Zie ook de toegevoegde waarde niet van Cocu of Bronckhorst voor AZ. To be ferry honest.

Ferry Honest is niet echt een gevestigde naam nee. Is dat een jeugdtrainer van AZ nu ofzo? Dan zou ik toch eerder voor Jonk gaan denk ik...
 
Als je bij VI het hele verhaal hoort van zijn ontslag, dan is hij 200% terecht ontslagen. Hij hoort er naast een stadionverbod te krijgen ook omdat die zo vies is
 

Lijkt me lauw, man. Stel je voor, deze club wordt opgekocht door een gare rapper. Lijkt me fantastisch, man.

:maniac:

Een van de grootste kwallen die in de muziekscene rondloopt. Meneer kan het zelf niet eens voor elkaar krijgen om zijn volledig geboekte tijd te komen optreden (of te laat, of teveel gezeik, of gewoon allebei). Laat staan dat je dan zo'n figuur je club wil laten leiden, met z'n lauw. Ik zou m'n klapper weggooien als ik AZ-Fan zou zijn zodra hij inspraak krijgt.
 
Een van de grootste kwallen die in de muziekscene rondloopt. Meneer kan het zelf niet eens voor elkaar krijgen om zijn volledig geboekte tijd te komen optreden (of te laat, of teveel gezeik, of gewoon allebei). Laat staan dat je dan zo'n figuur je club wil laten leiden, met z'n lauw. Ik zou m'n klapper weggooien als ik AZ-Fan zou zijn zodra hij inspraak krijgt.
Ah, weer een boef als geldschieter bij AZ, zijn ze wel gewend ;)
 

Lijkt me lauw, man. Stel je voor, deze club wordt opgekocht door een gare rapper. Lijkt me fantastisch, man.

:maniac:
Las ik toch even:
Als hij te zijner tijd echt serieuze plannen heeft, is hij altijd welkom voor een bak lauwe koffie.” :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan