AZ

AZ-trainer Martens over gedrag Goes: 'We keuren het niet goed' - https://nos.nl/l/2583730

Wat een slappe hap van Martens.

Dan nog zou ik als trainer niet willen dat mijn spelers dit soort kinderachtig gedrag vertonen. Heeft niets met sport te maken en uiteindelijk gaat het hem ook opbreken.

Ik volg je even niet meer. Eerst vind je het een slappe hap dat Martens het gedrag van Goes afkeurd en vervolgens zeg je dat je als trainer die gedrag niet zou willen. Wat is nu je punt?

Ik volg je even niet meer. Eerst vind je het een slappe hap dat Martens het gedrag van Goes afkeurd en vervolgens zeg je dat je als trainer die gedrag niet zou willen. Wat is nu je punt?
Heb je het interview gezien? Eerst hangt ie een heel lulverhaal op dat het erbij hoort en dat tegenstanders niet moeten zeuren en een andere sport moeten gaan zoeken als ze het vervelend vinden. Pas na herhaaldelijk vragen zegt hij schoorvoetend dat ze het niet accepteren, maar dat is dan totaal niet meer geloofwaardig natuurlijk.

Die Goes heeft dat soort kinderachtig gedrag ook helemaal niet nodig en dat gaat in de toekomst tegen zich keren als hij hiermee doorgaat.

Die Goes heeft dat soort kinderachtig gedrag ook helemaal niet nodig en dat gaat in de toekomst tegen zich keren als hij hiermee doorgaat.
Hij moet leren dat een Stam o.a. vooral zo gevreesd werd omdat hij spijkerharde acties maakte en daarin het randje opzocht. Niet omdat hij zich standaard als een randebiel gedroeg.

Hij moet leren dat een Stam o.a. vooral zo gevreesd werd omdat hij spijkerharde acties maakte en daarin het randje opzocht. Niet omdat hij zich standaard als een randebiel gedroeg.
Ik vind het heel raar dat dit niet als wangedrag, en dus rood, wordt geclassificeerd. Knijpen hoort toch niet in de sport thuis?

Zou Huiberts dan aan het eind van dit seizoen toch naar Ajax gaan?
Gezien het tijdstip wanneer hij het naar buiten brengt...
Hoogstwaarschijnlijk niet.
Max Huiberts: "Ik merk aan mezelf dat er na ruim tien jaar in deze veeleisende rol behoefte ontstaat om in de nabije toekomst meer tijd voor mijn familie te nemen en na dit seizoen wat afstand te nemen van de voetbalwereld."

Of hij moet Ajax niet zien als "de voetbalwereld". ;)

Hoogstwaarschijnlijk niet.
Max Huiberts: "Ik merk aan mezelf dat er na ruim tien jaar in deze veeleisende rol behoefte ontstaat om in de nabije toekomst meer tijd voor mijn familie te nemen en na dit seizoen wat afstand te nemen van de voetbalwereld."

Of hij moet Ajax niet zien als "de voetbalwereld". ;)
Daar kan hij zich volledig storten op de Westeros-achtige wereld in de achterkamertjes en de beursnotering. Af en toe kijken of je een logo kan veranderen of het stadion een andere naam kan geven, verder hoef je daar geen seconde bezig te zijn met voetbal.

60 miljoen voor Kees Smit lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk dat PSV nog even verder moet kijken 😅

Haha jaja wijzen een bod van 60 miljoen af……dat kan zo in het sprookjes boek.

60 miljoen voor Kees Smit lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk dat PSV nog even verder moet kijken 😅

Voetbalzone……
Ik denk dat een journalist aan een locale AZ watcher heeft gevraagd: wat als er 60m geboden zou worden, waarop de 17 jarige AZ watcher atwoorde: te weinig, daarvoor gaan we hem niet verkopen..

Voetbalzone……
Ik denk dat een journalist aan een locale AZ watcher heeft gevraagd: wat als er 60m geboden zou worden, waarop de 17 jarige AZ watcher atwoorde: te weinig, daarvoor gaan we hem niet verkopen..
Al zou het de helft zijn, dan is het alsnog te duur voor PSV.

Terug
Bovenaan Onderaan