na alle taferelen kan ik moeilijk verbergen dat ik het wel mooi vind zo.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het betwijfel of Ajax hetzelfde had gedaan als ze 2e waren geworden op basis van doelsaldo. Maar dat zullen we nooit weten.
Als Ajax nu tweede was geworden omdat AZ het betere onderling resultaat heeft, waren ze 100% in beroep gegaan. Maar ook dan denk ik dat de uitkomst niet was veranderd.
Ik denk, zeker als Ajax 2x gewonnen had tegen AZ, dat ze echt wel in beroep waren gegaan en herrie hadden geschopt. Denk ook dat Ajax een betere lobby heeft invloed uit te oefenen.

Het is natuurlijk hypothetisch. Denk ook dat PSV dit had gedaan. Staat veel op het spel.

Uiteraard de manier waarop is wel merkwaardig. AZ had eigenlijk direct de aanval moeten openen. Nu voelde het een beetje achterbaks/achter de rug om.
 
AZ dus gewoon doodleuk genegeerd door de UEFA. Geen reactie op hun sneaky gecalimero en gewoon ingedeeld in de potten voor de voorrondes. Het schijnt dat Eenhoorn al een ALM (Alkmaar Lives Matter) beweging heeft opgezet. Ondertussen zijn ze bij de UEFA nog steeds aan het Googlen waar AZ ligt.

Man, man. Wat heeft deze kneuzenclub zichzelf belachelijk gemaakt :FP:

De ware aard is naar boven gekomen. Omhooggevallen clubje durft zelfs Ajax en PSV "concurrenten" te noemen; tja :sick:
 
Van Praag laait het vuurtje weer even op met een interview in het AD. Even benoemen hoe achterbaks ze zijn en hoe hij in zijn eer is aangetast (hebben figuren als Michael nog eer, knap zeg). Een van de grootste engnekken van het Nederlands Voetbal gaat anderen achterbaks noemen?

Ik denk dat meneer eens in de spiegel moet gaan kijken. Moet hij wel eerst even de poster van Platini van zijn spiegel afhalen. Dat zo'n man überhaupt nog een functie heeft in het voetbal

Het interview:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan