Ralf Edström
Trainer Coach
Kan je zelf ook wel invullen denk ik.Did omdat ze niet tevreden zijn, houden ze hem liever?
Welke spelers dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kan je zelf ook wel invullen denk ik.Did omdat ze niet tevreden zijn, houden ze hem liever?
Welke spelers dan?
Ik heb geen idee. Er komt me even geen berg AZ spelers naar boven. Kan alleen Reijnders bedenken.Kan je zelf ook wel invullen denk ik.
60 miljoen? Wtf![]()
Perez hekelt AZ in 'stervenskoud' Alkmaar: 'Lijkt helemaal nergens op'
Kenneth Perez hekelt het spel van AZ bij de hervatting van de Eredivisie tegen FC Volendam. De ESPN-analist ziet de Alkmaarders de slechte vorm van voor de winterstop doortrekken in de Noord-Hollandse derby.www.voetbalprimeur.nl
En dan moet Smit 60m kosten![]()
Ik hoorde de commentator ergens zeggen dat het niet zijn wedstrijd was. Lekker dan, een dag na zijn bericht. Bezweken onder de druk.![]()
Perez hekelt AZ in 'stervenskoud' Alkmaar: 'Lijkt helemaal nergens op'
Kenneth Perez hekelt het spel van AZ bij de hervatting van de Eredivisie tegen FC Volendam. De ESPN-analist ziet de Alkmaarders de slechte vorm van voor de winterstop doortrekken in de Noord-Hollandse derby.www.voetbalprimeur.nl
En dan moet Smit 60m kosten![]()
rupees?60 miljoen? Wtf![]()
Ik ben bang van nietrupees?
De grote vraag: wie gaat AZ halen als nieuwe coach? Misschien Mark van Bommel..?AZ ontslaat trainer Maarten Martens vier dagen na 6-0-bekerzege op Ajax https://www.nu.nl/voetbal/6383061/a...tens-vier-dagen-na-6-0-bekerzege-op-ajax.html
Dit hadden ze eerder moeten doen, sterker nog: ze hadden hem nooit aan moeten stellen.
Clichémannetje zonder cojones.
Denk toch Schreuder.De grote vraag: wie gaat AZ halen als nieuwe coach? Misschien Mark van Bommel..?
Schreuder? Ik denk dat hij niet van Nec naar AZ gaat....Denk toch Schreuder.
Zou prettig zijn als Bosz duidelijkheid geeft, zou jammer zijn Schreuder te missen omdat deze naar AZ gaatDenk toch Schreuder.
Toen ik de combi AZ - Schreuder las vond ik het helaas een hele logische combinatie. Ik denk dat het voor Schreuder een mooie tussenstap is tussen een topclub en NEC.Zou prettig zijn als Bosz duidelijkheid geeft, zou jammer zijn Schreuder te missen omdat deze naar AZ gaat
AZ is gewoon een stap hoger. Deze plek halen ze niet jaarlijks.Schreuder? Ik denk dat hij niet van Nec naar AZ gaat....