Heeft AZ wel nodig denk. Man man man, wat speelde die tegen PSV dramatisch zeg. Ook tegen ADO zal het niet best zijn geweest.
 
Die El Hamdaoui had zo'n grote voetballer kunnen worden vroeger.. Hij heeft zijn hele carrière naar de prullenbak gegooid.
 
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...ax-voetballend-veel-beter-dan-feyenoord-.html


Bedankt John, dat hadden wij zelf nog niet door

2zsctco.jpg
 
AZ gaat voor de hoofdprijs voor Janssen...
18 miljoen vinden ze zelfs al niet voldoende...
 
Vermoed dat ze m nog willen houden tot ze de voorondes europa gehad hebben. En in de hoop dat als ze iets langer wachtten er meerdere clubs elkaar om vincents diensten gaan beconcureren. Bod (18mio) en club (tottenham) lijkt me meer dan mooi.
 
Vermoed dat ze m nog willen houden tot ze de voorondes europa gehad hebben. En in de hoop dat als ze iets langer wachtten er meerdere clubs elkaar om vincents diensten gaan beconcureren. Bod (18mio) en club (tottenham) lijkt me meer dan mooi.

Mja, ik zou nooit naar Tottenham gaan als ik hem was. Ik vind het ook een hartstikke mooie club, maar dan heb je Harry Kane voor je. Ik kan me niet voorstellen dat die gaat anken voor Janssen.
 
AZ gaat voor de hoofdprijs voor Janssen...
18 miljoen vinden ze zelfs al niet voldoende...

Die komen nog van een koude kermis thuis... Nee zeggen tegen 18 miljoen euro..vervolgens komen er geen grote clubs langs die serieus 20+ miljoen euro willen neerleggen...dus blijft Janssen straks speler van AZ, met als consequentie dat hij er komend seizoen niet meer dan 15 inknalt voor AZ en er geen interesse meer zal zijn uit het buitenland...waarde daalt en over een jaar speelt hij gewoon voor de traditionele top-3 van de eredivisie, gehaald voor maximaal 7 miljoen euro....;)
 
Die komen nog van een koude kermis thuis... Nee zeggen tegen 18 miljoen euro..vervolgens komen er geen grote clubs langs die serieus 20+ miljoen euro willen neerleggen...dus blijft Janssen straks speler van AZ, met als consequentie dat hij er komend seizoen niet meer dan 15 inknalt voor AZ en er geen interesse meer zal zijn uit het buitenland...waarde daalt en over een jaar speelt hij gewoon voor de traditionele top-3 van de eredivisie, gehaald voor maximaal 7 miljoen euro....;)


Ik denk en weet bijna wel zeker dat je zoveel gelijk hebt, dat ik niet tegen durf te spreken....
 
AZ heeft alle gelijk van de wereld. In de PL worden er belachelijke bedragen uitgegeven voor zeer middelmatige spelers. Janssen overschat zichzelf of hij kiest puur voor geld want hij is geen partij voor jongens als Harry Kane..... Met zijn 21 jaar en maar 1 jaar ervaring in de micky mouse competitie denkt hij potten te kunnen breken in de PL. Ik kan mij niet voorstellen dat hij dit allemaal zelf niet weet. Hij gaat gewoon voor het grote geld en probeert AZ voor het blok te zetten. Ze worden steeds jonger....
 
Ik las zelfs in de krant dat de TD hem wil behouden. Ze willen bij de top 4 horen een het liefst een gooi naar het kampioenschap doen. Daarom willen ze het liefst hun beste speler behouden of er moet echt een hoofdprijs komen...
 
Ik las zelfs in de krant dat de TD hem wil behouden. Ze willen bij de top 4 horen een het liefst een gooi naar het kampioenschap doen. Daarom willen ze het liefst hun beste speler behouden of er moet echt een hoofdprijs komen...

Laat m maar blijven, leuk voor de competitie en meer kans op punten in Europa
 
AZ heeft alle gelijk van de wereld. In de PL worden er belachelijke bedragen uitgegeven voor zeer middelmatige spelers. Janssen overschat zichzelf of hij kiest puur voor geld want hij is geen partij voor jongens als Harry Kane..... Met zijn 21 jaar en maar 1 jaar ervaring in de micky mouse competitie denkt hij potten te kunnen breken in de PL. Ik kan mij niet voorstellen dat hij dit allemaal zelf niet weet. Hij gaat gewoon voor het grote geld en probeert AZ voor het blok te zetten. Ze worden steeds jonger....
Juist Janssen overschat zich niet.
Hij wil de stap maken, en vind dat hij niet zoveel waard is.
Ken hem niet, maar lijkt me een down-to-earth persoon in vergelijking met vele andere voetballers.

Maar ik wil ook nog wel eens zien of hij nog zo een seizoen kan draaien.
Voor de winterstop viel het ook wel mee, na de winterstop wel erg veel goals gemaakt...
 
AZ heeft alle gelijk van de wereld. In de PL worden er belachelijke bedragen uitgegeven voor zeer middelmatige spelers. Janssen overschat zichzelf of hij kiest puur voor geld want hij is geen partij voor jongens als Harry Kane..... Met zijn 21 jaar en maar 1 jaar ervaring in de micky mouse competitie denkt hij potten te kunnen breken in de PL. Ik kan mij niet voorstellen dat hij dit allemaal zelf niet weet. Hij gaat gewoon voor het grote geld en probeert AZ voor het blok te zetten. Ze worden steeds jonger....

Juist Janssen overschat zich niet.
Hij wil de stap maken, en vind dat hij niet zoveel waard is.
Ken hem niet, maar lijkt me een down-to-earth persoon in vergelijking met vele andere voetballers.

Maar ik wil ook nog wel eens zien of hij nog zo een seizoen kan draaien.
Voor de winterstop viel het ook wel mee, na de winterstop wel erg veel goals gemaakt...

Kan nog alle kanten op. Natuurlijk heeft AZ alle gelijk van de wereld, maar ze lopen ook een (nog on)bepaald risico. Als Janssen blijft en komend seizoen beduidend minder presteert daalt zijn transferwaarde als een baksteen en krijgen ze nooit meer wat ze er nu voor kunnen krijgen. Ik verwacht dat hij toch deze transferperiode AZ gaat verlaten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan