Vooral meneer Wijndal, de zelf benoemde beste linksback van de Eredivisie, gun ik dit wel. Die is al het hele seizoen aan het solliciteren naar een flinke dosis karma.

Och. Uitspraak een beetje onhandig, maar ik snap hem wel. Goede en complete back die nog veel beter kan worden en het is niet alsof Max nou een topseizoen heeft gedraaid. Bij Tagliafico is het heilige vuur wel gedoofd. Prima speler, die Wijndal, een van de beteren bij AZ dit seizoen.
 
Och. Uitspraak een beetje onhandig, maar ik snap hem wel. Goede en complete back die nog veel beter kan worden en het is niet alsof Max nou een topseizoen heeft gedraaid. Bij Tagliafico is het heilige vuur wel gedoofd. Prima speler, die Wijndal, een van de beteren bij AZ dit seizoen.

Het is een opeenstapeling van uitspraken. Heeft het al het hele seizoen hoog in zijn bol. En als je dan dankzij van die Schöne uitspraken de deksel op je neus krijgt, geniet ik daar extra van.
 
Nou ja.... met een beetje pech (?) eindigt AZ nog gelijk met PSV en blijft PSV op doelsaldo AZ voor. Om daar nu lacherig over te doen.....
 
Nou ja.... met een beetje pech (?) eindigt AZ nog gelijk met PSV en blijft PSV op doelsaldo AZ voor. Om daar nu lacherig over te doen.....
We hebben geluk gehad dat ze met 12 gelijke spelen begonnen.
 
Zolang Zahavi en Maxi hier nog rondlopen, hebben we geen extra aanvallers voor de breedte nodig. We hebben juist 1 klasbak nodig, zeker als Malen vertrekt.
Eens van de klasbak, maar Zahavi is te duur, te oud en niet goeg genoeg, pavlidis is 11 jaar jonger en heeft bijna exact dezelfde statistieken als zahavi + speelt bij een slechter team. Maxi hoop ik dat die het laat zien maar ben dr bang voor als Udinese nu hem niet wil huren met optie tot koop omdat de medische keuring niet goed was (geruchten ofcourse) vind ik het moeilijk te geloven of die het hier nog waar gaat maken.
Klasbak halen, zahavi laten gaan en dan maxi en pavildis het laten uitvechten op de 2e spits posititie.
Ik vind het een gemiste kans, zie Pavlidis over een paar jaar nog wel een grote uitgaande transfer maken, maar de tijd zal het leren..
 
Eens van de klasbak, maar Zahavi is te duur, te oud en niet goeg genoeg, pavlidis is 11 jaar jonger en heeft bijna exact dezelfde statistieken als zahavi + speelt bij een slechter team. Maxi hoop ik dat die het laat zien maar ben dr bang voor als Udinese nu hem niet wil huren met optie tot koop omdat de medische keuring niet goed was (geruchten ofcourse) vind ik het moeilijk te geloven of die het hier nog waar gaat maken.
Klasbak halen, zahavi laten gaan en dan maxi en pavildis het laten uitvechten op de 2e spits posititie.
Ik vind het een gemiste kans, zie Pavlidis over een paar jaar nog wel een grote uitgaande transfer maken, maar de tijd zal het leren..
Dan geef ik liever de kans aan de Vertessens, Saibaris en Fofanas. Het kan een gemiste kans zijn hoor, maar ik ben er voorlopig niet rouwig om.
 
Stengs voor 10 miljoen op weg naar Nice. Ik zou overwegen om Huiberts een salaris van 1 miljoen aan te bieden en hem alleen over de verkoop te laten gaan. Weet zeker dat hij zijn salaris dubbel en dwars terug verdient. Ik zou nog geen 2 miljoen betalen voor hem.
 
Boadu gaat waarschijnlijk naar AS Monaco.

Naast Calvin Stengs ook Myron Boadu op weg van AZ naar de Ligue 1​

link
 
Stengs voor 10 miljoen op weg naar Nice. Ik zou overwegen om Huiberts een salaris van 1 miljoen aan te bieden en hem alleen over de verkoop te laten gaan. Weet zeker dat hij zijn salaris dubbel en dwars terug verdient. Ik zou nog geen 2 miljoen betalen voor hem.
Huiberts verkoopt Stengs voor 10M, een talent die onder zijn waarde van 14M verkocht wordt volgens transfermarkt. Een speler die al 2 seizoenen als basisspeler achter de rug heeft bij een goed presterend AZ waarbij hij een van de smaakmakers was. Een speler die niet een heel goed seizoen heeft gehad, maar nog steeds een hype om zich heen heeft. En een speler die een 2 jaar contract heeft.

JDJ: verkoopt Lammers ondanks een vuile streek van z'n zaakwaarnemer met een 1jarig contract, zonder zich bewezen te hebben bij PSV en alleen een goed seizoen bij Heereveen op z'n palmares heeft staan voor hetzelfde bedrag. :cool:

Daarnaast hebben we steen en been geklaagd over Brands en nu nog over Gerbrands, ja ook die presteerden bij AZ, maar we zien dat dat zich niet vertaalt in goede PSV prestaties. Zowel spelers als staf. AZ moet geboycot worden!
 
Boadu naar Monaco, nou die zien we nooit meer terug. Of eigenlijk wel, maar dan over 2 jaar bij Vitesse. Of volgende zomer als Slot hem naar Feyenoord haalt. Is wel een flinke stap hoor, van een matig seizoen naar een club als Monaco.

Stengs heeft nog wel een kans. Ken Nice helemaal niet zo goed, dus geen idee wat hun speelstijl, coach of selectie is. Maar op scoreboard afgaande, wie weet flikt hij nog wat.

Wijndal viel tegen in aanloop naar het EK en werd door PvA eruit gespeeld. Het onbevangen en de bluf schijnen er wat af te zijn.

Teun heeft een mooie transfer te pakken maar bij Jong Oranje was hij een van de zwaksten. Voordeel van de twijfel, maar ik moet het nog zien.

Wie had dat gedacht, de toppers van AZ vallen wat tegen na 1 goed jaar. :S:
 
Boadu naar Monaco, nou die zien we nooit meer terug. Of eigenlijk wel, maar dan over 2 jaar bij Vitesse. Of volgende zomer als Slot hem naar Feyenoord haalt. Is wel een flinke stap hoor, van een matig seizoen naar een club als Monaco.

Stengs heeft nog wel een kans. Ken Nice helemaal niet zo goed, dus geen idee wat hun speelstijl, coach of selectie is. Maar op scoreboard afgaande, wie weet flikt hij nog wat.

Wijndal viel tegen in aanloop naar het EK en werd door PvA eruit gespeeld. Het onbevangen en de bluf schijnen er wat af te zijn.

Teun heeft een mooie transfer te pakken maar bij Jong Oranje was hij een van de zwaksten. Voordeel van de twijfel, maar ik moet het nog zien.

Wie had dat gedacht, de toppers van AZ vallen wat tegen na 1 goed jaar. :S:

Mwah, Monaco is in het verleden best een goede club gebleken voor aanvallend talent. Ik denk dat hij zich daar best leuk kan ontwikkelen.

Maar Koopmeiners transfer? Ik heb iets gemist denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan