Wacht ff het officiele onderzoek af ipv een paar fame-zoekers na te praten joh.
Is ook een merkwaardig verhaal van die “expert” Als het echt niet aan de noemen voldoet, en je weet dit! Dan neig ik al bijna naar medeverantwoordelijk. En zijn uitspraken als “de extra belasting verzwakt de constructie” (wellicht foutief geschreven door de journalist) is natuurlijk ook onzin. De sterkte van een constructie verandert natuurlijk niet door een belasting.
 
Is ook een merkwaardig verhaal van die “expert” Als het echt niet aan de noemen voldoet, en je weet dit! Dan neig ik al bijna naar medeverantwoordelijk. En zijn uitspraken als “de extra belasting verzwakt de constructie” (wellicht foutief geschreven door de journalist) is natuurlijk ook onzin. De sterkte van een constructie verandert natuurlijk niet door een belasting.

De constructie sterkte word bepaald door welke (externe) krachten deze kan weerstaan toch?
Als dat lager word door extra gewicht toe te voegen dan klopt de uitspraak? Of mis ik iets?
 
De constructie sterkte word bepaald door welke (externe) krachten deze kan weerstaan toch?
Als dat lager word door extra gewicht toe te voegen dan klopt de uitspraak? Of mis ik iets?
De sterkte blijft gelijk, de belasting wordt groter.
 
Tsjah, dat klopt. Denk ik. Zal wel een definitie dingetje zijn.
(Maar... zonder belasting stond ik er financieel ook sterker voor.. ;P)
Is zeker een definitie-dingetje, en t geeft wel weer aan hoe beroerd de algemene kennis van journalisten is als ze zulke nonsens opschrijven. Blame de 2e fase in het onderwijs, waar alles in leuke verhaaltjes verpakt moest worden waardoor de echte kennisoverdracht bij exacte vakken naar de achtergrond is gedrukt.
 
Is zeker een definitie-dingetje, en t geeft wel weer aan hoe beroerd de algemene kennis van journalisten is als ze zulke nonsens opschrijven. Blame de 2e fase in het onderwijs, waar alles in leuke verhaaltjes verpakt moest worden waardoor de echte kennisoverdracht bij exacte vakken naar de achtergrond is gedrukt.
Mwaah, technisch had de journalist zeker ongelijk, maar echt iedereen die het las, wist wat er bedoeld werd. Dan had de journalist om de technische nuance aan te brengen, 3 woor werkelijk iedere lezer oninteressante regels toe moeten voegen. Vind dit wel een beetje nitpicking/mierenneuken
 
Mwaah, technisch had de journalist zeker ongelijk, maar echt iedereen die het las, wist wat er bedoeld werd. Dan had de journalist om de technische nuance aan te brengen, 3 woor werkelijk iedere lezer oninteressante regels toe moeten voegen. Vind dit wel een beetje nitpicking/mierenneuken
Gevaarlijke stelling. Daarbij in een betaalde krant verwacht ik gewoon goede verslaggeving, niet dat ik door de fouten heen moet lezen. En daarbij, hij had geen drie zinnen hoeven toe te voegen. ipv 'de constructie werd hierdoor zwakker' dit neerzetten 'de constructie werd hierdoor zwaarder belast' was al voldoende.
 
Vanwege het hele stadiondrama wordt gewoon vergeten dat tezamen met Malen, de toekomstige spits van het Nederlands elftal momenteel in Alkmaar voetbalt. Boadu heeft namelijk alles in zich om een (inter)nationale sensatie te worden.

Krachtig lichaam, snel, goed schot in de benen, een-op-een sterk en een goed gevoel voor de ruimtes in en rondom de zestien. Een ongepolijste diamant die ik graag naar Eindhoven zie komen.

PSV is nog altijd op zoek naar een aanvaller indien Lozano en/of Bergwijn vertrekt, graag zie ik dat ze de vrijgekomen miljoen in Boadu steken. Mogen hij, Malen, Bruma, Gakpo, Aboukhlal en natuurlijk nog Lammers het voorin van mij uitzoeken.

Indien PSV dan toch geld gaat investeren in de voorhoede als Lozano vertrekt in plaats van in het middenveld, laten we dan ook gewoon meteen een van de betere talenten van Nederland overnemen vanuit Alkmaar.

Ik weet het jongens, Lens en Maher komen ook uit Alkmaar en zijn hier niet geslaagd. Tevens is de waslijst aan Eredivisie-voetballers die het in Eindhoven niet gered hebben enorm lang, maar: De jongen is uit het juiste hout gesneden. Mark my words!
 
Vanwege het hele stadiondrama wordt gewoon vergeten dat tezamen met Malen, de toekomstige spits van het Nederlands elftal momenteel in Alkmaar voetbalt. Boadu heeft namelijk alles in zich om een (inter)nationale sensatie te worden.

Krachtig lichaam, snel, goed schot in de benen, een-op-een sterk en een goed gevoel voor de ruimtes in en rondom de zestien. Een ongepolijste diamant die ik graag naar Eindhoven zie komen.

PSV is nog altijd op zoek naar een aanvaller indien Lozano en/of Bergwijn vertrekt, graag zie ik dat ze de vrijgekomen miljoen in Boadu steken. Mogen hij, Malen, Bruma, Gakpo, Aboukhlal en natuurlijk nog Lammers het voorin van mij uitzoeken.

Indien PSV dan toch geld gaat investeren in de voorhoede als Lozano vertrekt in plaats van in het middenveld, laten we dan ook gewoon meteen een van de betere talenten van Nederland overnemen vanuit Alkmaar.

Ik weet het jongens, Lens en Maher komen ook uit Alkmaar en zijn hier niet geslaagd. Tevens is de waslijst aan Eredivisie-voetballers die het in Eindhoven niet gered hebben enorm lang, maar: De jongen is uit het juiste hout gesneden. Mark my words!

Hebben wij wel een nieuwe aanvaller nodig als Lozano of Bergwijn vertrekt?

We hebben nu voor de vleugels: Bergwijn, Lozano, Bruma en Gakpo. Dat is een dubbele bezetting.
 
Vanwege het hele stadiondrama wordt gewoon vergeten dat tezamen met Malen, de toekomstige spits van het Nederlands elftal momenteel in Alkmaar voetbalt. Boadu heeft namelijk alles in zich om een (inter)nationale sensatie te worden.

Krachtig lichaam, snel, goed schot in de benen, een-op-een sterk en een goed gevoel voor de ruimtes in en rondom de zestien. Een ongepolijste diamant die ik graag naar Eindhoven zie komen.

PSV is nog altijd op zoek naar een aanvaller indien Lozano en/of Bergwijn vertrekt, graag zie ik dat ze de vrijgekomen miljoen in Boadu steken. Mogen hij, Malen, Bruma, Gakpo, Aboukhlal en natuurlijk nog Lammers het voorin van mij uitzoeken.

Indien PSV dan toch geld gaat investeren in de voorhoede als Lozano vertrekt in plaats van in het middenveld, laten we dan ook gewoon meteen een van de betere talenten van Nederland overnemen vanuit Alkmaar.

Ik weet het jongens, Lens en Maher komen ook uit Alkmaar en zijn hier niet geslaagd. Tevens is de waslijst aan Eredivisie-voetballers die het in Eindhoven niet gered hebben enorm lang, maar: De jongen is uit het juiste hout gesneden. Mark my words!
Lens heeft het bij ons toch niet zo slecht gedaan?
 
Hebben wij wel een nieuwe aanvaller nodig als Lozano of Bergwijn vertrekt?

We hebben nu voor de vleugels: Bergwijn, Lozano, Bruma en Gakpo. Dat is een dubbele bezetting.

Eens. Een aanvallend ingestelde middenvelder zou beter zijn.
 
Hebben wij wel een nieuwe aanvaller nodig als Lozano of Bergwijn vertrekt?

We hebben nu voor de vleugels: Bergwijn, Lozano, Bruma en Gakpo. Dat is een dubbele bezetting.
Persoonlijk denk ik ook van niet. En zou ik dus ook eerder voor een versterking van het middenveld gaan. PSV lijkt echter vol in te zetten op de komst van een extra aanvaller. Althans, indien ik de geruchten mag geloven. Laten we dan deze aanvaller in Alkmaar maar ophalen en de toekomst van Nederland in Eindhoven laten spelen met: Gakpo, Malen, Boadu en Ihattaren.

Lens heeft het bij ons toch niet zo slecht gedaan?
Klopt, heeft het niet enorm slecht gedaan maar evenals Narsingh zijn ze beide niet de buitenspelers geworden waar wij op gehoopt hadden. Denk dat beide toch wel enigszins hebben aangetoond het niveau voor de echte top niet te hebben. Beide spelers hebben bijvoorbeeld wat moeite zodra de ruimtes kleiner worden. Met name Narsingh had hier het meeste last van.

Ook hun carrieres na PSV hebben niet aangetoond dat ze de daadwerkelijke (sub)top van Europa aankunnen. Dus inderdaad, beide in hun PSV tijd niet enorm slecht, echter ook niet helemaal uit de verf gekomen zoals vooraf voorzien.
 
Vanwege het hele stadiondrama wordt gewoon vergeten dat tezamen met Malen, de toekomstige spits van het Nederlands elftal momenteel in Alkmaar voetbalt. Boadu heeft namelijk alles in zich om een (inter)nationale sensatie te worden.

Krachtig lichaam, snel, goed schot in de benen, een-op-een sterk en een goed gevoel voor de ruimtes in en rondom de zestien. Een ongepolijste diamant die ik graag naar Eindhoven zie komen.

PSV is nog altijd op zoek naar een aanvaller indien Lozano en/of Bergwijn vertrekt, graag zie ik dat ze de vrijgekomen miljoen in Boadu steken. Mogen hij, Malen, Bruma, Gakpo, Aboukhlal en natuurlijk nog Lammers het voorin van mij uitzoeken.

Indien PSV dan toch geld gaat investeren in de voorhoede als Lozano vertrekt in plaats van in het middenveld, laten we dan ook gewoon meteen een van de betere talenten van Nederland overnemen vanuit Alkmaar.

Ik weet het jongens, Lens en Maher komen ook uit Alkmaar en zijn hier niet geslaagd. Tevens is de waslijst aan Eredivisie-voetballers die het in Eindhoven niet gered hebben enorm lang, maar: De jongen is uit het juiste hout gesneden. Mark my words!
Ik vermoed dat zowel Boadu als Stengs onbetaalbaar zijn voor PSV, en daardoor ook niet de spitsen van het Nl elftal worden. Die verdwijnen naar een obnscure buitenlandse club., of naar een PL topper, waar ze erachter komen dat de stap van Nlse subtop naar PL top echt veel en veel te groot is, hoeveel talent ze ook hebben. Zonde.
 
AZ verkoopt een Jahanbaksh al voor 20 miljoen, Til voor 18 miljoen. Boadu en Stengs zijn denk ik voor niet minder als 20 te koop.
Zal voor PSV geen optie zijn dus.

Denk dat alleen Wijndal met goed geluk nog haalbaar is. Ook een zeer groot talent!
 
AZ verkoopt een Jahanbaksh al voor 20 miljoen, Til voor 18 miljoen. Boadu en Stengs zijn denk ik voor niet minder als 20 te koop.
Zal voor PSV geen optie zijn dus.

Denk dat alleen Wijndal met goed geluk nog haalbaar is. Ook een zeer groot talent!
Indien PSV of Ajax interesse toont en de speler wil daarheen, kunnen ze in de subtop nog zo hoog of laag springen, de speler heeft hierin uiteindelijk altijd het eindwoord. Zie Suarez die zijn transfer naar Ajax op een dergelijke manier heeft afgedwongen.

Vanuit AZ naar PSV/Ajax is een positie verbetering en simpelweg niet tegen te houden indien de speler echt wil. Uiteraard zal het een lastige zaak worden voor PSV, maar ik zie wel degelijk gewoon nog mogelijkheden hiervoor. Netjes? Valt te betwisten, maar ik ben er doodmoe van dat er altijd een "onmogelijk" stigma heerst zodra PSV interesse heeft in goede spelers, of zodra een suggestie wordt geopperd.
 
Suarez ging toen voor 9 miljoen, en toen was de markt nog niet zo verstoord.
Nu gata zo'n speler niet voor minder als 20 meer weg.

Denk jij echt dat dat realistisch is dat die jongens naar PSV komen?
 
Suarez ging toen voor 9 miljoen, en toen was de markt nog niet zo verstoord.
Nu gata zo'n speler niet voor minder als 20 meer weg.

Denk jij echt dat dat realistisch is dat die jongens naar PSV komen?
Persoonlijk? Ja, na vertrek van Lozano, Bergwijn en/of Pereiro zijn er financieel weer wat mogelijkheden.

Lastig? Waarschijnlijk. Onmogelijk? Allerminst.

AZ is een harde onderhandelingspartner gebleken de afgelopen jaren. Zij willen het liefst spelers ook niet meer naar de Nederlandse top sturen. (Hoewel ik denk dat deze spelers zeker nog een tussenstap nodig hebben zoals rico eerder al opmerkte.)

Echter, was PSV bereid ver te gaan voor een speler als Berghuis, die -gelukkig voor ons- niet naar Eindhoven is gekomen. Indien je dan toch daadwerkelijk een aanvaller zou willen halen vanuit Nederland zijn zowel Boadu als Stengs veel betere opties en in mijn optiek niet onhaalbaar.

Maar goed, ik snap dat jij als Ajacied dit idee gauw bij de PSV'ers uit hun hoofd probeert te praten, dat dan weer wel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan