Reijnders persoonlijk akkoord met AC Milan, de verwachting is dat de clubs er ook uit gaan komen. ~18 miljoen. Ik ben heel benieuwd, want Milan haalt nog meer middenvelders op deze zomer. Het is wel een hele flinke stap, dus wellicht het zoveelste AZ talent die na 1 goed seizoen een mooie stap maakt en in vergetelheid raakt.

Weten we iig ook weer wie we over 2 zomers mogen verwelkomen :)
 
Reijnders persoonlijk akkoord met AC Milan, de verwachting is dat de clubs er ook uit gaan komen. ~18 miljoen. Ik ben heel benieuwd, want Milan haalt nog meer middenvelders op deze zomer. Het is wel een hele flinke stap, dus wellicht het zoveelste AZ talent die na 1 goed seizoen een mooie stap maakt en in vergetelheid raakt.

Weten we iig ook weer wie we over 2 zomers mogen verwelkomen :)
Neem aan als Reijnders 18 waard is dat Veerman richting de 30 mil gaat?
 
Reijnders persoonlijk akkoord met AC Milan, de verwachting is dat de clubs er ook uit gaan komen. ~18 miljoen. Ik ben heel benieuwd, want Milan haalt nog meer middenvelders op deze zomer. Het is wel een hele flinke stap, dus wellicht het zoveelste AZ talent die na 1 goed seizoen een mooie stap maakt en in vergetelheid raakt.

Weten we iig ook weer wie we over 2 zomers mogen verwelkomen :)
Die Reijnders is al 24 jaar; met zo'n leeftijd zou je zeggen dat je de status 'talent' toch wel ontgroeid bent.
 
Reijnders persoonlijk akkoord met AC Milan, de verwachting is dat de clubs er ook uit gaan komen. ~18 miljoen. Ik ben heel benieuwd, want Milan haalt nog meer middenvelders op deze zomer. Het is wel een hele flinke stap, dus wellicht het zoveelste AZ talent die na 1 goed seizoen een mooie stap maakt en in vergetelheid raakt.

Weten we iig ook weer wie we over 2 zomers mogen verwelkomen :)
Van AZ naar AC Milan, dat lijkt me typisch een gevalletje van zelfoverschatting.

Al snap ik ook heel goed dat je die kans niet laat lopen.
 
Volgens La Gazzetta heeft Milan dus 18 geboden, maar wil AZ 25-30 miljoen. Als ze dat voor elkaar krijgen, is dat wel een beste verkoop hoor.
 

En intussen vraagt AZ 15-20M voor hun talent, die ze van AC Milan hebben gehaald. Zij hebben de macht en van onzin als 'deze speler was niet haalbaar zonder clausule' is geen sprake. AZ heeft ballen.
Dat soort verklaringen hoor je alleen bij PSV. Zelfs Feyenoord en AZ laten niet met zich sollen en hebben continu zelf de macht over het eigen beleid. En AZ is heel sterk in scouten en vervolgens goed verkopen van vrijwel altijd middelmaat waarvan maar weinigen elders zijn doorgebroken.
 
Zou deze Hollandse handelsgeest nog iets te maken hebben met de VOC? En zo ja, heeft PSV dan niet recht op wat herstelbetalingen?
 

En intussen vraagt AZ 15-20M voor hun talent, die ze van AC Milan hebben gehaald. Zij hebben de macht en van onzin als 'deze speler was niet haalbaar zonder clausule' is geen sprake. AZ heeft ballen.

Pfff jaa. Waarom pikken wij nou nooit spelers op in de jeugd bij een Arsenal of Tottenham om ze vervolgens zonder clausule te verkopen voor 30+ miljoen aan een Dortmund of Chelsea. Waarom doet de rest alles zo geweldig en doet PSV alles zo kut.
 
Pfff jaa. Waarom pikken wij nou nooit spelers op in de jeugd bij een Arsenal of Tottenham om ze vervolgens zonder clausule te verkopen voor 30+ miljoen aan een Dortmund of Chelsea. Waarom doet de rest alles zo geweldig en doet PSV alles zo kut.
Az heeft een goede scouting. Wij hadden jdj
 
Terug
Bovenaan Onderaan