Dinsdag komt een delegatie van Barcelona naar Nederland om Stengs te scouten....kassa voor AZ als Barca overtuigd raakt....30 miljoen euro zit er dan wel minimaal in....ik denk zelfs 40, als Stengs zich in de rest van dit seizoen nog verder ontwikkelt en bepalender wordt met passjes, voorzetten, assists en mogelijk wat doelpunten....

DE JONG!!!!!
 
Bank...? Hij startte in de basis....en speelde best wel redelijk als debutant....

Oh ja ... :FP: Ik had er niet aan gedacht dat de toekomstige trainer van Barcelona bij Oranje de coach is. :cautious:
De delegatie van Barcelona zal wel in een vroegtijdig stadium (lees een week van tevoren) op de hoogte gebracht zijn van het meespelen van Stengs. :sneaky:
 
Het zou toch mooi zijn als AZ als bedankje naar ADO een nieuwe grasmat in het stadion in Den Haag legt. Dat zou ik in ieder geval doen als ik directeur van AZ was.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat AZ ten 1e al aardig wat centjes over heeft moeten maken aan ADO voor stadion huur, en ten 2e nog wel wat centjes nodig gaat hebben voor het stadion van hunzelf.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat AZ ten 1e al aardig wat centjes over heeft moeten maken aan ADO voor stadion huur, en ten 2e nog wel wat centjes nodig gaat hebben voor het stadion van hunzelf.
Ik heb zo'n vermoeden dat een groot deel daarvan door de verzekering wordt opgehoest. Dat is in ieder geval door AZ zelf aangegeven.
 
Ben zeer benieuwd naar deze week van AZ. Kunnen ze het ook laten zien op Old Trafford tegen Man United, en in het dakloze stadion tegen Ajax. Ik ben echt benieuwd.
 
AZ kampioen, het zou zomaar kunnen als de blessures bij Ajax aanhouden. Wat een team is dat zeg. Voor ons wel slecht nieuws. Een wonder daargelaten is 3e het hoogst haalbare ben ik bang...
AZ kampioen? Die zie jij aan het einde van het seizoen als de druk hoog is met een smalle selectie kampioen worden? Sorry maar dat gaat echt niet gebeuren.
 
PSV heeft de 1e seizoenshelft tegen de top zes 1 heel punt gehaald en dat ook nog tegen Ajax.

PSV - Ajax 1-1
PSV - AZ 0-4
Utrecht - PSV 3-0
Willem II - PSV 2-1
Feyenoord - PSV 3-1

1 punt ... 3 goals voor en 13 goals tegen. :eek: :oops:
En vooral heel vaak verloren van zichzelf. :sad: :cry:

Ter vergelijking AZ

Feyenoord - AZ 0-3
Willem II - AZ 1-1
PSV - AZ 0-4
Utrecht - AZ 0-3
AZ - Ajax 1-0

13 punten 12 goals voor en slechts 1 goal tegen

En het verschil in de ranglijst is pijnlijk duidelijk.
 
Ter vergelijking AZ

Feyenoord - AZ 0-3
Willem II - AZ 1-1
PSV - AZ 0-4
Utrecht - AZ 0-3
AZ - Ajax 1-0

13 punten 12 goals voor en slechts 1 goal tegen

En het verschil in de ranglijst is pijnlijk duidelijk.

Verschrikkelijk. En er is gewoon niks op af te dingen. PSV is in alles eigenlijk een subtopper geworden; alleen voeren subtoppers als AZ beter beleid.
 

AZ voetbalt dit jaar met NIKE. Daarbij hebben ze een blijkbaar een primeur, want zelfs de verkeersregelaars hebben nu hun eigen AZ tenue :clap:

Ik neem aan dat je op het derde tenue doelt?
Ik vind zowel het blauwe als het derde neongeel-lichtblauw tenue qua kleuren/stijl eigenlijk heel mooi.
Alleen vind ik die polo kraagjes echt afschuwelijk voor een voetbalshirt.
 
Laatst bewerkt:
Ik naam aan dat je op het derde tenue doelt?
Ik vind zowel het blauwe als het derde neongeel-lichtblauw tenue qua kleuren/stijl eigenlijk heel mooi.
Alleen vind ik die polo kraagjes echt afschuwelijk voor een voetbalshirt.

Dat derde tenue ja, wat een verschrikking
 
Ik neem aan dat je op het derde tenue doelt?
Ik vind zowel het blauwe als het derde neongeel-lichtblauw tenue qua kleuren/stijl eigenlijk heel mooi.
Alleen vind ik die polo kraagjes echt afschuwelijk voor een voetbalshirt.
Eigenlijk is mij dat kraagje niet eens opgevallen. Wel weet ik dat als PSV dit had gepresenteerd men had geroepen dat dit wel heel erg nietszeggend “haal maar uit het magazijn” shirtjes zijn.
 

Hadden ze nou echt de illusie dat dit een kans van slagen had? Onderling resultaat is nooit boven doelsaldo doorslaggevend geweest in Nederland, maar daar zou nu een uitzondering voor gemaakt moeten worden?
 
Als ik AZ was, en ook Utrecht, zou ik al die voetbalrechtbanken links laten liggen en een civiele procedure aanspannen bij de rechtbank voor scahedvergoeding jegens de knvb. En dan niet eisen dat de stand aangepast wordt, maar schadevergoeding voor misgelopen inkomsten. Die procedure duurt wel jaren, maar is volgens mij nog het meest kansrijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan